Se indlæg
DF kræver 28-års-regel
|
|
Joe |
Lagt på d. 25/07-2010 13:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
PL skrev: TG950: Nej, ingen grimme oplevelser, for hun bliver i Bangkok, så det er meget nemt. Jeg formår at lære af andres erfaringer, så hun skal aldrig til DK. Kig dig lidt rundt i miljøet, glo lidt TV (Fra Thailand til Thy m.m.) og du vil forstå hvad jeg mener. Noget nemmere at ha´en letpåvirkelig, lidt naiv, men sød og rar Thaidame boende i Bangkok, end i DK blandt de hardcore tøser jeg ser her. PL Er du bange for at hun lærer om ligestilling, hvis hun kommer til DK? Hvis hun er sød og rar nu, hvorfor tror du så det bliver anderledes i Dk? Men okay, hvis hun tager til takke med at blive forsørget i Bkk af dig, så kan hun ikke være særlig tiltrukket af DK/dig. |
|
|
PL |
Lagt på d. 25/07-2010 13:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Korrekt, hvorfor f*nden sku´ hun dog lære om ligestilling? Korrekt, hun er ikke tiltrukket af DK, hvorfor sku´ hun dog være det? Hvad er SÅ specielt ved dette land, at alle åbenbart vil slæbe deres kærester hertil? Har du set for mange "blødmandsreklamer" i TV? Du lyder temmelig hjernevasket! PL Redigeret af PL d. 25/07-2010 13:21 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 25/07-2010 13:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Kunne aldrig finde på at tage min kone og børn til Danmark. Det ville jeg ikke byde dem. De har det godt hvor de er og mangler ikke noget. Som PL siger .Det kunne være farligt at bringe dem derop. især når jeg er nød til at rejse med mit arbejde. Michael B Kristensen
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 25/07-2010 14:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
TG950 skrev: ............................................................... sig mig engang PL, har du haft nogle grimme oplevelser derude i Viby J, men bortset fra det det så er en 28 års regel helt hen i vejert, men DF stopper aldrig deres hetz mod at danskerne gerne vil vælge deres egen kærlighed med en udlænding, det er nok fordi at Pia K. har opdraget de mandlige DF'er til at rende og sutte røv på hende når hun vrikker med røven. min argumentation mod en 28 års regel er meget simpel, ingen aldersgrænse for ægteskab bortset fra at man er myndig Læs: 18 år.[/center] LAD os staa det fast at : Der ingen der kan/ville forbyde DIG eller andre om at vaelge din egen kaerlighed og gifte dig, bare HUN eller HAM er er myndig. MEN lovens stramning gaelder naar DU oensker at faa HENDE eller HAM til DK iflg. familiesammenfoerings reglerne. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/07-2010 14:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Det er er god nok skrevet i 2001 men jeg tro på at det samme glæder i dag og det er blevet være på Nørrebro. sendt til “muslimske støtter i Danmark”. “Vi er nu mange indvandrer i Danmark og vi bliver hvert år ca. 15-20.000 flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor muslimer kan leve som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting. Vi er mange muslimer på Nørrebro, og Nørrebro ligger i hovedstaden og nær lufthavnen. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel kun for os muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder kan gå tildækket, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og befolkningen er ren, vi skal have mange islamiske skoler; hvor piger og drenge kan gå hver for sig, gymnastik og lejerskole, billedkunst af mennesker, biologi og andet dårligt skal forbydes. Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran. Islam er stor og skal herske i verden som den hellige Koran siger. Husk selv Tyrkiet, som i dag er 99% muslimsk, var engang kristen og uren. Men de kristne og danskerne har ingen kraft, tro eller fait, derfor er de svage og vi er stærke. Gelle sagde for nogen tid siden i pressen, at vi muslimer gerne vil rejse hjem til vores egen kultur, hvis vi fik penge 100.000 kr. hver. Men han tager fejl. Det har taget os 1400 år at komme til Danmark og vi rejser aldrig hjem for vi må ikke svigte islams mål khalife. Islam er den største og hurtigst voksende religion. Enhver som ikke arbejder for Kahilfa er vores fjende. Mange danske piger gifter sig med muslimske mænd og deres børn bliver automatisk muslim ifølge den hellige Koran og selv om manden skiller sig senere og henter sig en muslimsk kone. Men en muslimsk pige må ikke gifte sig med en dansker, for en pige er svag og kan ikke viderføre islam. Hun får mandens kraft ind i sig når hun bliver gift, men hun kan ikke give kraft. Hun bliver som et dyr, hvis hun får en dansk mands kraft ind i sig, hun bliver uren og vanære islam. Når en muslimsk mand får en dreng med en dansk eller anden uren og vantro kvinde, bliver drengen omskåret og tilhører det muslimske broderskab, som gælder over hele verden. Vi holder sammen ligegyldigt hvor i verden vi kommer fra. In sha-Allah. Den hellige profet har givet os Koranen og vores tro er stærkere end alle verdens våben. Vi har vores love og regler fra Allah. Mens danske politikere er korrupte og bliver valgt hver 4. år og laver hele tiden nye love, mens vores love og regler gælder til evig tid og derfor rene. Danskerne lader urene politikere bestemme, men Allah ved bedst – lovens bog den hellige Koran skal være vores Parlament. Lad os indføre vores lov på Nørrebro. Overtage så mange forretninger og lejligheder, så rejser danskerne, vi skal lave vores egen skoler, tehuse, klubber og få så mange danskere væk, for de ødelægger vores børn og kvinder. Danske kvinder lever urent og drikker og knepper med nye mænd hver weekend og de skal ud af vores område. Redigeret af thaikurt1 d. 25/07-2010 14:07 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Kent27 |
Lagt på d. 25/07-2010 14:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 107 |
Saendaeng skrev: Kunne aldrig finde på at tage min kone og børn til Danmark. Det ville jeg ikke byde dem. De har det godt hvor de er og mangler ikke noget. Som PL siger .Det kunne være farligt at bringe dem derop. især når jeg er nød til at rejse med mit arbejde. Jep. Men hvorfor skal danske statsborgere, opvokset i Danmark, ikke have ret til at gifte sig med en ikke-dansker og kræve at leve med ægtefællen i sit fædreland? Hvad rager det staten? Det er sindssyge love, som man kun finder i islamiske stater, hvor de også vil bestemme over alt, hvad deres borgere foretager sig. Dansk Folkeparti er en totalitær pest pest over Danmark. Skræmmende, at folk der lever i blandede ægteskaber kan støtte dette parti. Men okay, konerne bliver nok også behandlet derefter. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 25/07-2010 14:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Thaikurt, det ville måske være på sin plads med en kildeangivelse.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 25/07-2010 15:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Fido skrev: Thaikurt, det ville måske være på sin plads med en kildeangivelse. DF's hjemmeside maaske Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 25/07-2010 15:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Kildeangivelse er altid godt Så kan man jo selv drage sine konklusioner. Men det er da egentligt utroligt som I blæser denne sag op. Hvorfor følger I ikke op på hvad det egentlig er DF har meldt ud.... De har jo netop meldt ud at de kun ønsker 28års reglen indført overfor de nationaliteter hvor det er almindeligt at der indgås tvangsægteskaber. Og det er jo ikke tilfældet med Thailand .... det er jo altsammen fornuftsægteskaber, når man gifter sig med DK/Visa/MasterCard/American Express Redigeret af Surmule d. 25/07-2010 15:12 |
|
|
Lagt på d. 25/07-2010 15:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Surmule skrev: Kildeangivelse er altid godt Så kan man jo selv drage sine konklusioner. Men det er da egentligt utroligt som I blæser denne sag op. Hvorfor følger I ikke op på hvad det egentlig er DF har meldt ud.... De har jo netop meldt ud at de kun ønsker 28års reglen indført overfor de nationaliteter hvor det er almindeligt at der indgås tvangsægteskaber. Og det er jo ikke tilfældet med Thailand .... det er jo altsammen fornuftsægteskaber, når man gifter sig med DK/Visa/MasterCard/American E xpress genial kommentar tilsidst hehe, mr and miss American express |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 25/07-2010 15:17
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Sherlock er sat på sagen ......Elementary, my dear Watson ! http://lmgtfy.com...%E2%80%9D. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
kylling |
Lagt på d. 25/07-2010 15:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Surmule skrev: Kildeangivelse er altid godt Så kan man jo selv drage sine konklusioner. Men det er da egentligt utroligt som I blæser denne sag op. Hvorfor følger I ikke op på hvad det egentlig er DF har meldt ud.... De har jo netop meldt ud at de kun ønsker 28års reglen indført overfor de nationaliteter hvor det er almindeligt at der indgås tvangsægteskaber. Og det er jo ikke tilfældet med Thailand .... det er jo altsammen fornuftsægteskaber, når man gifter sig med DK/Visa/MasterCard/American Express JA du lever da op til dit brugernavn |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 25/07-2010 15:39
|
kylling skrev: JA du lever da op til dit brugernavn Gør du også?? |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 25/07-2010 15:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Det er da helt fint, at man prøver at sætte en stopper for tvangs/proformaægteskaber. Størstedelen af Dansk/Thai ægteskaber er jo netop proforma, ihvertfald fra Thaipigen's side. ! Bare kik på skilsmisseprocenten ! Her et citat fra artikel med Sine Plambech. ...Hvorfor er så mange thailandske kvinder taget til den rige del af verden i Vesteuropa? ...En stor del af de thailandske kvinder i Danmark bliver skilt fra deres danske mænd, så snart deres egen opholdstilladelse går i orden. Ifølge Plambech ender to ud af tre ægteskaber mellem danske mænd og thailandske kvinder med skilsmisse, hvad der svarer til 50 procent flere skilsmisser end resten af befolkningen. "Jeg oplever, at mange af de danske mænd ikke altid er klar over, hvad der foregår. Og i hvert fald siger mange af de thailandske kvinder i prostitution, at deres største problem ikke er deres kunder, men derimod spillegæld og deres danske mænd," fortæller hun. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
kylling |
Lagt på d. 25/07-2010 15:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Surmule skrev: kylling skrev: JA du lever da op til dit brugernavn Gør du også?? YES |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 25/07-2010 15:58
|
sabai sabai skrev: Det er da helt fint, at man prøver at sætte en stopper for tvangs/proformaægteskaber. Størstedelen af Dansk/Thai ægteskaber er jo netop proforma, ihvertfald fra Thaipigen's side. ! Bare kik på skilsmisseprocenten ! Her et citat fra artikel med Sine Plambech. ...Hvorfor er så mange thailandske kvinder taget til den rige del af verden i Vesteuropa? ...En stor del af de thailandske kvinder i Danmark bliver skilt fra deres danske mænd, så snart deres egen opholdstilladelse går i orden. Ifølge Plambech ender to ud af tre ægteskaber mellem danske mænd og thailandske kvinder med skilsmisse, hvad der svarer til 50 procent flere skilsmisser end resten af befolkningen. "Jeg oplever, at mange af de danske mænd ikke altid er klar over, hvad der foregår. Og i hvert fald siger mange af de thailandske kvinder i prostitution, at deres største problem ikke er deres kunder, men derimod spillegæld og deres danske mænd," fortæller hun. Er det noget at sige til det ... når den permanente opholdstilladelse er i hus er kreditkortene jo nok slidt op. Så er der jo ingen grund til at blive hos den sex-gale, overvægtige gamle særling der har sponsoreret importen og opholdet LoL |
|
|
natty |
Lagt på d. 25/07-2010 16:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Og derfor skal ingen automatisk regne med at der evt. vil blive givet dispensation til dansk/thailandske par. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 25/07-2010 16:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Lung Yao skrev: TG950 skrev: ............................................................... sig mig engang PL, har du haft nogle grimme oplevelser derude i Viby J, men bortset fra det det så er en 28 års regel helt hen i vejert, men DF stopper aldrig deres hetz mod at danskerne gerne vil vælge deres egen kærlighed med en udlænding, det er nok fordi at Pia K. har opdraget de mandlige DF'er til at rende og sutte røv på hende når hun vrikker med røven. min argumentation mod en 28 års regel er meget simpel, ingen aldersgrænse for ægteskab bortset fra at man er myndig Læs: 18 år.[/center] LAD os staa det fast at : Der ingen der kan/ville forbyde DIG eller andre om at vaelge din egen kaerlighed og gifte dig, bare HUN eller HAM er er myndig. MEN lovens stramning gaelder naar DU oensker at faa HENDE eller HAM til DK iflg. familiesammenfoerings reglerne. . ja der fik jeg lige en og blev belært om sammenførings reglerne, tak for det Lung Yao Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 25/07-2010 18:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
PL skrev: Korrekt, hvorfor f*nden sku´ hun dog lære om ligestilling? Korrekt, hun er ikke tiltrukket af DK, hvorfor sku´ hun dog være det? Hvad er SÅ specielt ved dette land, at alle åbenbart vil slæbe deres kærester hertil? Har du set for mange "blødmandsreklamer" i TV? Du lyder temmelig hjernevasket! PL Der er ikke noget specielt ved DK, udover ar jeg kan forsørge både min kone og jeg her. Går ud fra at i ikke er gift, når i lever hver for sig. Det må være dig der mærkelig, hvis du kan leve uden din kone, eller hvad hun nu er. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 28/07-2010 18:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
DR1 S176 ons 28 jul 18:36:41 27.juli dr.dk/nyheder 22:27 DF STRAMMER KRAV OM 28-ÅRSREGEL Regeringen får ikke sine planer om en reform af SU og førtidspension igennem til efteråret, hvis den ikke samtidig imødekommer Dansk Folkepartis krav om at stramme 24-årsreglen. Sådan lyder det fra Pia Kjærsgaard for at få det nye krav om en 28-års- aldersgrænse for familiesammenføring og en dispensationsordning for vestlige indvandrere igennem, skriver Berlingske Tidende. - Det vil være ét hele. Specielt fordi der ligger mange opgaver til efteråret. Og et valg venter forude, hvor vi i den grad skal præsentere vælgerne for, hvad vi vil, siger hun. først så siger regeringen at der ikke kan blive tale om en 28 års regel, et par senere så vender de på en tallerken, bare fordi hun tæven Pia K. bjæffer. regeringen er set med mine øjne, ikke andet en flok sutteklude der leffler for DF, lige så snart der skal forhandles noget. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Spring til debat: |