Se indlæg
PASSWORD WINDOWS
|
|
PL |
Lagt på d. 22/07-2010 22:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
MakMak skrev: PL skrev: Jeg mente ellers det nuværende danske regime, også kaldet VK regeringen, havde afskaffet de fleste smagsdommere her i DK. ÅBENBART IKKE PÅ DTW!! Hvis din tid er så kostbar at det i den grad besværer og irriterer dig hvad jeg og et andet æret medlem får tiden til at gå med, så find en anden beskæftigelse med langt mere indhold i... PL Kære PL NU ved jeg jo ikke INDEN, jeg åbner tråden, at det er det rene vrøvl og nonsens og direkte crap, jeg skal ind og læse som i fx. indlæg 28 og 30. Hvor du og dit ærede medlem brillerer med pladderbalde. Så kunne vi få det gylle væk, så ville vi bedre kunne holde gylletanken lukket Jeg forstår ikke dit sprog, hvad mener du? Du vil ha´gyllen væk, og lukke tanken? Hvorfor det? Hvis der ingen gylle er, så har du jo ikke brug for tanken! Ommer.. PL |
|
|
Matong |
Lagt på d. 22/07-2010 22:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Tanker til dem som ikke har gylle i hovedet |
|
|
MM |
Lagt på d. 22/07-2010 22:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Nej nu må det fame stoppe, en tråd starter med at en person's nabo har et computer problem. og vedkomne henvender sig til Dansk-Thai Website. Come on, dette er spild af tid, sådan et problem skulle løses ved at ringe/skrive til Microsofts support, eller som jeg tideligere forslog www.eksperten.dk At en person, kan få en tråd op omkring en "nabo's" xp problem på en side som omhandler Danskere som har et forhåld til thailand, overgård min fantasi. Hvad sker der lige? 3 joker hatte givet. Redigeret af MM d. 22/07-2010 22:36 |
|
|
PL |
Lagt på d. 22/07-2010 23:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Det er agurketid, det er ferie, det er varmt, folk går agurk! [img]http://www.it-markgrafisk.dk/webshop/components/com_virtuemart/shop_image/product/Agurk_490f01ec61882.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 23/07-2010 03:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
MM skrev: Nej nu må det fame stoppe, en tråd starter med at en person's nabo har et computer problem. og vedkomne henvender sig til Dansk-Thai Website. Come on, dette er spild af tid, sådan et problem skulle løses ved at ringe/skrive til Microsofts support, eller som jeg tideligere forslog www.eksperten.dk At en person, kan få en tråd op omkring en "nabo's" xp problem på en side som omhandler Danskere som har et forhåld til thailand, overgård min fantasi. Hvad sker der lige? 3 joker hatte givet. Ja, selvfølgelig henvender jeg mig her på DTW for at få hjælp. Min nabo er Thai og bor som jeg i Thailand. Om XP-programmet er ægte, ved jeg ikke. Men jeg tvivler. Hun har ikke selv forstand på computere og spørger om jeg kan hjælpe. Så for mig ligger den lige til højrebenet, at spørge medlemmerne her. Iøvrigt er hun på ferie og først tilbage i næste uge. Så de mange forslag og teorier, kan endnu ikke efterprøves. Hvis din fantasi, stadig ikke kan følge med...Er det nok dig som burde ha' Joker hattene...!!! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
savarden |
Lagt på d. 23/07-2010 06:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
kort resume... der findes ingen bagdør i windows.... Derimod mange som ikke sætter password på deres admin konto.. Køb en usb nøgle på 2 gb og følg følgede guide : http://www.pendri...d-cracker/ Vupti du har ændret password til din admin konto... Redigeret af savarden d. 23/07-2010 06:53 |
|
|
HJB |
Lagt på d. 23/07-2010 08:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
OK! så skære vi lige igennem!! sæt en original MS XP disk i som er samme type som den du har installeret på maskinen (Home eller Professional) og brug den licensnøgle du har til din egen maskine. Boot på disken, vælg IKKE reperation, men installer... næste fase er, vælg reperation og IKKE installer.... derefter installeres windows men beholder alle programmer, dokumenter samt drivere mv. Du kan nu indtaste nyt password mv. hvis dette ønskes. God fornøjelse Ps. Arbejder selv til dagligt professionelt med computere...... |
|
|
sony |
Lagt på d. 23/07-2010 09:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Kan man ikke bare lave en fabriksgendannelse så har man også en helt ny og frisk computer.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
savarden |
Lagt på d. 23/07-2010 10:26
|
HJB : OK! så skære vi lige igennem!! sæt en original MS XP disk i som er samme type som den du har installeret på maskinen (Home eller Professional) og brug den licensnøgle du har til din egen maskine. Boot på disken, vælg IKKE reperation, men installer... næste fase er, vælg reperation og IKKE installer.... derefter installeres windows men beholder alle programmer, dokumenter samt drivere mv. Du kan nu indtaste nyt password mv. hvis dette ønskes. God fornøjelse Smile Ps. Arbejder selv til dagligt professionelt med computere...... må da håbe du ikke er på time basis Du anbefaler en komplet installation for at gøre noget som tager 2 min med den løsning jeg har sendt. Tager den lige for prins knud også : Køb en usb nøgle på 2 gb og følg følgede guide : http://www.pendri...d-cracker/ genstart efterfølgende maskinen uden usb nøgle... Alternativt brug denne guide : http://www.techre...-drive-cd/ Under 3 min... hav en god dag Redigeret af savarden d. 23/07-2010 10:35 |
|
|
hsn |
Lagt på d. 23/07-2010 11:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
HJB skrev: OK! så skære vi lige igennem!! sæt en original MS XP disk i som er samme type som den du har installeret på maskinen (Home eller Professional) og brug den licensnøgle du har til din egen maskine. Boot på disken, vælg IKKE reperation, men installer... næste fase er, vælg reperation og IKKE installer.... derefter installeres windows men beholder alle programmer, dokumenter samt drivere mv. Du kan nu indtaste nyt password mv. hvis dette ønskes. God fornøjelse Ps. Arbejder selv til dagligt professionelt med computere...... Hovedløs løsning... Fuldstændig tidsspilde. Håber ikke det er en løsning, du benytter i dit "professionelle" erhverv... |
|
|
Matong |
Lagt på d. 23/07-2010 11:41
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Hvis det er en thai, som ejer computeren, er der ret stor chance for, at der ikke er noget password på administratorkontoen, og så kan du gøre brug af "The Super Secrect Hidden Windows XP Backdoor". |
|
|
HJB |
Lagt på d. 23/07-2010 12:07
|
hsn skrev: HJB skrev: OK! så skære vi lige igennem!! sæt en original MS XP disk i som er samme type som den du har installeret på maskinen (Home eller Professional) og brug den licensnøgle du har til din egen maskine. Boot på disken, vælg IKKE reperation, men installer... næste fase er, vælg reperation og IKKE installer.... derefter installeres windows men beholder alle programmer, dokumenter samt drivere mv. Du kan nu indtaste nyt password mv. hvis dette ønskes. God fornøjelse Ps. Arbejder selv til dagligt professionelt med computere...... Hovedløs løsning... Fuldstændig tidsspilde. Håber ikke det er en løsning, du benytter i dit "professionelle" erhverv... Næhh du! har skam værktøjer fra Microsoft til den slags.... men de er selvfølgelig ikke tilgængelige for enhver.... så det var den SIKRE metode jeg her foreslog for den almindelige bruger, så hovedløs for pro, ja, men ej for alm. bruger.... |
|
|
hsn |
Lagt på d. 23/07-2010 12:32
|
HJB skrev: Næhh du! har skam værktøjer fra Microsoft til den slags.... men de er selvfølgelig ikke tilgængelige for enhver.... så det var den SIKRE metode jeg her foreslog for den almindelige bruger, så hovedløs for pro, ja, men ej for alm. bruger.... Jeg er selv uddannet IT-Supporter og er Microsoft Partner. Jeg ville aldrig foreslå den løsning... Som andre linker til, kan den nemt resettes med diverse nemme metoder. Selv henviser jeg til en boot cd, som starter en "mini-linux". Men der findes mange andre metoder, som fungerer på samme måde eller måske er nemmere. Jeg er altid lydhør overfor andre metoder. Man kan ikke kende dem alle |
|
|
HJB |
Lagt på d. 23/07-2010 12:37
|
hsn skrev: HJB skrev: Næhh du! har skam værktøjer fra Microsoft til den slags.... men de er selvfølgelig ikke tilgængelige for enhver.... så det var den SIKRE metode jeg her foreslog for den almindelige bruger, så hovedløs for pro, ja, men ej for alm. bruger.... Jeg er selv uddannet IT-Supporter og er Microsoft Partner. Jeg ville aldrig foreslå den løsning... Som andre linker til, kan den nemt resettes med diverse nemme metoder. Selv henviser jeg til en boot cd, som starter en "mini-linux". Men der findes mange andre metoder, som fungerer på samme måde eller måske er nemmere. Jeg er altid lydhør overfor andre metoder. Man kan ikke kende dem alle Selvfølgelig... er også MS Partner, og arbejder som sysadmin.. |
|
|
savarden |
Lagt på d. 23/07-2010 12:46
|
HJB : Næhh du! har skam værktøjer fra Microsoft til den slags.... men de er selvfølgelig ikke tilgængelige for enhver.... så det var den SIKRE metode jeg her foreslog for den almindelige bruger, så hovedløs for pro, ja, men ej for alm. bruger.... WOW.... historien bliver bedre og bedre... måske du kan kaste lys over hvad værktøjer du bruger fra Microsoft som ikke er tilgængelige for den almene offentlighed. Som sysadmin burde du vide at microsoft aldrig har frigivet et program et reset af windows password ej heller til dem som har partner aftaler... VIP : smid mig en mail og jeg hjælper dig med løsningen ud fra mine tidligere skriv. Redigeret af savarden d. 23/07-2010 12:47 |
|
|
HJB |
Lagt på d. 23/07-2010 12:52
|
savarden skrev: HJB : Næhh du! har skam værktøjer fra Microsoft til den slags.... men de er selvfølgelig ikke tilgængelige for enhver.... så det var den SIKRE metode jeg her foreslog for den almindelige bruger, så hovedløs for pro, ja, men ej for alm. bruger.... WOW.... historien bliver bedre og bedre... måske du kan kaste lys over hvad værktøjer du bruger fra Microsoft som ikke er tilgængelige for den almene offentlighed. Som sysadmin burde du vide at microsoft aldrig har frigivet et program et reset af windows password ej heller til dem som har partner aftaler... VIP : smid mig en mail og jeg hjælper dig med løsningen ud fra mine tidligere skriv. Ser ingen grund til at vi skal kaste os ud i yderligere Tech-Net diskussioner... vi anvender vel alle forskellige tools, og har vel også præference for et eller flere... har desværre også set nogle smadre SAM fuldstændigt under forsøg på reset af samme... |
|
|
hsn |
Lagt på d. 23/07-2010 13:08
|
HJB skrev: Ser ingen grund til at vi skal kaste os ud i yderligere Tech-Net diskussioner... vi anvender vel alle forskellige tools, og har vel også præference for et eller flere... har desværre også set nogle smadre SAM fuldstændigt under forsøg på reset af samme... Lad os få tråden tilbage på sporret. Jeg undlod at kommentere på den med værktøjet fra MS først, men nu lukker du jo bare tilfældige ord ud. Når alm. brugere som sikkert ikke arbejder med IT, kan finde frem til diverse boot medier og reset tools. Så kan disse personer sikkert også nemt læse sig til at bruge det. |
|
|
HJB |
Lagt på d. 23/07-2010 13:14
|
hsn skrev: HJB skrev: Ser ingen grund til at vi skal kaste os ud i yderligere Tech-Net diskussioner... vi anvender vel alle forskellige tools, og har vel også præference for et eller flere... har desværre også set nogle smadre SAM fuldstændigt under forsøg på reset af samme... Lad os få tråden tilbage på sporret. Jeg undlod at kommentere på den med værktøjet fra MS først, men nu lukker du jo bare tilfældige ord ud. Når alm. brugere som sikkert ikke arbejder med IT, kan finde frem til diverse boot medier og reset tools. Så kan disse personer sikkert også nemt læse sig til at bruge det. Helt sikkert, så er problemet sikkert hermed løst til alles tilfredshed |
|
|
MM |
Lagt på d. 23/07-2010 13:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
VIP skrev: MM skrev: Nej nu må det fame stoppe, en tråd starter med at en person's nabo har et computer problem. og vedkomne henvender sig til Dansk-Thai Website. Come on, dette er spild af tid, sådan et problem skulle løses ved at ringe/skrive til Microsofts support, eller som jeg tideligere forslog www.eksperten.dk At en person, kan få en tråd op omkring en "nabo's" xp problem på en side som omhandler Danskere som har et forhåld til thailand, overgård min fantasi. Hvad sker der lige? 3 joker hatte givet. Ja, selvfølgelig henvender jeg mig her på DTW for at få hjælp. Min nabo er Thai og bor som jeg i Thailand. Om XP-programmet er ægte, ved jeg ikke. Men jeg tvivler. Hun har ikke selv forstand på computere og spørger om jeg kan hjælpe. Så for mig ligger den lige til højrebenet, at spørge medlemmerne her. Iøvrigt er hun på ferie og først tilbage i næste uge. Så de mange forslag og teorier, kan endnu ikke efterprøves. Hvis din fantasi, stadig ikke kan følge med...Er det nok dig som burde ha' Joker hattene...!!! Held og lykke med projektet, pas nu på det hele ikke bare ender med en formatering og geninstallation, for der findes mange gode råd, som er givet, og hvis man giver sig i med ting man ikke kan klare selv, så kan man jo ellers læse sig frem, på nettet, det skader jo ikke at blive klogere. Ja jeg kunne sagtens komme med råd om Linux værktøjer og netværk. men det tror jeg ikke på du vil sætte dig ind i, pas på ikke at begive dig ud hvor du ikke kan bunde, fint nok du vil hjælpe en thai nabo, og bruger denne side til det, dog havde jeg nok personligt, gået til kernen af problemet, og startet et sted hvor hjelpen er tættere på, men de forslag er blevet postet her på siden. god vind, held og lykke. Redigeret af MM d. 23/07-2010 13:30 |
|
|
valborg |
Lagt på d. 24/07-2010 12:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
MM skrev: VIP skrev: MM skrev: Nej nu må det fame stoppe, en tråd starter med at en person's nabo har et computer problem. og vedkomne henvender sig til Dansk-Thai Website. Come on, dette er spild af tid, sådan et problem skulle løses ved at ringe/skrive til Microsofts support, eller som jeg tideligere forslog www.eksperten.dk At en person, kan få en tråd op omkring en "nabo's" xp problem på en side som omhandler Danskere som har et forhåld til thailand, overgård min fantasi. Hvad sker der lige? 3 joker hatte givet. Ja, selvfølgelig henvender jeg mig her på DTW for at få hjælp. Min nabo er Thai og bor som jeg i Thailand. Om XP-programmet er ægte, ved jeg ikke. Men jeg tvivler. Hun har ikke selv forstand på computere og spørger om jeg kan hjælpe. Så for mig ligger den lige til højrebenet, at spørge medlemmerne her. Iøvrigt er hun på ferie og først tilbage i næste uge. Så de mange forslag og teorier, kan endnu ikke efterprøves. Hvis din fantasi, stadig ikke kan følge med...Er det nok dig som burde ha' Joker hattene...!!! Held og lykke med projektet, pas nu på det hele ikke bare ender med en formatering og geninstallation, for der findes mange gode råd, som er givet, og hvis man giver sig i med ting man ikke kan klare selv, så kan man jo ellers læse sig frem, på nettet, det skader jo ikke at blive klogere. Ja jeg kunne sagtens komme med råd om Linux værktøjer og netværk. men det tror jeg ikke på du vil sætte dig ind i, pas på ikke at begive dig ud hvor du ikke kan bunde, fint nok du vil hjælpe en thai nabo, og bruger denne side til det, dog havde jeg nok personligt, gået til kernen af problemet, og startet et sted hvor hjelpen er tættere på, men de forslag er blevet postet her på siden. god vind, held og lykke. |
|
Spring til debat: |