Se indlæg
 Udskriv debat
Surin Beach phuket
resten
Hejsa alle !

Er der nogen der har været på Surin Beach som kan fortælle om det er et ok sted da vi har tænkt os at tage derud her til Januar og det er kun Wing som har plads til os på dette hotel Surin Beach Resort.
Vi har været på phuket 2 gange før men det bekrymrer mig lidt at der er 20 km til patong da det jo tager lidt tid at kører med tuktuk hver vej hvis man skal have lidt shopping muligheder.

Mvh resten
Thailand en gang Thailand altid...

www.resten.dk
Buggymann
Hej
hvorfor tage så langt ud i ingen ting når Kata Beach er ligeså god og det tager 10 min med tuktuk og koster ca 350 Bath hver vej.til Pathong.
Er lige selv kommet hjem derfra. så priserne er duk friske.
og stranden er perfekt i Kata......

Samt det hotel vi bruger koster det 990 Bath i døgnet for en bungalow.
og det er dansk ejet med en tilhørene dansk resturant hvis man skulle få lyst til Dansk mad samt dansk bager.

mvh
Parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
Buggymann
prøvPfftPfftPfft

www.thaikontakt.dk
resten
Jeps men det er kun for at prøve noget andet men nu fik jeg også lige kigget lidt på cctravel's hjemmeside og de har faktisk også nogen gode priser 2 dage i Bangkok & 10 dage i Koh Samui og der er vel også lækkert koh samui?

Thailand en gang Thailand altid...

www.resten.dk
Buggymann
joooo men det er jo en ø man går hurtig død der. men der er skønt.
mvh
Parkpean

www.thaikontakt.dk
rinpoche
Jeg kender ikke hotellet du nævner, men Surin stranden er pragtfuld! Med dybt klart vand helt ind til kysten, og ikke overbefolket.
Dog nok ikke specielt børnevenlig pga dybden, understrømme er heldigvis ikke almindelige i januar.

Hvis jeg var jer, ville jeg leje mit eget køretøj for hele perioden, hvorved i ikke skal spekulere over transporten.
En Suziki Carribean jeep koster fra 800 baht om dagen hvis du lejer den for en 3-4 dage inkl. forsikring. De penge er hurtigt tjent ind hvis du istedet er afhængig af tuktuk.
Motorcykel er selvfølgelig endnu billigere 150-200 baht.
Kystvejen mellem Surin og Patong er trafikmæssig meget fredelig, så selvom du måske ikke er vant til at køre her, vil det ikke give dig sved på læben Smile Så kan du jo evt parkere ligesåsnart du kommer til Patong og gå rundt så du ikke skal navigere rundt her hvor der er meget trafikeret.
Ellers kører der også regelmæssigt songtaew, altså busser med 2 rækker sæder imellem strandene og phuket by. De koster ikke mange basseører, kører dog ikke om aftenen.

mvh
rinpoche

Spring til debat: