Se indlæg
PASSWORD WINDOWS
|
|
vandango |
Lagt på d. 22/07-2010 17:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
donis5 skrev: sabai sabai skrev: Yep nemlig ! Xp er pivåben ! Donis : En almindelig bruger , har ikke den mindste anelse om at der findes en "Hidden" administrator konto. Jeg er kun 1 gang stødt på en xp-maskine der havde aktiveret administrator kontoen.. det var på biblioteket ! Som gammel klunser og godt nysgerrig, er det en fornøjelse at få fat i naboen's eller ejerforeningen's udtjente xp-maskine. klunser, jeg melder dig HAHA Somsagt, hvis det virker giver jeg mig :-p Tænk på alle de licenser man kan samle sammen i storskralderummet. Det er bare at vende bunden opad, og tage mærket med windows koden med hjem. Redigeret af vandango d. 22/07-2010 17:06 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 22/07-2010 17:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Vandango .. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Lagt på d. 22/07-2010 17:51
|
|
Begynder Antal indlæg: |
vandango skrev: donis5 skrev: sabai sabai skrev: Yep nemlig ! Xp er pivåben ! Donis : En almindelig bruger , har ikke den mindste anelse om at der findes en "Hidden" administrator konto. Jeg er kun 1 gang stødt på en xp-maskine der havde aktiveret administrator kontoen.. det var på biblioteket ! Som gammel klunser og godt nysgerrig, er det en fornøjelse at få fat i naboen's eller ejerforeningen's udtjente xp-maskine. klunser, jeg melder dig HAHA Somsagt, hvis det virker giver jeg mig :-p Tænk på alle de licenser man kan samle sammen i storskralderummet. Det er bare at vende bunden opad, og tage mærket med windows koden med hjem. hehe, ja officielt er en OEM licens ulovlig at bruge sammen med andre maskiner end den som den er købt sammen med. Men er det en fuld licens må du flytte den til andre maskiner Det gælder samme regler for at installere OEM windows på andre maskiner end dem skiverne er kommet med. der har lige været en sag med DCC, som er IBM forhandlere, de køber fks italienske maskiner skifter keyboard og smider en DK software på, de fik en million sag på halsen af MS, for det stunt, selv om alle maskiner har gyldig licenser. licenserne er gyldige til det de er udskrevet til, med mindre man har en speciel licens aftale med MS. //J |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 22/07-2010 18:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Den med at resette BIOS ved at fjerne batteriet intern i maskinen virker ikke på IBM Thinkpad , Lenovo mfl - er der sat BIOS pw i disse maskiner er det en større operation end bare at fjerne et lille batteri!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 22/07-2010 18:41
|
|
Begynder Antal indlæg: |
pdrhan skrev: Den med at resette BIOS ved at fjerne batteriet intern i maskinen virker ikke på IBM Thinkpad , Lenovo mfl - er der sat BIOS pw i disse maskiner er det en større operation end bare at fjerne et lille batteri! hvorfor snakkes der bios password nu |
|
|
savarden |
Lagt på d. 22/07-2010 19:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
hold da helt ferie sabai ... :-)... det er noget af en "hul" du har fundet der... Har du overvejet at de fleste xp maskiner i et firma et tilføjet et domain.. ?... prøv dit hemmelige trick der... |
|
|
MakMak |
Lagt på d. 22/07-2010 19:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
donis5 skrev: hvorfor snakkes der bios password nu Fordi tråden er gået i selvsving. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 22/07-2010 20:13
|
savarden skrev: hold da helt ferie sabai ... :-)... det er noget af en "hul" du har fundet der... Har du overvejet at de fleste xp maskiner i et firma et tilføjet et domain.. ?... prøv dit hemmelige trick der... Her er lidt flere huller , hvis du skulle gå hen og kede dig. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
PL |
Lagt på d. 22/07-2010 20:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
XP backdoor log in: Flere tvivlere? |
|
|
PL |
Lagt på d. 22/07-2010 20:29
|
- og her er opskriften til Vista eller Windows 7 32/64 bit: http://unlockforu...vista.html Sådan! PL |
|
|
Matong |
Lagt på d. 22/07-2010 20:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Der er ikke nogen Windows XP backdoor. Der er derimod rigtig mange brugere, som installerer XP uden at tildele et password til administratorkontoen. Når der ikke er tildelt noget password (blankt password), kan der selvfølgelig logges ind på administratorkontoen med et blankt password. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 22/07-2010 20:55
|
Og sådan ! http://www.annoyi... [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
MakMak |
Lagt på d. 22/07-2010 21:06
|
PL og sabai HVORFOR er det, I to absolut skal spamme alle tråde med en masse unødvendig spam. I må sateme kede jer Ta jer sammen |
|
|
Matong |
Lagt på d. 22/07-2010 21:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Tråden er et meget godt eksempel på, at der findes rigtig meget information på nettet - men rigtig meget af det er noget gylle. Det er ikke alle, som har viden nok til at sortere gyllen fra. |
|
|
MM |
Lagt på d. 22/07-2010 21:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
VIP skrev: Min nabo har glemt sit log on password til Windows XP. Hvad gør man, for at slippe for en ny installation? Gode råd modtages med tak. Hvis din "nabo" har mistet sin adgangskode, og har en orginal windows version, kan han få hjælp fra MS support. |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 22/07-2010 21:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
donis5 skrev: pdrhan skrev: Den med at resette BIOS ved at fjerne batteriet intern i maskinen virker ikke på IBM Thinkpad , Lenovo mfl - er der sat BIOS pw i disse maskiner er det en større operation end bare at fjerne et lille batteri! hvorfor snakkes der bios password nu SabaiSabai har sat en video ind om reset af Bios PW... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
MM |
Lagt på d. 22/07-2010 21:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
MM skrev: VIP skrev: Min nabo har glemt sit log on password til Windows XP. Hvad gør man, for at slippe for en ny installation? Gode råd modtages med tak. Hvis din "nabo" har mistet sin adgangskode, og har en orginal windows version, kan han få hjælp fra MS support. Din "nabo" kan jo også prøve på www.eksperten.dk, hvor alle de danske hajer sidder. Held og lykke. |
|
|
PL |
Lagt på d. 22/07-2010 21:45
|
MakMak skrev: PL og sabai HVORFOR er det, I to absolut skal spamme alle tråde med en masse unødvendig spam. I må sateme kede jer Ta jer sammen Jeg mente ellers det nuværende danske regime, også kaldet VK regeringen, havde afskaffet de fleste smagsdommere her i DK. ÅBENBART IKKE PÅ DTW!! Hvis din tid er så kostbar at det i den grad besværer og irriterer dig hvad jeg og et andet æret medlem får tiden til at gå med, så find en anden beskæftigelse med langt mere indhold i... PL |
|
|
MakMak |
Lagt på d. 22/07-2010 22:04
|
PL skrev: Jeg mente ellers det nuværende danske regime, også kaldet VK regeringen, havde afskaffet de fleste smagsdommere her i DK. ÅBENBART IKKE PÅ DTW!! Hvis din tid er så kostbar at det i den grad besværer og irriterer dig hvad jeg og et andet æret medlem får tiden til at gå med, så find en anden beskæftigelse med langt mere indhold i... PL Kære PL NU ved jeg jo ikke INDEN, jeg åbner tråden, at det er det rene vrøvl og nonsens og direkte crap, jeg skal ind og læse som i fx. indlæg 28 og 30. Hvor du og dit ærede medlem brillerer med pladderbalde. Så kunne vi få det gylle væk, så ville vi bedre kunne holde gylletanken lukket |
|
|
keniko |
Lagt på d. 22/07-2010 22:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
MakMak skrev: PL og sabai HVORFOR er det, I to absolut skal spamme alle tråde med en masse unødvendig spam. I må sateme kede jer Ta jer sammen Hmmmm... Jeg syntes ellers de gode råd i denne tråd burde overvejes! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
Spring til debat: |