Se indlæg
Dansk for thaier på turistvisum.
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 28/08-2005 11:19
|
Antal indlæg: 67 |
Er der en eller to thailændere, der enten lige er kommet eller snart kommer til Danmark på 3-måneders turistvisun, der har lyst til at lære dansk og lære lidt om danske forhold ? Undervisningen foregår i København v. Nørreport Station ca. 3-4 timer om dagen fra ca. kl. 10-13. Der er 3 elever på holdet og 3 lærere 2 af lærerne er professionelle (dansklærer og indvandrerkonsulent) den tredje lærer er thailænder, der kan lidt dansk. Send venligst en privat besked, hvis du er interesseret i at høre nærmere. Nielsen |
|
|
Lagt på d. 28/08-2005 16:33
|
|
Begynder Antal indlæg: |
ja Så kan de da lære lidt dansk bamsen Redigeret af d. 28/08-2005 16:47 |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 30/08-2005 14:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Jeg sender dig lige en PB Nielsen
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 20/10-2005 06:22
|
Min kæreste og jeg rejser nu efter tre måneder til Thailand. Der er derfor plads til en ny på turistvisum, der ønsker at lære dansk på en stille og rolig - men effektiv - måde. Send mig en privat besked for at høre nærmere. Venlig hilsen Nielsen |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 21/11-2005 16:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Vil helt sikkert være interesseret når min kæreste kommer til Danmark igen til februar - Så må vi håbe der er et lign. tilbud til den tid
|
|
|
Locturian |
Lagt på d. 21/11-2005 19:45
|
Suk, - Det var da ikke pænt sagt... Se DET her var bare for at få et ekstra indlæg |
|
|
Don |
Lagt på d. 21/11-2005 21:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 117 |
Hej Suk Det var dog fantastisk med dig…og hvad kommer det os ved, hvad du mener om det ? Vil du bare ha´ indlæg i eller hvad..? Ta´ dig sammen…og hold dig ædru…det ville klæ´ dig! - Og så op med humøret! Don Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/11-2005 02:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Don.
Hvad ved du egentlig om mit alkoholforbrug ? Mit humør fejler skam ikke noget og fra nu af, vil jeg kun skrive " pæne " indlæg............ Med venlig hilsen Suk............................. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 22/11-2005 09:21
|
Kære Locturian Jeg sender dig en privat besked. Til Suk Det var nu ikke så dumt, at Chistian skrev som han gjorde. Efter den private besked kunne vi snakke om detaljer, som netop er for private til at ligge på en åben hjemmeside f.eks. "Hvorfor lære dansk ?" "Hvor svært er det ?" "Hvad skal der tages hensyn til ?" og faktisk meget mere samt udveksle adresser og telefonnumre. Men ved at Christian skrev som han gjorde markerede han offentligt interesse for undervisningen, hvilket andre siden hen har ladet sig inspirere af. Venlig hilsen Nielsen |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/11-2005 10:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Trækker mit indlæg tilbage og siger sorry Mvh. Suk Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 22/11-2005 16:19
|
Antal indlæg: 3779 |
Jeg sender også lige en privat besked
Redigeret af Robert Kronberg d. 22/11-2005 16:19 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
petergm |
Lagt på d. 28/11-2005 22:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 30 |
Hejsa, Min kæreste kommer muligvis herop fra midten af januar og bliver i 3 måneder. Er dette et tilbud vi kan benytte, eller er vi for sent ude? Mvh. Peter |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 28/11-2005 22:23
|
Min pige gør det samme - Altså, fra midten af januar - Også interesse herfra...
|
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 29/11-2005 07:21
|
Kære Petergm og Locturian. Jeg mødte min kæreste for et lille år siden. Dengang kunne hun kun meget dårligt engelsk og selvfølgelig ikke dansk. Jeg gik hurtigt i gang med at betale for engelskundervisning, og i forbindelse med, at hun besøgte mig i Danmark i tre måneder fik hun danskundervisning. Jeg synes på alle måder, at det er vigtigt, at kunne kommunkere med hinanden, Det kan være svært danskere imellem, men vi ved alle her, at når sprog, kultur, økonomisk baggrund og alder er vidt forskellig, så er der lagt meget godt i gryden med misforståelser. Derudover synes jeg også, at det er rart at vide, at min kæreste kan foretage sig noget fornuftigt, både når jeg ikke selv kan være der i Bangkok, og når hun besøger mig i København, mens jeg er på arbejde. Jeg ved ikke om mine ønsker og ideer er de samme som jeres, men jeg arbejder på at lave et system, hvor der tilbydes løbende danskundervisning både i Bangkok og København, hvor man kan "hoppe på eller af" afhængig af, hvor man er, og hvad man har brug for, så jo flere vi er, desto lettere vil det være at få det til at hænge sammen både praktisk og økonomisk. Venligst Nielsen |
|
Spring til debat: |