Se indlæg
Børn i barmiljøet
|
|
lung |
Lagt på d. 12/08-2010 01:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
Hej Rasmus sjovt nok har jeg været ude for det samme med min egen luk krueng. betjentene stod og diskuterede hvorvidt det var min datter eller ej, af samme grund begyndte jeg at tale dansk til min datter for at berolige dem..hun var 14 år dengang, for tre år siden. i øvrigt har min datter færdedes i pattaya siden hun blev født og hun har ingen skade taget skulle jeg hilse og sige jeg er glad for jeg ikke har mødt vandango og hans fordømmende blik..... nu siger jeg det IGEN... alting er ikke altid, hvad det ser ud til at være. lung |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 12/08-2010 06:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
John skrev: Skeptikeren og TG950 i får en prik hver, for indlæg #8 og indlæg #18. Vær gerne uenige, men hold debatten fri for personangreb og trusler. Admin. Hvad så med at i lige spænder hjelmen og kommer ind i kampen.... er det ikke person angreb at vandango kalder manden i videoen for en pædofil ??? Hvis det ikke er person angreb, så er der fan'me ikke noget der er !!!!! Føj for satan i må have en grim smag i munden som admin at holde hånden over nogle som kalder andre for pædofile uden at der overhovedet er noget hold i de anklager.. Men jeg vil da også håbe at ham der er blevet svinet til i videoen at han .... klasker Flemming Hansen aka. Vandango så mange på skrinet at han ikke aner hvad hans eget navn er .... At kalde en mand for pædofil er nok noget af det værste person angreb man kan foretage sig...... Så at i bifalder at man hænger folk ud som pædofile uden grund vidner da lidt om jeres inkompetence som administratorer.....FØJ FOR SATAN i er et par vatnisser !!! Redigeret af claus31130 d. 12/08-2010 06:33 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 12/08-2010 06:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
claus31130 skrev: John skrev: Skeptikeren og TG950 i får en prik hver, for indlæg #8 og indlæg #18. Vær gerne uenige, men hold debatten fri for personangreb og trusler. Admin. Hvad så med at i lige spænder hjelmen og kommer ind i kampen.... er det ikke person angreb at vandango kalder manden i videoen for en pædofil ??? Hvis det ikke er person angreb, så er der fan'me ikke noget der er !!!!! Føj for satan i må have en grim smag i munden som admin at holde hånden over nogle som kalder andre for pædofile uden at der overhovedet er noget hold i de anklager.. Men jeg vil da også håbe at ham der er blevet svinet til i videoen at han .... klasker Flemming Hansen aka. Vandango så mange på skrinet at han ikke aner hvad hans eget navn er .... At kalde en mand for pædofil er nok noget af det værste person angreb man kan foretage sig...... Så at i bifalder at man hænger folk ud som pædofile uden grund vidner da lidt om jeres inkompetence som administratorer.....FØJ FOR SATAN i er et par vatnisser !!! Jeg er enig med Claus her. Lige for alle. Eller er der forskel på fisk???? Michael B Kristensen
|
|
|
pee chang |
Lagt på d. 12/08-2010 08:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Nu er Vandango på facebook pga sine anklager , med billed vandango |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 12/08-2010 08:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg kan tilslutte mig at i denne sag ang Admin. uddeling af rød bær ikke har være inkompetence
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Klovn |
Lagt på d. 12/08-2010 08:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Der er forskel på folk! du må ikke genere eller true her på DTW men du må gerne kalde folk pædofile så hvis du vil møde en rigtig pædo kan du her på siden finde det du søger! du kan også få en guidet tur til pædotaya hvor pædango vil vise dig rundt i pædostreet og hvis du er heldig kan du selv blive kaldt for pædofil her på siden ! top nice nu har admin lavet om på vanangos overskrit som før hed pædofil! til det mere spiselige børn i barmiljøet! puha.....der er vist stærke kræfter på spil.... Redigeret af Klovn d. 12/08-2010 09:50 |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 12/08-2010 09:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Jeg håber da man altid vil andmælde ne pedofil også en dansker men den film ser jeg ikke som en sådan men ungen skulle da nok ikke komme på den bar om aften
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2010 10:08
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Skrev godt nok i går at det var sidste gang, men syntes da jeg bør opdatere medlemmerne og specielt Fandango. For mit vedkommende kan adm. tage alle de røde bær de lyster og putte dem..... Kan så som andre undre mig over båtnakkernes skelnen mellem hvem der fortjener og ikke fortjener. Ved sku da så udmærket at det jeg skrev var imod reglementet, men når Fandango kan skrive Pædofil om en ham helt ukendt person, så er der da noget galt med Adm. bedømmelse. Til morgen på min gåtur rundt mødte jeg barejeren og fortalte ham om hans nye øgenavn. Aldrig i mit liv har jeg set et menneske blive så vred, lige et øjeblik blev jeg lidt ræd for at det ville gå ud over mig, man han besindede sig da, da det gik op for ham hvem der var tale om. Hans reaktion var at han bad om at få alle tilgængelige oplysninger om Fandango, og dem fik han her i formiddag, de ligger jo tilgængelige på nettet hvor han selv har lagt dem ind, med billeder og navne. Pudsigt nok så vidste han at Fandangos Puttehøne havde sin salon til salg og han vidste hvor den lå, så det ville han bruge som udgangspunkt til videre handling. Han fortalte at der hvor han kommer fra bruger de normalt at ommøblere slige typers mundhule så der bliver plads til nye spiseredskaber. Forstår du hvad han mener Fandango? Dernæst har de en metode som gennem årtier har vist sig yderst effektiv som middel til at ændre disse personers fremtidige kønsrolleopfatltelser. De indfanger simpelthen personen, klæder ham nøgen, smører ham ind i fåretalg og ruller ham i uld, så snører de ham godt ind så han ligger på knæ med sin yndige blegfede popo lige i sigteretning, smører så godt med duftstoffer fra hunfår omkring det lille brune hul og så lukker de døren op til 5-6-7 væddere, og så skal der vist ikke meget fantasi til at forestille sig de lyde Fandange vil gøre brug af. Han fortalte at dem der har været udsat for sådan en omgang normalt ikke ved om de er til damer eller herrer eller dyr når de bliver løsladt. Jeg har den store glæde at kunne videregive en invitation til alle herboende danskere om at overvære festen den dag de får kløerne i Fandango. Så på gensyn i Thailand/Pattaya Fandango det bliver sku morsomt. pee chang kunne du venligst oplyse mig om hvor jeg finder den Facebook side? Så det var hvad du fik ud af den historie Fandango, du bliver verdensberømt når du bliver udstillet som den udklædte fåremands/dame, måske kan du få sommer job på markederne i DK lige som den skæggede dame? Eller hvad med et job som sæddonor på en fårestation i NZ? Lev vel alle og pas på Jer selv, hilsen fra Skeptikeren. PS! Og jeg er helt enig i at børn der tilbringer deres tid på barer en en meget dum løsning, men mange gange har forældrene ikke andre pasningsmuligheder, og vi farager kan ikke så godt blande os i thaiers handlinger uden at det for konsekvenser, for os. Redigeret af d. 12/08-2010 10:13 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/08-2010 10:14
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Da jeg er i Thailand for tiden, så har jeg desværre ikke rigtigt fået fulgt med i ret meget af det der er sket herinde på siden og jeg skal derfor indrømme at jeg ikke helt har det fulde overblik endnu, men jeg kan da se nu jeg er online at der er nogle tråde som springer i øjnene. Omkring tråden med sexlegetøj, så er den oppe og vende i admin-gruppen. Så afvent venligst lige en afslutning der. Omkring denne tråd. Ja jeg er helt enig i at det er forkasteligt at kalde andre folk for pædofile (eller børnelokker som det hed da jeg var barn) hvis der ikke er noget om snakken. At kalde en person eller alene at sætte spørgsmål ved om en person er pædofil kan have uoverskuelige konsekvenser for personen. Man kan selvfølgelig mene at det er fair nok at en person får tæsk, skåret en vis del af og lignende hvis personen vitterlig er pædofil, men tænk engang hvis en person som ikke er pædofil får en pædofils behandling alene fordi han er sammen med sin egen datter/steddatter eller andre mindreårige uden der er tale om nogen form for pædofili. Så lige så forkasteligt som det er at en voksen forgriber sig på et barn, ligeså forkasteligt er det at hænge en person ud som pædofil - ja det er jo direkte farligt for en person at blive udråbt som pædofil. Derfor skal DTW ikke være et sted hvor man lufter sådanne ting, ja ikke engang lufter sådan en mistanke eller hentydning. Konsekvenserne for den person sådan en mistanke bliver kastet på er simpelthen for store. Derfor får forfatteren af trådens første indlæg et rødt bær, og admin har også været inde og ændret trådens title til en anden end den oprindelige. Når det er sagt, så skal det også siges at truslerne om røvfuld som vi har set som reaktion på tråden første indlæg absolut hellere ikke accepteres her på siden. Men det har John allerede været inde og tage hånd om. Jeg vælger at lade tråden fortsætte da debatten om børn i barmiljøet sådan set er sund nok. For ingen som har prøvet at sidde på en bar i Thailand kan være i tvivl om at man ser et væld af unger i det miljø lige fra turister som slæber deres unger med, unger der render til langt ud på natten og tigger penge eller faldbyder ting og sager, og thaier som render rundt med deres unger på armen og tigger penge. For et eller andet sted så burde de unger slet ikke opholde sig i barmiljøet midt om natten (eller dagen for den sags skyld). Men til trods for tråden kører videre, så lad os få stoppet de pædofil-anklager og ikke mindst reaktionen om truslerne med tæsk osv. Tak og fortsat god dag til alle. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 12/08-2010 10:15
|
men sjovt nok er der ikke nogen fra admonistrationen der har været mand nok til at smide Vandango ud fra DTW , selv om han leverer person angreb af værste skuffe .........
Redigeret af claus31130 d. 12/08-2010 10:16 |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 12/08-2010 10:25
|
Webmaster skrev: Hejsa, Da jeg er i Thailand for tiden, så har jeg desværre ikke rigtigt fået fulgt med i ret meget af det der er sket herinde på siden og jeg skal derfor indrømme at jeg ikke helt har det fulde overblik endnu, men jeg kan da se nu jeg er online at der er nogle tråde som springer i øjnene. Omkring tråden med sexlegetøj, så er den oppe og vende i admin-gruppen. Så afvent venligst lige en afslutning der. Omkring denne tråd. Ja jeg er helt enig i at det er forkasteligt at kalde andre folk for pædofile (eller børnelokker som det hed da jeg var barn) hvis der ikke er noget om snakken. At kalde en person eller alene at sætte spørgsmål ved om en person er pædofil kan have uoverskuelige konsekvenser for personen. Man kan selvfølgelig mene at det er fair nok at en person får tæsk, skåret en vis del af og lignende hvis personen vitterlig er pædofil, men tænk engang hvis en person som ikke er pædofil får en pædofils behandling alene fordi han er sammen med sin egen datter/steddatter eller andre mindreårige uden der er tale om nogen form for pædofili. Så lige så forkasteligt som det er at en voksen forgriber sig på et barn, ligeså forkasteligt er det at hænge en person ud som pædofil - ja det er jo direkte farligt for en person at blive udråbt som pædofil. Derfor skal DTW ikke være et sted hvor man lufter sådanne ting, ja ikke engang lufter sådan en mistanke eller hentydning. Konsekvenserne for den person sådan en mistanke bliver kastet på er simpelthen for store. Derfor får forfatteren af trådens første indlæg et rødt bær, og admin har også været inde og ændret trådens title til en anden end den oprindelige. Når det er sagt, så skal det også siges at truslerne om røvfuld som vi har set som reaktion på tråden første indlæg absolut hellere ikke accepteres her på siden. Men det har John allerede været inde og tage hånd om. Jeg vælger at lade tråden fortsætte da debatten om børn i barmiljøet sådan set er sund nok. For ingen som har prøvet at sidde på en bar i Thailand kan være i tvivl om at man ser et væld af unger i det miljø lige fra turister som slæber deres unger med, unger der render til langt ud på natten og tigger penge eller faldbyder ting og sager, og thaier som render rundt med deres unger på armen og tigger penge. For et eller andet sted så burde de unger slet ikke opholde sig i barmiljøet midt om natten (eller dagen for den sags skyld). Men til trods for tråden kører videre, så lad os få stoppet de pædofil-anklager og ikke mindst reaktionen om truslerne med tæsk osv. Tak og fortsat god dag til alle. - Admin - I kan jo åbenbart selv godt li at folk bliver hængt ud som pædofile.... der har nu været gud ved hvor mange admin inde over tråden uden der er sket en skid med ham der har slynget de pædofili anklager ud i luften...... FØJ FOR SATAN siger jeg bare at i holder hånden over sådan en som ham ...... |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 12/08-2010 10:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Nu skal vi jo også passe på hvad vi skriver og siger. Den video er på Youtube og alle kan se den. Derved selv drage deres konklusioner. Vandango anklager ikke nogen ved navn . Tror ikke engang han kender manden. Vi skal passe på vi ikke blæser sagen op til det helt store. Mon ikke Vandango skulle have haft en chance til at forsvarer sig selv inden folk sætter ham på Facebook og begynder at sætte voldsbølger igang. Det er forkert at sætte en video ind med en mand der sætter på en bar med lille pige. Så manipulere man med facts. Det er en media verden vi lever i og alle har adgang til alt med videoer og lign. Skeptikeren , jeg syntes det er forkert at sætte det helt store igang med at han kaldte ham en pædofil.For det gjorde han ikke. Der var hentydninger.. Og hvis man kommer i bar miljøet , så må man også kunne tage at folk kan tænke sådan om dem. Med det ry der har været i Thailand. Skal ikke undre mig at andre har tænkt samme. Men at se om man kan sørge for at manden får tæsk eller det der er værre gør ikke det ikke bedre. Absolut ikke! Der må jeg sige at en del folk skuffer mig.. Det er jo at tænke som dem der anklager for pædofili uden at det er sandt. Lad Vandango forsvarer sig.Det har han ikke haft chancen for. Men der kan ske de værste ting med ham på baggrund af uvidenhed. Kom nu gutter , nu skal vi ikke selv opfører os som en flok hunde.Men mennesker!! Michael B Kristensen
|
|
|
sony |
Lagt på d. 12/08-2010 10:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Hejsa Michael (saendaeng) Vandango kunne bare været kommet med den undskyldning, så tror jeg ikke det var kommet så langt ud som det er nu. Men nu har de jo været inde og lavet titlen om på tråden, så nu er indlæggende da blevet lidt malplaceret. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 12/08-2010 10:47
|
Synes da ellers nok Vandango har haft chancen for at forsvare sig, tråden har da kørt i nogle dage efterhånden... Ved ikke om det var hentydninger, så var de ihvertfald ret kraftige, tråd overskriften var .. "Pædofili...." og så skriver han i sit første indlæg "Fra 1:25 min. sker der noget på videoen. som jeg ikke troede fandtes i Pattaya mere...." Hvis ikke det er at anklage den arme mand på videoen for at være pædofil, ja så ved jeg ikke hvordan man kan gøre det mere direkte... sorry, men bare mit point of view... At vi andre, så selv kan reagere og tænke lidt, viser sig jo så også allerede fra trådens start. da Vandango åbenbart er den eneste der kan se et seksuelt indhold i den film ? Men at hænge nogne ud uden bare det mindste skygge af beviser, ikke engang indicier, bare en skide film på nettet .... Ja manden er ikke navngivet i filmen , men mon ikke dem som ser ham i Pattaya, kender ham.... nogle vil sikkert tænke "er der mon noget om det med at han er pædofil?" Sådan en mand risikerer at være "mærket" allerede.... og ja selvfølgelig skal pædofile anmeldes, man skal bare passe på med at man ikke ser børnelokkere allesteder.... Tænk på at det kan være hvem som helst af os med børn der kan blive hængt ud på den måde..... Og så til det som tråden åbenbart skal handle om nu her... Nej selvfølgelig hører børn ikke hjemme på luderbarer og diverse steder hvis det kan undgåes...... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/08-2010 10:54
|
claus31130 skrev: Webmaster skrev: Hejsa, Da jeg er i Thailand for tiden, så har jeg desværre ikke rigtigt fået fulgt med i ret meget af det der er sket herinde på siden og jeg skal derfor indrømme at jeg ikke helt har det fulde overblik endnu, men jeg kan da se nu jeg er online at der er nogle tråde som springer i øjnene. Omkring tråden med sexlegetøj, så er den oppe og vende i admin-gruppen. Så afvent venligst lige en afslutning der. Omkring denne tråd. Ja jeg er helt enig i at det er forkasteligt at kalde andre folk for pædofile (eller børnelokker som det hed da jeg var barn) hvis der ikke er noget om snakken. At kalde en person eller alene at sætte spørgsmål ved om en person er pædofil kan have uoverskuelige konsekvenser for personen. Man kan selvfølgelig mene at det er fair nok at en person får tæsk, skåret en vis del af og lignende hvis personen vitterlig er pædofil, men tænk engang hvis en person som ikke er pædofil får en pædofils behandling alene fordi han er sammen med sin egen datter/steddatter eller andre mindreårige uden der er tale om nogen form for pædofili. Så lige så forkasteligt som det er at en voksen forgriber sig på et barn, ligeså forkasteligt er det at hænge en person ud som pædofil - ja det er jo direkte farligt for en person at blive udråbt som pædofil. Derfor skal DTW ikke være et sted hvor man lufter sådanne ting, ja ikke engang lufter sådan en mistanke eller hentydning. Konsekvenserne for den person sådan en mistanke bliver kastet på er simpelthen for store. Derfor får forfatteren af trådens første indlæg et rødt bær, og admin har også været inde og ændret trådens title til en anden end den oprindelige. Når det er sagt, så skal det også siges at truslerne om røvfuld som vi har set som reaktion på tråden første indlæg absolut hellere ikke accepteres her på siden. Men det har John allerede været inde og tage hånd om. Jeg vælger at lade tråden fortsætte da debatten om børn i barmiljøet sådan set er sund nok. For ingen som har prøvet at sidde på en bar i Thailand kan være i tvivl om at man ser et væld af unger i det miljø lige fra turister som slæber deres unger med, unger der render til langt ud på natten og tigger penge eller faldbyder ting og sager, og thaier som render rundt med deres unger på armen og tigger penge. For et eller andet sted så burde de unger slet ikke opholde sig i barmiljøet midt om natten (eller dagen for den sags skyld). Men til trods for tråden kører videre, så lad os få stoppet de pædofil-anklager og ikke mindst reaktionen om truslerne med tæsk osv. Tak og fortsat god dag til alle. - Admin - I kan jo åbenbart selv godt li at folk bliver hængt ud som pædofile.... der har nu været gud ved hvor mange admin inde over tråden uden der er sket en skid med ham der har slynget de pædofili anklager ud i luften...... FØJ FOR SATAN siger jeg bare at i holder hånden over sådan en som ham ...... Hejsa Claus, Som jeg også skrev i mit indlæg før så er en pædofil-anklage eller mistanke kastet mod nogen på ingen måde acceptabel, så påstanden om at vi i admin godt kan lide folk bliver hængt ud som pædofile er noget vås. Problemet lige nu er at jeg er i Thailand og ikke er online så ofte som normalt og derfor ikke har kunne reagere i samme tempo som jeg normalt gør. Jeg har nu (ja måske for sent) været inde og give udtryk for at anklager/mistanker om noget sådant herinde ikke er acceptablet og jeg skal også være den første til at indrømme at intet jeg ser i den video giver mig mistanke om at der er noget sandt om snakken. Jeg ville da også blive stiktosset over at blive udråbt eller mistænkt som pædofil når der ikke er noget om snakken og jeg ser da også med alvor på at sådanne rygter ikke skal udspredes - for konsekvenserne for dem sådanne rygter spredes om kan være virkelig store. Som vi alle kan læse i Vandangos indlæg 10: Der skal overhovedet ikke være børn på disse luderbarer, eller i Pattaya's natteliv, det ligner fandme ikke noget. Ja! jeg ser rødt, om så Thai børnene sidder og leger med farangerne på en bar, sælger tyggegummi eller lyskæder, børn hører ikke til i det miljø, vi ved at der er en masse fucked up personer derude...... Så er det da en holdning som er til at tage og føle på. Og jeg vil sådan set ikke sige at Vandango har uret i at børn ikke har noget at gøre i det miljø - hverken i Thailand eller i Danmark hvor man også ser det. Og hvis Vandango idé med tråden har været at starte en debat om dette, til trods for den noget uheldige title på tråden (som nu er ændret), så mener jeg ikke at han hverken skal udsmides herfra eller rende og frygte for tæsk. Et rødt bær er på sin plads for den noget uheldige hentydning i trådens oprindelig title, men hverken udsmidning eller tæsk. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 12/08-2010 11:30
|
Nu adresserer du jo direkte til mig, så er jeg jo nødt til at svare... Hvis Vandangos hensigt havde været at skabe en debat om børn i barmiljøet, så havde han nok formuleret sig lidt anderledes end"Fra 1:25 min. sker der noget på videoen. som jeg ikke troede fandtes i Pattaya mere...." Kan heller ikke være uenig i hans udlægning i svar nr 10. at børn ikke hører hjemme i et sådan miljø, og selvfølgelig skal pædofile anmeldes til politiet.... Som nævnt også af dig, så er en sådan udlægningen af at nogle skulle have pædofile tilbøjeligheder, noget af det værste rygte der kan sættes igang.....især da hvis det overhovedet ikke har noget på sig... Det jeg reagerer udfra er at der har været andre admins end dig inde over tråden, uden så meget som at løfte et øjenbryn over Vandangos (i hvertfald på skrift) pædofili anklager ....godt nok mod en unavngiven person, men dog med billede af manden..... hvis det ikke er et personangreb så er der ikke noget der er .... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/08-2010 11:42
|
Skeptikeren skrev: Skrev godt nok i går at det var sidste gang, men syntes da jeg bør opdatere medlemmerne og specielt Fandango. For mit vedkommende kan adm. tage alle de røde bær de lyster og putte dem..... Kan så som andre undre mig over båtnakkernes skelnen mellem hvem der fortjener og ikke fortjener. Ved sku da så udmærket at det jeg skrev var imod reglementet, men når Fandango kan skrive Pædofil om en ham helt ukendt person, så er der da noget galt med Adm. bedømmelse. Til morgen på min gåtur rundt mødte jeg barejeren og fortalte ham om hans nye øgenavn. Aldrig i mit liv har jeg set et menneske blive så vred, lige et øjeblik blev jeg lidt ræd for at det ville gå ud over mig, man han besindede sig da, da det gik op for ham hvem der var tale om. Hans reaktion var at han bad om at få alle tilgængelige oplysninger om Fandango, og dem fik han her i formiddag, de ligger jo tilgængelige på nettet hvor han selv har lagt dem ind, med billeder og navne. Pudsigt nok så vidste han at Fandangos Puttehøne havde sin salon til salg og han vidste hvor den lå, så det ville han bruge som udgangspunkt til videre handling. Han fortalte at der hvor han kommer fra bruger de normalt at ommøblere slige typers mundhule så der bliver plads til nye spiseredskaber. Forstår du hvad han mener Fandango? Dernæst har de en metode som gennem årtier har vist sig yderst effektiv som middel til at ændre disse personers fremtidige kønsrolleopfatltelser. De indfanger simpelthen personen, klæder ham nøgen, smører ham ind i fåretalg og ruller ham i uld, så snører de ham godt ind så han ligger på knæ med sin yndige blegfede popo lige i sigteretning, smører så godt med duftstoffer fra hunfår omkring det lille brune hul og så lukker de døren op til 5-6-7 væddere, og så skal der vist ikke meget fantasi til at forestille sig de lyde Fandange vil gøre brug af. Han fortalte at dem der har været udsat for sådan en omgang normalt ikke ved om de er til damer eller herrer eller dyr når de bliver løsladt. Jeg har den store glæde at kunne videregive en invitation til alle herboende danskere om at overvære festen den dag de får kløerne i Fandango. Så på gensyn i Thailand/Pattaya Fandango det bliver sku morsomt. pee chang kunne du venligst oplyse mig om hvor jeg finder den Facebook side? Så det var hvad du fik ud af den historie Fandango, du bliver verdensberømt når du bliver udstillet som den udklædte fåremands/dame, måske kan du få sommer job på markederne i DK lige som den skæggede dame? Eller hvad med et job som sæddonor på en fårestation i NZ? Lev vel alle og pas på Jer selv, hilsen fra Skeptikeren. PS! Og jeg er helt enig i at børn der tilbringer deres tid på barer en en meget dum løsning, men mange gange har forældrene ikke andre pasningsmuligheder, og vi farager kan ikke så godt blande os i thaiers handlinger uden at det for konsekvenser, for os. Kære Skeptiker, Kan forstå du er ligeglad med de røde bær og nok også din fortsatte deltagelse her på siden at dømme udfra dine to seneste indlæg, men jeg vil alligevel tillade mig at give dig et rødt bær for dit indlæg. Det røde bær får du selvfølgelig fordi dit indlæg er noget af det ækleset jeg længe har læst nogetsteds og dine malende beskrivelser om hvad der skal ske en anden person for en måske nok i overkantet uheldig formulering på ingen måder retfærdiggør det du her nærmeste gør dig til talsmand for. Som jeg allerede har skrevet i andre indlæg, så bifalder jeg på ingen måde en urigtig anklage/mistanke om en så ækel forbrydelse som pædofili kastet mod andre herinde, men dit indlæg er på ingen måde mindre ækelt og viser på ingen måde forståelse for at Vandango måske er blevet misforstået i en eller anden grad i forhold til det han lagde op til i sit indlæg. De konsekvenser som du opridser for Vandango står overhovedet ikke mål med den forseelse han har lavet, og desuden så har alle ved selvsyn kunne konstatere om de har kunne se det samme som Vandango så i videoen - og endnu er der ikke én herinde som har givet udtryk for at være enig i pædofil-påstanden. Flere er dog enig i det forkerte i at en unge i den alder opholder sig sådant et sted. Nu ved jeg ikke om jeg forstår det rigtigt hvis jeg anser du er én som i den grad kan piske en lokal stemning op mod en person. Men hvis det er rigtigt forstået så er jeg overbevist om at du også har mulighed for at lægge en dæmper på sagerne hvis det er nødvendigt. Og det synes jeg på en eller anden måde ville være på sin plads her fremfor at være med til at opildne til at folk kommer til skade. - Admin - Med venlig hilsen
|
|
MakMak |
Lagt på d. 12/08-2010 11:43
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
claus31130 skrev: Nu adresserer du jo direkte til mig, så er jeg jo nødt til at svare... Hvis Vandangos hensigt havde været at skabe en debat om børn i barmiljøet, så havde han nok formuleret sig lidt anderledes end"Fra 1:25 min. sker der noget på videoen. som jeg ikke troede fandtes i Pattaya mere...." Kan heller ikke være uenig i hans udlægning i svar nr 10. at børn ikke hører hjemme i et sådan miljø, og selvfølgelig skal pædofile anmeldes til politiet.... Som nævnt også af dig, så er en sådan udlægningen af at nogle skulle have pædofile tilbøjeligheder, noget af det værste rygte der kan sættes igang.....især da hvis det overhovedet ikke har noget på sig... Det jeg reagerer udfra er at der har været andre admins end dig inde over tråden, uden så meget som at løfte et øjenbryn over Vandangos (i hvertfald på skrift) pædofili anklager ....godt nok mod en unavngiven person, men dog med billede af manden..... hvis det ikke er et personangreb så er der ikke noget der er .... Claus hvorfor holder du dig ikke bare til din egen landbrugsside. Jeg fatter ikke du ikke får tre bær i røven og ud af vagten på denne side. Jeg synes admin har gjort sit arbejde godt. At du og skeptikeren går efter vandango er uacceptabelt. Claus spredt dit gylle på din egen side. Skeptiker har nu mindst 5 gange i sin tid her på DTW skrevet - nu er det sidste indlæg nu hører i aldrig fra mig. Alligevel kommer der det ene indlæg efter det andet fra hans side. SKEPTIKER vil du ha respekt, så HOLD DIT ORD: Men så meget mand er der nok ikke i dig. Men sidde og true folk det kan du åbenbart slippe afsted med uden at admin gør noget for at stoppe dig. Skeptiker jeg kommer til Pattaya den 12 sep - lad os to mødes i den bar, så kan vi se, hvor meget mand der bag dine trusler som er usle. Redigeret af MakMak d. 12/08-2010 11:46 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/08-2010 11:52
|
claus31130 skrev: Nu adresserer du jo direkte til mig, så er jeg jo nødt til at svare... Hvis Vandangos hensigt havde været at skabe en debat om børn i barmiljøet, så havde han nok formuleret sig lidt anderledes end"Fra 1:25 min. sker der noget på videoen. som jeg ikke troede fandtes i Pattaya mere...." Kan heller ikke være uenig i hans udlægning i svar nr 10. at børn ikke hører hjemme i et sådan miljø, og selvfølgelig skal pædofile anmeldes til politiet.... Som nævnt også af dig, så er en sådan udlægningen af at nogle skulle have pædofile tilbøjeligheder, noget af det værste rygte der kan sættes igang.....især da hvis det overhovedet ikke har noget på sig... Det jeg reagerer udfra er at der har været andre admins end dig inde over tråden, uden så meget som at løfte et øjenbryn over Vandangos (i hvertfald på skrift) pædofili anklager ....godt nok mod en unavngiven person, men dog med billede af manden..... hvis det ikke er et personangreb så er der ikke noget der er .... Helt enig i at det burde have været formuleret anderledes. Det kunne næsten ikke være udtrykt mere uheldigt end det blev gjort. Jeg tror at sagen/tråden er kommet lidt bag på flere, herunder også i admins. Og jeg er som sagt i Thailand pt., og har derfor ikke lige samme muligheder for at følge med og deltage i admins-snak som normalt. Og derfor har håndteringen i denne sagen og i tråden om sex-legetøj haltet lidt, da man ligesom har ventet på min holdning i sagerne også. Men det ændre selvfølgelig ikke ved at det er uacceptabelt at udhænge andre hvad enten det er inddirekte eller direkte med navn nævnelse og adresse som hverken det ene eller andet. Det håber jeg på en vis forståelse for herinde. Med venlig hilsen
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 12/08-2010 11:53
|
MakMak skrev: claus31130 skrev: Nu adresserer du jo direkte til mig, så er jeg jo nødt til at svare... Hvis Vandangos hensigt havde været at skabe en debat om børn i barmiljøet, så havde han nok formuleret sig lidt anderledes end"Fra 1:25 min. sker der noget på videoen. som jeg ikke troede fandtes i Pattaya mere...." Kan heller ikke være uenig i hans udlægning i svar nr 10. at børn ikke hører hjemme i et sådan miljø, og selvfølgelig skal pædofile anmeldes til politiet.... Som nævnt også af dig, så er en sådan udlægningen af at nogle skulle have pædofile tilbøjeligheder, noget af det værste rygte der kan sættes igang.....især da hvis det overhovedet ikke har noget på sig... Det jeg reagerer udfra er at der har været andre admins end dig inde over tråden, uden så meget som at løfte et øjenbryn over Vandangos (i hvertfald på skrift) pædofili anklager ....godt nok mod en unavngiven person, men dog med billede af manden..... hvis det ikke er et personangreb så er der ikke noget der er .... Claus hvorfor holder du dig ikke bare til din egen landbrugsside. Jeg fatter ikke du ikke får tre bær i røven og ud af vagten på denne side. Jeg synes admin har gjort sit arbejde godt. At du og skeptikeren går efter vandango er uacceptabelt. Claus spredt dit gylle på din egen side. . Hvorfor fa'en skulle jeg holde mig til min egen side ??? Og du mener altså at det er helt acceptabelt at Vandango hænger andre ud som pædofile ? Redigeret af claus31130 d. 12/08-2010 11:55 |
|
Spring til debat: |