Se indlæg
Thailand topper familiesammenføringsliste
|
|
Fido |
Lagt på d. 05/08-2010 20:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
http://blogs.jp.d...ige-lande/ One man's ceiling is another man's floor |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/08-2010 20:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
http://www.berlin...velfaerden Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 05/08-2010 22:06
|
Jamen, held og lykke siger jeg bare One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/08-2010 00:30
|
Uha, uha ... mon ikke der er en politianmeldelse på vej for overtrædelse af § 266b. Såkaldt invasive arter af planter og dyr har det godt i lande, hvor velstanden er stor, viser EU-forskning. Af Pauli Andersen Torsdag den 5. august 2010, 14:02 Bjørneklo, hybenrose, amerikansk mink, dræbersnegl og pæleorm er eksempler på sortlistede plante- og dyrearter, som ikke hører hjemme i Danmark men er betydelige trusler mod den danske flora og fauna. Nu viser resultaterne fra et EU forskningsprogram, DAISIE, at vi først og fremmest kan takke vores høje velstand for de fjendtlige invasioner. Forskerne har vurderet tre hovedårsager til, at fremmede dyre- og plantearter kan trænge ind på nye territorier og gøre livet surt for lokale økologiske systemer. Hovedresultatet er, at den transport, handel og rejsevirksomhed, der er knyttet til regioner med vækst og velstand, er den vigtigste kilde til spredning af de fremmede arter. To andre faktorer, klimaet og spørgsmålet om regionen er en ø eller fastland, betyder generelt noget mindre for spredningen. - Resultatet indikerer, at problemet med de invasive arter alt andet lige vil vokse i takt med at handelen mellem regioner fortsætter med at vokse samtidig med, at regionerne er uvillige til at afskrive velstand for at forebygge invasion af planter og dyr. En mulig løsning kunne være at finde frem til de ansvarlige for trafik, der slæber invasive arter med sig og udvikle lovgivning, der begrænser risikoen for invasionerne, lyder det i en pressemeddelelse fra EUs miljødirektorat. I Danmark er der registreret mere end 2.500 dyre - og plantearter, som ikke hører hjemme i landet og hvert år kommer nye til. Langt de fleste overlever ikke de nye omgivelser og det nye klima. Men et mindretal etablerer sig og breder sig på bekostning af den lokale natur, de arter kaldes invasive. Et eksempel er kæmpe-bjørneklo. Planten findes naturligt i Kaukasus bjergene og mennesker har bragt den derfra til blandt andet Danmark. Her i landet breder planten sig voldsomt og kan fuldstændig dække f.eks. en mose så alle de planter, der naturligt ville vokse i mosen bliver skygget ihjel. Skov- og Naturstyrelsen opfordrer danskerne til at indberette det til styrelsen, hvis de støder på invasive arter. Styrelsen har oprettet en særlig indberetningsportal på sin hjemmeside, skovognatur.dk. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
swed |
Lagt på d. 06/08-2010 00:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Fido skrev: Uha, uha ... mon ikke der er en politianmeldelse på vej for overtrædelse af § 266b. Såkaldt invasive arter af planter og dyr har det godt i lande, hvor velstanden er stor, viser EU-forskning. Af Pauli Andersen Torsdag den 5. august 2010, 14:02 Bjørneklo, hybenrose, amerikansk mink, dræbersnegl og pæleorm er eksempler på sortlistede plante- og dyrearter, som ikke hører hjemme i Danmark men er betydelige trusler mod den danske flora og fauna. Nu viser resultaterne fra et EU forskningsprogram, DAISIE, at vi først og fremmest kan takke vores høje velstand for de fjendtlige invasioner. Forskerne har vurderet tre hovedårsager til, at fremmede dyre- og plantearter kan trænge ind på nye territorier og gøre livet surt for lokale økologiske systemer. Hovedresultatet er, at den transport, handel og rejsevirksomhed, der er knyttet til regioner med vækst og velstand, er den vigtigste kilde til spredning af de fremmede arter. To andre faktorer, klimaet og spørgsmålet om regionen er en ø eller fastland, betyder generelt noget mindre for spredningen. - Resultatet indikerer, at problemet med de invasive arter alt andet lige vil vokse i takt med at handelen mellem regioner fortsætter med at vokse samtidig med, at regionerne er uvillige til at afskrive velstand for at forebygge invasion af planter og dyr. En mulig løsning kunne være at finde frem til de ansvarlige for trafik, der slæber invasive arter med sig og udvikle lovgivning, der begrænser risikoen for invasionerne, lyder det i en pressemeddelelse fra EUs miljødirektorat. I Danmark er der registreret mere end 2.500 dyre - og plantearter, som ikke hører hjemme i landet og hvert år kommer nye til. Langt de fleste overlever ikke de nye omgivelser og det nye klima. Men et mindretal etablerer sig og breder sig på bekostning af den lokale natur, de arter kaldes invasive. Et eksempel er kæmpe-bjørneklo. Planten findes naturligt i Kaukasus bjergene og mennesker har bragt den derfra til blandt andet Danmark. Her i landet breder planten sig voldsomt og kan fuldstændig dække f.eks. en mose så alle de planter, der naturligt ville vokse i mosen bliver skygget ihjel. Skov- og Naturstyrelsen opfordrer danskerne til at indberette det til styrelsen, hvis de støder på invasive arter. Styrelsen har oprettet en særlig indberetningsportal på sin hjemmeside, skovognatur.dk. Roundup Swed
|
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 06/08-2010 01:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Det var en lille invandrerdreng, der havde været til prøve i dansk, og han fik 10. Læreren syntes det var flot, og han roste drengen og sagde, at nu kunne godt kalde sig dansker. Han kom glad hjem og fortalte sin far, at han havde fået 10 i dansk, og at læreren havde sagt, at nu kunne han godt kalde sig dansker. Faderen blev meget vred og gav drengen en ordentlig lussing. ! Drengen var meget forundret, men alligevel gik han hen til sin mor, og fortalte hende den samme historie. Også moderen blev meget vred og gav ham en endnu større lussing. ! Drengen synes det var mærkeligt, men sagde så: "Nu har jeg været dansker i 20 min. og jeg er allerede blevet overfaldet af 2 invandrere". Vågn op !! I kan sgu ikke se skoven for bare træer !!!! De hader os !!! ... og vil ikke integreres !!!!! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
vandango |
Lagt på d. 06/08-2010 07:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Hæ hæ Thai'er og Phillipinere er meget velkomne...... det er jo DF's kærnevælgere der fører dem til Danmark??????? http://ekstrablad...386590.ece |
|
|
Dennis Damgaard |
Lagt på d. 06/08-2010 08:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Den var sku god Sabai sabai og det passer sku. Og Vandango lige mine ord.
|
|
|
Lagt på d. 06/08-2010 08:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja og i koranen står der at det ikke er krimenelt at stjæle fra hvide mennesker,,, lindy |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 06/08-2010 15:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
vandango skrev: Hæ hæ Thai'er og Phillipinere er meget velkomne...... det er jo DF's kærnevælgere der fører dem til Danmark??????? http://ekstrablad...386590.ece Når man læser diverse indlæg her på siden kunne man godt få den tanke Så næste spørgsmål er så hvem er ansat på Ekstrabladet her på siden? |
|
|
HFD |
Lagt på d. 06/08-2010 22:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
Det er da utrolig at høre alle de fjendtlige kommentarer til et andet folkefærd en deres egen fra folk som selv elsker at leve og komme i andre kulturer end den de er født i, har selv boet uden for Dk nu i 33 år er også fremmedarbejder her, kan ikke sproget men føler mig da stadig ikke uvelkommen. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/08-2010 22:55
|
HFD skrev: Det er da utrolig at høre alle de fjendtlige kommentarer til et andet folkefærd en deres egen fra folk som selv elsker at leve og komme i andre kulturer end den de er født i, har selv boet uden for Dk nu i 33 år er også fremmedarbejder her, kan ikke sproget men føler mig da stadig ikke uvelkommen. Men du bliver vel heller ikke forsørget af dit nye hjemland, eller hvad? One man's ceiling is another man's floor |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 06/08-2010 23:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Vi skulle have hørt på Glistrup for 30 år siden, men det gjorde vi bare ikke, vi satte ham i fængsel. Husker i hans citat: De formerer sig som rotter? Nu har vi kun DF, the choice is yours. De går fremad ved hvert valg, danskerne er ved at vågne op! Jeg var gift med en muslim i 35 år, så jeg kender lidt til deres tankegang. |
|
|
HFD |
Lagt på d. 06/08-2010 23:23
|
Nej det gør jeg ikke. Men mange af vores landsmænd gør de er simpelthen kommet på førtidspension da de ikke er i stand til at passe et arbejde mere efter mange års stort forbrug af spiritus og smøger vi ser dem dukke frem hver gang først på måneden stå forrest i butikken ved ølsalg. Det er sku nogen gange man skammer sig over at være landsmænd med dem når de står og pisser midt på gaden med en bajer i den ene hånd og en smøg i kæften. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 06/08-2010 23:30
|
Det var nu Dyrlæge T.H Riemann, der i 1979 skrev følgende i en kronik: Vi har ca. 50.000 fremmedarbejdere i Danmark bosat i store kolonier. Hovedparten tager kun lidt – eller slet ikke – del i arbejdet. De vegeterer som arbejdsløse på flittige og dygtige danskere, mens de gennem indvandring og børneavl formerer sig som rotter.” Det fik han en racismedom for, på grund af henvisningen til rotter. Manden havde/har jo ret ! [img]http://www.uriasposten.net/pics/Sturmer-DF-rotte.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af sabai sabai d. 06/08-2010 23:31 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
HFD |
Lagt på d. 06/08-2010 23:59
|
måske der skulle en lovgivning til der sagde at kunne de ikke forsørge sig selv og deres familie efter 2 år i landet ville de miste deres visa lige så vel som min kone vil miste hendes hvis jeg ikke kan forsøge hende. Ps. jeg bryder mig sku heller ikke om dem, men prøver bare at ændre holdningen i debatten til en debat om hvordan vi kan lære at leve med dem for de er der jo og det blir de sku nok ved med at være. |
|
|
natty |
Lagt på d. 07/08-2010 00:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
sabai sabai nu må du og andre sgu holde op. Det er som om mange ikke kender deres historie. Der Ewige Jude er en NAZISTISK propangafilm som sammenligner jøder med rotter, det er en jøde som er karrikeret som en rotte på det billede du har indsat med teksten: Udryd den- Her er et par links http://holocaust-...uvm_dk.htm http://www.folked...w79240.asp Føj for satan, det er kommet helt herud i Danmark, at det er politisk korrekt at sammenligne andre mennesker med skadedyret rotten. Hvor kommer al den had dog fra. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 07/08-2010 00:46
|
Natty .... Lær dig,... lidt udenlandske gloser... .... og du vel forstå hvorfor din Afghanske/pakistanske kioskmand smiler til dig når du køber på klods ! Din pizzamand smiler ikke fordi, du er en god kunde !.... .... nok nærmere fordi han lige har spyttet i din pizza !!! Se det i øjene ! .. De hader os !!! Ps : Ang. billedet...... har de egentlig ikke, lidt krumnæser alle sammen ?... lidt ligesom de fleste på TV2. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
natty |
Lagt på d. 07/08-2010 00:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
ja ja, men du tager ikke stilling om det er menneskeligt værdigt at sammenlingne andre befolkninggrupper med rotter. Og svare heller ikke på hvem der i historien der brugte udtrukket, Nazister var det. Check mit andert link i mit tidligere indlæg, men det kunne man jo blive klog af.
Redigeret af natty d. 07/08-2010 00:53 |
|
|
Lagt på d. 07/08-2010 01:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
tilbage til tråden, thailand og familiesammenføring, admin |
|
Spring til debat: |