Se indlæg
 Udskriv debat
Qatar airways
Jake
Nogen der har prøvet dem via Doha? Tilsyneladende er den først strækning fra CPH til Doha med en Airbus 319. Vel et relativt lille fly på denne strækning...

Kenni
Jeg fløj med Qatar Airways i febuar, dog fra München til Doha og derefter fra Doha til Bangkok.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg flyver med Qatar, der var en fantastisk service ombord, og personalet var meget flinke.

Jeg har ingen idé om en Airbus 319 er et lille fly, de fly vi selv fløj med, var nogle ret store maskiner.

http://www.slankekuren.eu
huratho
Hej
Jeg flyver næsten altid med Thai. Een gang fløj jeg med Qatar og det var 330 airbus og som også Kenni skriver var sevicen meget godt
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Jake
Korrekt de flyver med andre fly fra Tyskland og andre steder til DOHA men fra dk med en A319, som er et fint fly på normalt kortere distancer. Derfor ville jeg høre om nogen havde prøvet dem fra NETOP DK

Gert
min billet m. Oatar Airways d. 1/2 2011 CPH-DOHA airbus A330-200
DOHA -BKK boeing 777-300ER

Jake
min er med en A319 til sept..., fra Doha også en 777

birkedhoj
Rigtigt, Qatar flyver med en lille maskine. ca. 110 sæder mener jeg at have læst på "take off" De vil snart flyve med en større maskine Til Doha.
Prøv at checke take off.

hilsen ole
Flyver PE med THAI altid

per p
Hej Alle.
Fra oktober eller fra vinteren begynder Qatar at flyve fra CPH med Airbus 330 så kan du vente gør det for der er lige alt andet meget bedre plads i en A 330:D

pantip
Jeg har enkelt billet med Thai Airways til Bangkok sælges, åben billet sælges billigt. Smile mit telefonnummer 52 77 16 22

MakMak
en skam det ikke er BKK til Cph. Så kunne jeg ha skaffet dig af med den Smile

pantip skrev:
Jeg har enkelt billet med Thai Airways til Bangkok sælges, åben billet sælges billigt. Smile mit telefonnummer 52 77 16 22

Kan man overhovedet skifte navn på en sådan billet ?

MakMak
hn skrev:

Kan man overhovedet skifte navn på en sådan billet ?

Ja men det koster et gebyr på 300 kr.

Spring til debat: