Se indlæg
 Udskriv debat
Mange Russiske piger i Pattaya
bareMig
Er hende her lækker?

http://www.europe...fileid=332

Jeg har skrevet til hende Smile Håber hun kan li sådan en Brad Pitt type som mig Grin

Jeg tror hun er ny derinde, har ikke set hende før Frown

PL
Brintoveriltet og hårdtpumpet lille sag, du kommer på opgave, bare-det-ikke var mig, og det er det jo heller ikke, har-har!

Rolll

PL

Fido skrev:
Hvis der er nogen der har betalt 500$ for en russer så er de sgu dummere end gennemsnittet Read the rules
De kan selvfølgelig fås langt billigere .... hvordan skulle de ellers kunne klare sig i konkurrencen mod de lokale ?

Hvis man har lyst til at betale så meget kan man jo bare tage til Khao San road i Bkk ... der er masser af europæiske og amerikanske backpacker tøser som vil k..... hvad som helst for 500$.

Ja jeg var i februar på walking i Pattaya.- den bar med russere (midt på walking mod vandsiden) kan ikke huske navnet..(selvom jeg har været der 100 gange..Hmmmmmm )..men du går op af en masse trapper og piger er der udendørs undervejs,,,,men der er det 500 usd...billigt ik...Bvdrrr..der var ellers nok af kunder i butikken ...kinesere...russere....mm..øv....nej jeg gik da også igen, og synes selvfølgelig også at thai pigerne er meget mere søde og charmerende Wink
Men det var da flotte piger....vil de gå med dig fido for under 500 usd??? ja jeg spurgte ikke - jeg synes thai pigerne er meget sødere....
Redigeret af d. 19/07-2010 23:35

PL
Ja, 500 USD er da lige i overkanten vil jeg synes, sådan for 3-4 ryk og "njet, njet, we finish now"!

Måske man skulle betragte det som en antropologisk feltopgave, hvis man havde kassen, og lysten til det...

Minder mig om dengang jeg lavede feltarbejde på La Belle i Århus, hvor jeg forhandlede pris med en hvidhudet Thai kineser der var på gæsteoptræden i DK.

1500 kr. blev det til - "all night" - hjemme i privaten, men selvfølgelig blev det kun til 3 kvarter, så var hun træt!

Som hun så smart sagde: "We go back to bar, u take me out one more time, pay 1500 - and I stay all night, sure, promise, no joking"!

Hun fik et los i r*ven, lækker r*v forresten...

Tuttelu Tralla

PL
Redigeret af PL d. 20/07-2010 01:51

dutling68
ang russere så tjevk lige denne her side Wink

http://englishrus...

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

bareMig
soi7 skrev:
Fido skrev:
Hvis der er nogen der har betalt 500$ for en russer så er de sgu dummere end gennemsnittet Read the rules
De kan selvfølgelig fås langt billigere .... hvordan skulle de ellers kunne klare sig i konkurrencen mod de lokale ?

Hvis man har lyst til at betale så meget kan man jo bare tage til Khao San road i Bkk ... der er masser af europæiske og amerikanske backpacker tøser som vil k..... hvad som helst for 500$.

Ja jeg var i februar på walking i Pattaya.- den bar med russere (midt på walking mod vandsiden) kan ikke huske navnet..(selvom jeg har været der 100 gange..Hmmmmmm )..men du går op af en masse trapper og piger er der udendørs undervejs,,,,men der er det 500 usd...billigt ik...Bvdrrr..der var ellers nok af kunder i butikken ...kinesere...russere....mm..øv....nej jeg gik da også igen, og synes selvfølgelig også at thai pigerne er meget mere søde og charmerende Wink
Men det var da flotte piger....vil de gå med dig fido for under 500 usd??? ja jeg spurgte ikke - jeg synes thai pigerne er meget sødere....

Den hedder Galaxy bar, jeg har været der et par gange. Du sider ned og skal selvfølgelig købe en drink, så kommer der en Russisk pige og danser lidt foran dig ca. 20 sek og forlanger du gir hende penge hvis du gir hend 20 bath risikere du hun bliver skide sur og skælder dig ud, så går der et par minutter og den næste kommer og sådan fortsætter det bare. Nogle af dem spøger om du vil med i "Private room" her er det først det helt store SCHAM starter........ Glem den skod bar.... for resten dit navn "soi7" er du inspireret af ham der Larry?
Redigeret af bareMig d. 20/07-2010 18:32

Hopla
fri os ALLE fra de lagen/melhvide sure, russiske kællinger - som efterhånden forpester walking street (og andre barer). Havde sgu da taget swinutsje-færgen hvis jeg var interesseret LOL LOLfuck U

vandango
Hopla skrev:
fri os ALLE fra de lagen/melhvide sure, russiske kællinger - som efterhånden forpester walking street (og andre barer). Havde sgu da taget swinutsje-færgen hvis jeg var interesseret LOL LOLfuck U

Pay levels for Moscow's prostitutes vary widely, but many say they can eke out a decent living, earning at least $2,000 a month.

Man behøver vel ikke at være den store matematiker for at regne ud, at på Russertøssernes hjemmefront, er det billigere end en Pattaya go-go pige.

i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/05/04/article-0-04CBF301000005DC-449_468x311.jpg

i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/05/04/article-0-04CBF30D000005DC-664_468x313.jpg

b_j3ns3n
Jeg synes ikke det er så slemt lige nu.. synes der var mange flere for bare 2 år siden..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Mikk
I gar sgu da ikke andet end fisse i hovedet...ærgeligt at en ellers udmærket web-side skal fyldes med den slags Sad...håber at en eller anden web-master kan lave en side udelukkende for "thailandske" sexgalninge Hmmmmmm

Payanak
Jeg mener heller ikke at det hører hjemme her, men realistisk set så tager mange jo netop til LOFS, for at gøre nogle ting de ikke kan hjemme.
Håber de finder vej til de rette forums.

PL
Mikk skrev:
I gar sgu da ikke andet end fisse i hovedet...ærgeligt at en ellers udmærket web-side skal fyldes med den slags Sad...håber at en eller anden web-master kan lave en side udelukkende for "thailandske" sexgalninge Hmmmmmm

Vil du ha´et andet indhold SÅ KOM MED NOGLE BIDRAG der kan afbalancere "svineriet"!

Utroligt at man brokker sig over indhold der ikke lige passer en, mens det selvsamme brokhoved har 0.09 stk. indlæg pr. dag, bestående af max. 2-3 linier.

Kom dog i gang med at fortæl, bidrag, diskuter på livet løs..

Finder du flere anstødelige tråde og emner, så er det nemmeste vel at styre uden om dem, ikke?Wink

PL
Redigeret af PL d. 21/07-2010 15:45

pee chang
PL skrev:
Mikk skrev:

Vil du ha´et andet indhold SÅ KOM MED NOGLE BIDRAG der kan afbalancere "svineriet"!

Utroligt at man brokker sig over indhold der ikke lige passer en, mens det selvsamme brokhoved har 0.09 stk. indlæg pr. dag, bestående af max. 2-3 linier.

Finder du flere anstødelige tråde og emner, så er det nemmeste vel at styre uden om dem, ikke?Wink

PL

Der skal ikke styres uden om noget , frem med alle anstødelige tråde , de er svære at finde.
Og Mikk det er da helt almeneligt at mænd tænker på fisse fisse fisse fest fest Smile

Ja helt rigtigt...og når overskriften på debatten netop handler om russiske piger så er det jo dejligt vi kan debattere det......men ellers er der jo mange andre tråde hvis denne her er for anstødelig for nogle Grin

rinpoche
Mange russiske piger i Patty?
Det er blot et udtryk for de frie markedskræfter samt udbud og efterspørgsel. Mere er der vel ikke at sige til det.

bareMig
Mikk skrev:

Violin

Det er sku da noget af en feministisk holdning du har. Er du blevet opdraget af kvinder?

Den gang jeg meldte mig ind på dette forum, stod der ikke en erklæring om at der kun var adgang for feminister og tøssedrenge.

Hvis du ikke kan li tråden, så gør dog som PL foreslår og styr udenom, eller du gør måske som børn der ser en gyser film og holder hånden foran ansigtet men spreder fingerne? LOL LOL

rastloes
Det er da noget af en rejse, som russer tager på, bare for at sælge deres krop og sjæl... Tja, men som tidligere sagt må der jo være efterspørgsel for den slags. Personligt har jeg faktisk aldrig mødt en russer i Thailand, ikke engang en russisk turist. De må åbenbart holde sig til andre steder end jeg gør. Australiske turister møder jeg til gengæld alle steder (Koh Racha, Kho Phi Phi etc.), men de er også meget sjove. Især når det gælder om at drikke Jägermeister om kap...HEHE
Redigeret af rastloes d. 21/07-2010 20:19
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Martin Jakobsen
PL skrev:
Mikk skrev:

PL

Hej PL,

Det glæder mig at se, at du har fået din 2. røde prik. Skal jeg manipulere den sidste ud til dig - eller klarer du den selv? Dette forum bliver uden tvivl et bedre sted at færdes, når du er væk.

Kys fra din ven i Chiang Mai Pfft
Redigeret af Martin Jakobsen d. 21/07-2010 21:12

John
Vi siger farvel og tak til Martin Jakobsen, du har åbenbart ikke forstået at person angreb ikke hører hjemme her på siden.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bareMig
Jeg har fået brev fra en Russisk pige.

http://www.europe...sp?pid=159

Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow

Og hun var sku den lækkerste af dem alle derinde. Gud må elske mig..... Pfft

Spring til debat: