Se indlæg
Kærligheden til meget ungt kød......
|
|
xxxx |
Lagt på d. 06/08-2010 05:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Mine forældre bander mig "stille" langt væk over at jeg ikke bare kan finde en pige fra danmark og absolut skal finde en fra den anden side af jorden. Har prøvet at fortælle dem lidt om hvad jeg mener er forskellen på en Thai og en dansk pige men det er de ikke lydhøre over for. De tror kun hun har valgt mig for at kunne få en masse nemme penge med hjem til sin familie. Og det endda uden at ha mødt hende endnu. Det vil vi altid møde det problem og det skyldes nok flere ting. manglende forståelse for det fremmede man må helst ikke være anderledes racisme Thaiers dårlige rygte ( prostitution ) Som du selv skriver, de tror hun bare vil have dine penge, hvilket er rigtig i mange tilfælde. Ja der kan sikkert føjes mange andre ting til listen. men som Michael skriver, de har et problem, ikke os. no money no honey..... Ja det er desværre rigtig, farang er = nemme penge i Thailand. De ved jo tusinder andre farang er franarret store beløb. At pengene kommer i en lind strøm fra mange farang.. Så er det vel ikke helt uforståeligt de også gerne vil have de nemme penge. Det kan lade sig gøre at have en Thailandsk kone uden at skulle betale. selvom det er de færeste der når så langt.. |
|
|
burana |
Lagt på d. 06/08-2010 08:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
Hej Funnyboy Det skal du ikke være så ked af, for hved du hvad min Thai fødte hustru og min den ældste søn på 31 er også ved at blive gift med en pige fra ja gæt en gang Thailand, og hvem er så meget betænkelig ved dette, rigtigt gættet min kone, igen med den der det er kun pengene, men jeg siger til hende at det er ham der styrer det han er voksen, og må selv tage konsekvensen af sine handlinger (desforuden har pigen ingen familie tilbage overhovedet). Ellers er der et trick der med garanti får hende til at tø op, det er hvis i får børn så skal du se din mor når hun får sådan en lille guldklump med store brune øjne overrakt, så forstummer al kritik af dit valg. |
|
|
AP7100 |
Lagt på d. 06/08-2010 10:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Ja, eksempler er der mange af... eller hvad med Celine Dion, sangeren.... hun er fra 1968 - altsaa 42 aar og han er 68 aar... altsaa 26 aars forskel :-) http://en.wikiped...eline_Dion Mener der er mange flere eksempler med stor aldersforskel iblandt beroemthederne, men hvad, de har jo ogsaa MASSER af penge, saa hvem vil ikke gerne giftes med en saadan !! |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 06/08-2010 11:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Funnyboy skrev: natty skrev: Hvis jeg finder mit livs kærlighed, vil jeg skide på hvad andre mener om aldersforskellen. .................................... Som jeg siger jeg vil ikke blot accepteres men respekteres for den jeg og min partner er. Derfor er jeg måske blevet lidt mere ligeglad. Ingen skal bestemme over andre. Hvis alt er ligeværdigt med kærlighed og respekt, så elsk og nyd hinanden uden tanke på race, alder og hvad der ellers kan være af problemer. Hvordan forholder man sig så til at sine forældre ikke rigtig kan forstå hvorfor man er faldet for en thai der knap har nogen uddannelse og efter deres bedste overbevisning ikke har meget at byde det danske samfund hvis hun kommer her op en dag. Men hvor kemien bare passer perfekt sammen og man har samme interesser og en kæmpe kærlighed til hinanden og hvad der ellers høre med i et forhold af godt og skidt? Mine forældre bander mig "stille" langt væk over at jeg ikke bare kan finde en pige fra danmark og absolut skal finde en fra den anden side af jorden. Har prøvet at fortælle dem lidt om hvad jeg mener er forskellen på en Thai og en dansk pige men det er de ikke lydhøre over for. De tror kun hun har valgt mig for at kunne få en masse nemme penge med hjem til sin familie. Og det endda uden at ha mødt hende endnu. Hvordan får man dem overbevist om andet end hvad de selv tror? Og nej desværre er mine forældre ikke særlig internationale andet end når det gælder deres tyske slagermusik som de elsker så højt. Begge mine forældre er pensionister og har rundet de 65. Så de er jo lidt af den gamle skole desværre. Nogen der kan gi et godt råd med på vejen? Det er nok kun din mor der er så inderligt i mod. Hun frygter nok at din far skulle få samme interesse som sønnen |
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/08-2010 12:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Det er eksisterer desværre stadig den fordom blandt mange danskere, at kvinder fra Thailand og Filippinerne kun er for mænd som ikke er i stand til at finde en hjemme i Danmark. Da jeg startede med at rejse på ferie i Østen var jeg midt i 20'erne, og havde kammerater som frygtelig gerne ville med men som ikke turde af frygt for hvad deres forældre ville tænke. Idag har de så slået sig ned med en stor dansk malkeko, helt efter forældrenes ønske.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 06/08-2010 12:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Fido skrev: Det er eksisterer desværre stadig den fordom blandt mange danskere, at kvinder fra Thailand og Filippinerne kun er for mænd som ikke er i stand til at finde en hjemme i Danmark. Da jeg startede med at rejse på ferie i Østen var jeg midt i 20'erne, og havde kammerater som frygtelig gerne ville med men som ikke turde af frygt for hvad deres forældre ville tænke. Idag har de så slået sig ned med en stor dansk malkeko, helt efter forældrenes ønske. Realitet , ikke fordom , alle kan blive gift med en thai ,uanset hvordan du er , ser ud, bare du har lidt penge , men mange er for grimme , dumme , beskidte til at danske kvinder vil røre ved dem , og hvis der er nogle der er i tvivl om hvilken gruppe de høre til så tæl hvor mange danske piger du har bollet uden at betale for det |
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/08-2010 12:43
|
pee chang skrev: Fido skrev: Det er eksisterer desværre stadig den fordom blandt mange danskere, at kvinder fra Thailand og Filippinerne kun er for mænd som ikke er i stand til at finde en hjemme i Danmark. Da jeg startede med at rejse på ferie i Østen var jeg midt i 20'erne, og havde kammerater som frygtelig gerne ville med men som ikke turde af frygt for hvad deres forældre ville tænke. Idag har de så slået sig ned med en stor dansk malkeko, helt efter forældrenes ønske. Realitet , ikke fordom , alle kan blive gift med en thai ,uanset hvordan du er , ser ud, bare du har lidt penge , men mange er for grimme , dumme , beskidte til at danske kvinder vil røre ved dem , og hvis der er nogle der er i tvivl om hvilken gruppe de høre til så tæl hvor mange danske piger du har bollet uden at betale for det Tak fordi du gider dele dine personlige erfaringer med os andre, chang. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Funnyboy |
Lagt på d. 06/08-2010 12:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 154 |
Tjaa. Det er nu ikke engang fordi jeg ikke kan få eller finde en dansk pige. Jeg syntes bare 90% af de danske piger krukkede og snoppede. Og de restrende 10% er enlige mødre. Og jeg springer nu desværre fra ved begge dele. Og det er ikke engang fordi der er nogen stor alders forskel på min kæreste og mig. Hun er 35 og jeg er 34. Så det er faktisk hende er er gået efter det unge kød i mit tilfælde. hihi. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 06/08-2010 13:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
pee chang skrev: Fido skrev: Det er eksisterer desværre stadig den fordom blandt mange danskere, at kvinder fra Thailand og Filippinerne kun er for mænd som ikke er i stand til at finde en hjemme i Danmark. Da jeg startede med at rejse på ferie i Østen var jeg midt i 20'erne, og havde kammerater som frygtelig gerne ville med men som ikke turde af frygt for hvad deres forældre ville tænke. Idag har de så slået sig ned med en stor dansk malkeko, helt efter forældrenes ønske. Realitet , ikke fordom , alle kan blive gift med en thai ,uanset hvordan du er , ser ud, bare du har lidt penge , men mange er for grimme , dumme , beskidte til at danske kvinder vil røre ved dem , og hvis der er nogle der er i tvivl om hvilken gruppe de høre til så tæl hvor mange danske piger du har bollet uden at betale for det Du glemte mærkelige, sære, fordrukne, løgnagtige, svigagtige og/eller seksuelt afvigende |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 06/08-2010 13:23
|
Surmule skrev: pee chang skrev: Fido skrev: Det er eksisterer desværre stadig den fordom blandt mange danskere, at kvinder fra Thailand og Filippinerne kun er for mænd som ikke er i stand til at finde en hjemme i Danmark. Da jeg startede med at rejse på ferie i Østen var jeg midt i 20'erne, og havde kammerater som frygtelig gerne ville med men som ikke turde af frygt for hvad deres forældre ville tænke. Idag har de så slået sig ned med en stor dansk malkeko, helt efter forældrenes ønske. Realitet , ikke fordom , alle kan blive gift med en thai ,uanset hvordan du er , ser ud, bare du har lidt penge , men mange er for grimme , dumme , beskidte til at danske kvinder vil røre ved dem , og hvis der er nogle der er i tvivl om hvilken gruppe de høre til så tæl hvor mange danske piger du har bollet uden at betale for det Du glemte mærkelige, sære, fordrukne, løgnagtige, svigagtige og/eller seksuelt afvigende Sorry og gamle fede gråhårede pensionister |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 06/08-2010 13:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
pee chang skrev: Fido skrev: Det er eksisterer desværre stadig den fordom blandt mange danskere, at kvinder fra Thailand og Filippinerne kun er for mænd som ikke er i stand til at finde en hjemme i Danmark. Da jeg startede med at rejse på ferie i Østen var jeg midt i 20'erne, og havde kammerater som frygtelig gerne ville med men som ikke turde af frygt for hvad deres forældre ville tænke. Idag har de så slået sig ned med en stor dansk malkeko, helt efter forældrenes ønske. Realitet , ikke fordom , alle kan blive gift med en thai ,uanset hvordan du er , ser ud, bare du har lidt penge , men mange er for grimme , dumme , beskidte til at danske kvinder vil røre ved dem , og hvis der er nogle der er i tvivl om hvilken gruppe de høre til så tæl hvor mange danske piger du har bollet uden at betale for det Man skal høre meget før ørene falder af Michael B Kristensen
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/08-2010 14:08
|
Funnyboy skrev: Hvordan forholder man sig så til at sine forældre ikke rigtig kan forstå hvorfor man er faldet for en thai der knap har nogen uddannelse og efter deres bedste overbevisning ikke har meget at byde det danske samfund hvis hun kommer her op en dag. Tjaa. Det er nu ikke engang fordi jeg ikke kan få eller finde en dansk pige. Jeg syntes bare 90% af de danske piger krukkede og snoppede. Og de restrende 10% er enlige mødre. Og jeg springer nu desværre fra ved begge dele. Og det er ikke engang fordi der er nogen stor alders forskel på min kæreste og mig. Hun er 35 og jeg er 34. Så det er faktisk hende er er gået efter det unge kød i mit tilfælde. hihi. Jeg deler helt din manglende interesse for danske kvinder ... men er du sikker på at det kun er 10 % der er enlige mødre ? Nå, spøg til side. Når man som du er 34 så er det på høje tid, at man får gjort forældrene klart at nu er man voksen og i stand til at træffe sine egne beslutninger. Jeg er ret sikker på at dine forældre vil respektere dit valg men det kan godt være at det kommer til at tage lidt tid. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 06/08-2010 14:52
|
34år og tør ikke sige sin mening til forælderne |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/08-2010 15:05
|
Antal indlæg: 3779 |
Nå, jeg skal da blankt erkende, at det er vanskeligt at finde danske piger i Bangkok. Hilsen, Robert |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2010 15:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Hvad jeg ser som et problem med stor aldersforskel i den størrelsesorden der er blevet nævnt, er at parterne står på vidt forskellige stadier i livet. Dette afspejles også i det generelle mindset. Jeg har svært ved at se hvad man kan have til fælles. Jeg har da heller ikke nogle venner, der er hverken 30 år yngre eller ældre end mig selv. Det er nok de færreste der har det, og det er der vel en grund til. |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 06/08-2010 15:29
|
Robert Kronberg skrev: Nå, jeg skal da blankt erkende, at det er vanskeligt at finde danske piger i Bangkok. Hilsen, Robert Det er da ikke så uheldigt |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 06/08-2010 15:31
|
rinpoche skrev: Hvad jeg ser som et problem med stor aldersforskel i den størrelsesorden der er blevet nævnt, er at parterne står på vidt forskellige stadier i livet. Dette afspejles også i det generelle mindset. Jeg har svært ved at se hvad man kan have til fælles. En skolelærer på 30 eller en skolelærer på 40.. Kan du uddybe hvori den store forskel ligger ? |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2010 15:36
|
Det er jo ikke aldersintervaller af den størrelsesorden jeg taler om. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 06/08-2010 15:58
|
Joe det er jo.. For havde min kone været 40, havde du ikke gøet , vel ? |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2010 16:06
|
Hvis du ikke VIL forstå, så er der ikke noget jeg kan gøre. Jeg nævner specifikt tallet 30 års aldersforskel. Jeg gør ikke, jeg udtrykker blot min mangel på forståelse over for hvad man kan have til fælles med aldersforskel i den størrelsesorden. Og det gør jeg meget neutralt, skulle jeg mene. Jeg har da absolut ikke noget problem hermed, jeg er fuldstændig indifferent. Kommer ikke mig ved. Men derfor er der vel ikke noget til hinder for, at man kan tillade sig at udtrykke en mild undren. Og jeg adresserer ikke nogle personer i denne tråd, blot generelle betragtninger. |
|
Spring til debat: |