Se indlæg
fodbold
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 09/08-2010 23:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
I forhold til andre trænder så er det hvis ikke en stor løn at Laudrup få. og de har råd til at fyre han er et spørgmål også om der så er andre trænder der vil overtager som trænede med den løn de giver for det Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/08-2010 08:03
|
Jon Dahl Tomasson har 1 år at sin nuværende kontrakt med Rotterdam-klubben. Hvis han ikke forlænge et år eller to vil han uddanne sig som trænder. http://ekstrablad...388276.ece Når han så en gang er færdig og har haft en par træne job at han så med tiden bliver landstrænder for det danske landhold. Da der jo efterhånden er en tradition at DBU jo antager gamle landholds spille som trænder i sted for at finde en trænder i uden for landet grænser. Redigeret af thaikurt1 d. 10/08-2010 08:04 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 10/08-2010 13:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Læg speciel mærke til nr 6 på listen http://ekstrablad...388275.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
frokjar |
Lagt på d. 10/08-2010 14:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
frokjar |
Lagt på d. 10/08-2010 14:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
[quote]sony skrev: Læg speciel mærke til nr 6 på listen Hvor er Frank Arnesen, der næsten var i samme klasse som Michael Laudrup Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/08-2010 18:18
|
Der mangle nogen af de bedste spiller på den liste dem der stadig lever og dem som er døde og hvorfor er der kun 10 spiller når der er flere der også skulle med på listen. Sony læg mærker til nr 8 på listen Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 10/08-2010 18:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg mangler Jens Jørgen Bertelsen, Esbjerg. Det er den største defefsive midtbane spille DK har haft. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
sony |
Lagt på d. 10/08-2010 22:36
|
Thaikurt1 skrev: Der mangle nogen af de bedste spiller på den liste dem der stadig lever og dem som er døde og hvorfor er der kun 10 spiller når der er flere der også skulle med på listen. Sony læg mærker til nr 8 på listen Ja Kurt han var også god og sådan en som Ivan Nielsen mangler også Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 11/08-2010 17:01
|
Hvad hjælpe det at FIFA vil undersøger Nordkorea om Nordkorea mishandlede spillere og trænere efter VM-slutrunde. Når det er en af de mest lukke lande i verden og hvor der ikke kommer ret meget information ud. Hvad kan FIFA gøre hvis de bliver mishandlede ? http://ekstrablad...388923.ece Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 11/08-2010 17:21
|
Hej Thaikurt1 jeg er helt enig og skulle det ske at en spiller eller træner for lov til at udtale sig så er ordne lagt i munden på dem. Skulle det umulige ske vil Nordkorea blive udlukket fra alt som er udenfor NK. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/08-2010 19:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
tillykke til thailand med en smal 1-0 sejr over singapore
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sony |
Lagt på d. 12/08-2010 00:04
|
Er det dig Hr Jensen? Tænk sig og bruge 500 kr på de kampe? Også går de sgu hjem det helt hen i vejret, men godt for vedkommende. http://ekstrablad...388932.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
sony |
Lagt på d. 12/08-2010 09:32
|
Nå Hr Jensen har du hørt ham her? Ja synge kan han ikke, men hold da kæft han var en god målmand dengang. Bare fandens sørgeligt han skal rende rundt i din p..... klub Redigeret af sony d. 12/08-2010 09:33 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/08-2010 17:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
du kan være sikker på han også har tabt mange mange penge når man er så dum så man sætter 500 på sådan et odds.. en 50 måske men 500 så er man ludoman..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 13/08-2010 01:19
|
Hej Jeg spillede DKK 100,00 på at DK ville vinde over Tyskland. Samtidig spillede jeg DKK 100,00 på uafgjort til odds 3,75, hvilket gjorde at jeg holder mine penge hjemme så rigeligt Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 13/08-2010 11:31
|
Så venner i morgen starte en af verden bedste liga det er Premier League så skal man igen se noget gode fodbold kampe og fodbold fans der er med til at underholde med der sang. Selvfølgelig vil jeg hele havde sidde på fodboldstation og følge dem men da det nu en gang ikke kan lade sig gøre må jeg dem i tv og være solidariske med det hold jeg holde med Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 13/08-2010 11:37
|
Ja det bliver dejligt Kurt og her i dk sender de på sekseren så der skal ses bold især på mandag når man u skal gennembanke newcastle
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
huratho |
Lagt på d. 13/08-2010 13:48
|
Hej Nu har jeg lavet illegalt væddemål her på gaden THB 100,00 på Man.U. 6 - 0, hvilket skulle give mig pengene 4x igen Hilsen Hugo Redigeret af huratho d. 13/08-2010 13:51 At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 13/08-2010 14:00
|
Hej sony og huratho Et gamle dansk ordsprog At man ikke sælge skind før bjørnen er skudt Her sende de først kl 02:.00 om natten men det er der ikke noget at gøre ved jeg skal se den kampe jeg skal hele ikke op næste morgen for at gå på arbejde så det betyder ikke noget for mig. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 13/08-2010 14:15
|
Ok thaikurt jeg tror ikke ligeFREM de får en på 6 - 0 men en kæmpe sejr på 1 - 0 eller 2 - 1 til man u. har jeg ikke noget imod Så Hugo du kan godt sige savadekrap til dine 100 baht, tænk på hvad du kunne have fået for alle de penge, du taber jo alligevel Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
Spring til debat: |