Se indlæg
 Udskriv debat
Forlængelse af opholdstill. til familiesammenført
Gert
Hej. Vi skal inden længe til at søge forlængelse af min kones og børnenes midlertidige opholdstill. De udløber d. 20/2 2011.Ansøgningerne må først indsendes 2 mdr. før, dvs d. 20/12 2010. Vi rejser til Thailand fra d. 1/2 til d.2/3 2011. Tror i UDS kan nå det inden vi rejser d. 1/2.?
Hvor lang tid plejer det at tage?
MVH Jan

basse50
Hej. Har lige fået min kones forlænget, vi søgte også 2 mdr før, og der gik godt 2 mdr inden hun fik besked udlændigestyrelse, og ydermere ca 3 uger inden plastickort var modtaget. Syntes du skulle tage kontakt til udlændigestyrelse og forelægge det. Evt kan du få dem til at sætte en stickers i hendes pasSmile

TG950
Gert skrev:
Hej. Vi skal inden længe til at søge forlængelse af min kones og børnenes midlertidige opholdstill. De udløber d. 20/2 2011.Ansøgningerne må først indsendes 2 mdr. før, dvs d. 20/12 2010. Vi rejser til Thailand fra d. 1/2 til d.2/3 2011. Tror i UDS kan nå det inden vi rejser d. 1/2.?
Hvor lang tid plejer det at tage?
MVH Jan

det kan tage op til 3 Mdr.

men det er ikke noget problem, inden i rejser skla i bare sørge for at alle familiesammenførte får en tilbage rejsetilladelse, og den fås på US samme dag, hvis i altså bor i Kbh. området ellers på den loklae politi station ( fremmed politiet ) kan tage et par dage eller mere.

P.S. hvis i er kommet så langt som til at søge om permanent ophold, så tager det op til 7 Mdr.

Gert
ja, jeg har luret den med Ansøgning om tilbagerejsetilladelse, så det er nok det vi skal gøre. tak for svar

TG950
Gert skrev:
ja, jeg har luret den med Ansøgning om tilbagerejsetilladelse, så det er nok det vi skal gøre. tak for svar

jamen det er det eneste rigtige at gøre, tro mig.

når du først har indsendt ansøgning om forlængelse, så får du ikke styrelsen til at lave om på deres arbejds gang, men sådan er det i bureaukratiet, jeg beklager.

fortzat god week - end

Spring til debat: