Se indlæg
 Udskriv debat
Bangkok - Kon Kaen, hvem flyver paa ruten?
jorn
Det er godt nok laenge siden at jeg har floejet til Kon kaen. men til min store overaskelse, saa ser det nu ud som om at Thaiairways er det eneste selskab paa ruteen?

Jeg har tjekket foelgende selskaber:

Air aisa
Bangkok air
Phuket air

Jeg taenkte paa, om der nogle her som ved noget om hvorfor, de har nedlagt flyvningen eller flyver de kun i hoejtiderne og hvorlang tid foer aabner de saa for bestilling af billetter?
“Music is the only language I whirly understand"

MisterM
Saa brug dog Thaiairways Grin
Men hvis det er paa grund af priserne kan du ogsaa tage toget eller busserneGrin
Men en forskel paa 100 DKK naar man tager paa ferie kan vel ikke vaelte budgettetGrin
Hvis du tager 3. class i toget kommer du ogsaa frem og til meget billige pengeGrin
Redigeret af MisterM d. 21/11-2005 12:30

jorn
Nu er det jo ikke ligefrem en ferie vi er (skal) paa!!!!CoolCool

Nu er det jo ikke saadan at vi ikke kommer afsted, ogsaa gerne med thaiairways!

Busture, nope!

vi koere for det meste selv, men jeg er sgu saa forbandet smaderet naar vi endelig er fremme! Jeg elsker at rejse paa foerste klasse med nattoget og i sidste ende kunne vi ogsaa kalde paa "limoen og lade chaffoeren goere arbejdet, vi skal under alle omstaendigheder vidre fra kon-kaen og normalt har vi vogn og chaffoer der venter os der.Cool

problemet for os er ikke okonomien! GrinGrinmen selvfoelgelig vil vi da geren flyve til den halve pris af ThaiairwaysWink;

Problemet for os er tiden!Shock J

jeg undrede mig bare over at flyselskaberne have nedlagt ruten, da de startede var det jo "guld og groenne skove" men det kunne ogsaa vaere mig der sogete de forkerte steder!CoolCool

“Music is the only language I whirly understand"

commandertorp
well Airasia flyer ikke til Khonkaen længere da de konstant havde forsinkelser på deres afgange, aflysninger med videre ! - så man kan sige at det er temmeligt meget deres egen skyld ! de har efter hvad turist-branchen her i byen siger, selv ødelagt deres marked.
- onde tunger påstår dog at der til sidst var en del bøvl med at få start og landingstilladelser her, af uvisse grunde.
- men et faktum er det at vi har haft adskillige bestillinger for kunder i løbet af det forgangne år og kun 2-3 af dem er faktisk endt med at flyve med airasia ! - de fleste (over 20) har re-booket hos Thai når de ikke gad at vente længere
Commandertorp

Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang Wink

http://www.khonkaen.dk
Spring til debat: