Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand i Dec?
thailandfreak
Hej alle,

Jeg har endelig fundet en billet til 6.300 kr i december. Regner i med at priserne vil falde senere hen, eller er det bare med at slå til ? Smile

Hvilket selvskab ville i benytte fra BKK-Phuket? I juni fløj jeg tur/retur med Airasia for 1.400 TBH, ved godt dette tilbud var utrolig godt, men i december er prisen 3.600 bath. Da jeg er studerende, skal det helst gøres så billigt som muligt Smile

Er der noget i kan anbefale? Ville være en stor hjælp.

På forhånd tak.

styx32
http://budjet.dk/...1507143680

BILLIGSTE REJSER PÅ VALGT DATO

4841 DKK pr. voksen med Qatar Airways
1 Voksen
I alt ca. 4841 DKK, inkl skatter og afgifter

Afrejse Tirsdag 07 September 2010 Afg Tider Fra Ank Tider Til Flight

7 Sep 09:20 Hamburg 7 Sep 10:30 Frankfurt LH7

7 Sep 11:55 Frankfurt 7 Sep 19:00 Doha QR28

7 Sep 21:00 Doha 8 Sep 07:45 Bangkok QR612

Total rejsetid: 17:25

Hjemrejse Fredag 28 Januar 2011 Afg Tider Fra Ank Tider Til Flight

28 Jan 08:30 Bangkok 28 Jan 11:55 Doha QR613

28 Jan 13:30 Doha 28 Jan 18:20 Frankfurt QR23

28 Jan 19:30 Frankfurt 28 Jan 20:30 Hamburg LH26

Total rejsetid: 18:00

thailandfreak
Jo tak, men som skrevet er jeg jo studerende, så disse datoer passer desværre ikke særlig godt Smile

Så skal desværre være i juleferien.

Jens Ole
Hej Thailandfreak.

Du skal nok være lidt mere specefik med hensyn til afrejse og hjemrejse datoer,hvis folk herinde skal
hjælpe dig.
Min erfaring er at man ALTID,selv i højsæsonen,kan finde billetter til ca 5000 kr. Dog kan der forkomme
skift med evt lange ventetider,men det skulle jo ikke afskrække en studerende.

Mvh
Jens Ole

http://www.bws.dk
ingolf
Lidt uden for tråden!!

De der Hamburg rejser ser jo meget lokkende ud, med op til flere tusinde i besparelse!

Men hvad gör man af bilen i hamburg 1-2 måneder?--er det er sted med fri parkering i närheden af lufthavnen?--Det er jo ingen större ide at ligge og köre til Hamburg, og så lägge hele besparelsen i et parkeringshus!

PS! Tog har ikke min interesse!
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

bimbo69
jeg har også kikket på priser skal rejse lige inde jul ,men prisen er meget højer i år på alle selskaber ,så er der nogen der kan hjælpe så ok,men vil ikke rejse med tyrkiet air og eroflot

huratho
Hej
bimbo69 prøv at kontakte hende her : www.qt-rejser.dk hun har til huse i Helsingør.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

thailandfreak
Parkering i Hamborg osv, er intet problem, da vi bliver kørt derned Smile

Der er ikke rigtig nogle specifike datoer, som afrejsen/hjemrejsen skal finde sted, dog så tæt på juleferien som muligt Smile

Tror i da det vil være muligt at finde billetter til 5.000 kr. senere hen ? og hvad med billetten fra BKK-Phuket? hvilket selvskab plejer i at benytte i højsæsonen?

bimbo69
vi bruger mest Thai og klm ,men der ser ud til at vi skal have 2 til 3000 mere op af lommen i år,men håber som andre at prisen vil falde når vi kommer tætter på afrejsedagen

thailandfreak
Så er der sku bestilt Smile 5.000 kr, tur/retur. 13 dec - 2 jan med Qatar Smile

Spring til debat: