Se indlæg
flybiletter til oktober (og jeg er ved at fortvivle)
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 19/07-2010 23:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Det er naturligvis helt urimeligt, at man ikke kan få nogle ganske få og beskedne krav opfyldt i forhold til en flybillet: 1. Den må ikke koste noget. 2. Det skal være et af de bedste flyselskaber. 3. Nul ventetid i lufthavn. Jeg har ikke tjekket Emirates i den pågældende periode. Men bruger selv Emirates fast, fordi selskabet altid opfylder 2 af kravene - 1 og 2. Undertiden også 3. Når fruen og jeg er løbet ind i ca. 8 timer (aldrig 10) i Dubai Airport, har vi brugt tiden til at regne ud, hvor meget, vi sparede ved at få en lille én på øjet der. Ikke verdens ringeste lufthavn. Og i den gamle Terminal 1 ligger stadig en aldeles fortrinlig Irish Pub, som kan tage toppen af ventetiden. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 20/07-2010 02:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Utroligt du ikke kan finde noget til 5 og derunder, det tog mig under to min. på dato 29. sept. Så........har du kigget ordentligt efter??????????????? |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 20/07-2010 05:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
3819 Dkr med Thai airways fra KBH - BKK Dato søgt på var afg 29 Sep - Hjemrejse 20 Okt. søgte via Momondo! http://budjet.dk/...8089560065 Michael B Kristensen
|
|
|
MakMak |
Lagt på d. 20/07-2010 10:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
Smart detalje med at kunne søge på uger eller måneder, men hvordan sætter du budjet op til den funktion
Redigeret af MakMak d. 20/07-2010 10:29 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 20/07-2010 10:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Det kommer helt af sig selv når du søger derinde.
Michael B Kristensen
|
|
|
natty |
Lagt på d. 20/07-2010 11:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
http://www.viviro...isplay.php http://www.viviro...isplay.php afgang den 29 september og to forskellige hjemrejsedatoer. Men vi skal nok ikke forvente at der er lige så mange billigbilletter som i de sidste par år, da folk er begyndt at rejse igen. Så jeg vil nok selv slå til når de dukker op og mine planer er i den retning. Redigeret af natty d. 20/07-2010 12:02 |
|
|
MakMak |
Lagt på d. 20/07-2010 13:02
|
to ubrugelige links |
|
|
sony |
Lagt på d. 20/07-2010 13:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
De virker fint her de 2 link
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 20/07-2010 13:36
|
MakMak skrev: to ubrugelige links Det var vidst noget MAKMAK du skrev, virker fint. |
|
|
MakMak |
Lagt på d. 20/07-2010 13:54
|
Står til 27-7 til 3.8 tror I er dingdong |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 20/07-2010 13:58
|
MakMak skrev: Står til 27-7 til 3.8 tror I er dingdong Det var ubrugelige links der blev snakket om, ikke pris |
|
|
sony |
Lagt på d. 20/07-2010 14:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
suk suk
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
christoffer |
Lagt på d. 20/07-2010 15:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
har lige nu tjekket momondo og de henviser til fler sider der har billet til under 4200 dkr. og jeg har tjekket om de holder, det gør de. held og lykke med bestillingen og god tur vh christoffer |
|
|
randle |
Lagt på d. 20/07-2010 15:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
rastloes skrev: Hej allesammen. Efter en lang sæson med millioner af tyske og norske turister, besluttede jeg mig for en uge siden at det nok var en god ide, at pakke kufferten, når den sidste turist har forladt Blåvand i slutningen af september. 7 aftener senere (ca. 20 timer foran pcen) er jeg nu ved at fortvivle. Jeg kan simpelthen ikke finde en flyvbillet i starten af oktober til under 5000 kr (og sidste år betalte jeg 3200 kr). Nu håber jeg simpelthen at I vil forbarme jer og give en hånd med at søge. Jeg er simpelthen så træt af at se på alle de søgemaskiner der findes i Dk og Tyskland. Og tanken at jeg bare kunne finde en billet med Thai og Emirates igen, er forlængst utopi. De rejsedata som jeg har i hovedet er følgende: 21-23 dages ophold (inklusiv flyvedagene) afgang mellem den 29.september til den 5. oktober Turen kan enten starte i København, Hamburg eller Düsseldorf Målet er Bangkok Ikke mere end 4 timers ophold i en eller anden lufthavn. Med de bedste hilsner Ben aka Rastloes Du er traet af soegemaskiner og forlanger andre skal soege for dig... Tak skal du ha... Du er nok en af de velbeslaaede danskere der skal til Thailand og give den gas paa bekostning af billetprisen eller andres hjaelp... til dig: Bliv hjemme, hvis det kniber med oekonomien. Kun et godt raad. Der er nok ikke de store problemer naar du skal koebe f..... Faa dig et liv K... H.. Kan kun sige til dig, at du boer blive hjemme, hvis ikke du vil betale hvad det koster.... Bare lige min mening... |
|
|
rastloes |
Lagt på d. 20/07-2010 17:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 158 |
randle skrev: rastloes skrev: Hej allesammen. Efter en lang sæson med millioner af tyske og norske turister, besluttede jeg mig for en uge siden at det nok var en god ide, at pakke kufferten, når den sidste turist har forladt Blåvand i slutningen af september. 7 aftener senere (ca. 20 timer foran pcen) er jeg nu ved at fortvivle. Jeg kan simpelthen ikke finde en flyvbillet i starten af oktober til under 5000 kr (og sidste år betalte jeg 3200 kr). Nu håber jeg simpelthen at I vil forbarme jer og give en hånd med at søge. Jeg er simpelthen så træt af at se på alle de søgemaskiner der findes i Dk og Tyskland. Og tanken at jeg bare kunne finde en billet med Thai og Emirates igen, er forlængst utopi. De rejsedata som jeg har i hovedet er følgende: 21-23 dages ophold (inklusiv flyvedagene) afgang mellem den 29.september til den 5. oktober Turen kan enten starte i København, Hamburg eller Düsseldorf Målet er Bangkok Ikke mere end 4 timers ophold i en eller anden lufthavn. Med de bedste hilsner Ben aka Rastloes Du er traet af soegemaskiner og forlanger andre skal soege for dig... Tak skal du ha... Du er nok en af de velbeslaaede danskere der skal til Thailand og give den gas paa bekostning af billetprisen eller andres hjaelp... til dig: Bliv hjemme, hvis det kniber med oekonomien. Kun et godt raad. Der er nok ikke de store problemer naar du skal koebe f..... Faa dig et liv K... H.. Kan kun sige til dig, at du boer blive hjemme, hvis ikke du vil betale hvad det koster.... Bare lige min mening... Tja randle, hvad skal man dog sige til alt den venlighed som du udstråler. Især din kolosal vilje til at hjælpe er forbløffende. Du har vist aldrig set dig træt af en skærm og har spurgt om hjælp... Men fair nok. Nr. 1 mit budget har det fint, men min kammerat har ikke de nødvendige midler, således at vi prøver at komme prisbevidst afsted til Thailand. Nr. 2 Jeg har ALDRIG betalt for sex i mit liv. Nr. 3 Jeg er ikke sexturist, men elsker derimod at svømme, snorkle og maden. og sidst men ikke mindst... Jeg tror at du burde finde dig et andet forum... jeg fristes til at vuderer til viden som overflødeligt herinde. Tak for den her gang! Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
rastloes |
Lagt på d. 20/07-2010 17:45
|
Saendaeng skrev: 3819 Dkr med Thai airways fra KBH - BKK Dato søgt på var afg 29 Sep - Hjemrejse 20 Okt. søgte via Momondo! http://budjet.dk/...8089560065 Tusind tusind tak, det er netop den slags som jeg forgæves har ledt efter.... Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 20/07-2010 18:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
rastloes skrev: 7 aftener senere (ca. 20 timer foran pcen) er jeg nu ved at fortvivle. hehe, Ben, du sætter ikke særlig stor værdi på din egen tid. Hvis de 20 timer blev omregnet til tabt arbejdsfortjeneste, så bliver din billet under alle omstændigheder dyr |
|
|
natty |
Lagt på d. 20/07-2010 18:24
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg undres over at du skulle bruge 20 timer på det, når andre kunne finde dem i løbet af højest 4-5 minutter. |
|
|
rastloes |
Lagt på d. 20/07-2010 18:28
|
rinpoche skrev: rastloes skrev: 7 aftener senere (ca. 20 timer foran pcen) er jeg nu ved at fortvivle. hehe, Ben, du sætter ikke særlig stor værdi på din egen tid. Hvis de 20 timer blev omregnet til tabt arbejdsfortjeneste, så bliver din billet under alle omstændigheder dyr Hvad gør man ikke for en god makker... i de 20 timer er andre ting i forbindelse med rejsen ligeledes medregnet... hotel i BKK, Phuket og Phi Phi. Det tog sin tid at finde priser på de forskellige sider, samt læse tipadviser igennem og skrive til hoteller om særlig ønsker. Men det har altså også gjort sig betalt... det eneste hvor jeg simpelthen opgav til sidst var flybilletter... det var simpelthen håbløs uden at jeg enten skulle flyve med tvivlsomme flyselskaber eller tilbringe halvdelen af ferien i transitten. Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
|
|
Fido |
Lagt på d. 20/07-2010 18:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
randle skrev: "Hvad er det lige du vil med dit indlaeg??? Er det kun for og komme op paa 1000 indlaeg???? 5555555555555555555555555555555BVDr" "Har du ikke raad til og have 40000 baht staaende i thailand, hvad f..... laver du saa her ude? Hvor er det ubehageligt og laese om hvor BILLIGT der kan hentes en thai kvinde til dk. Det er som om det bare handler kroner og oerer. Billig F...." "Du er traet af soegemaskiner og forlanger andre skal soege for dig... Tak skal du ha... Du er nok en af de velbeslaaede danskere der skal til Thailand og give den gas paa bekostning af billetprisen eller andres hjaelp... til dig: Bliv hjemme, hvis det kniber med oekonomien. Kun et godt raad. Der er nok ikke de store problemer naar du skal koebe f..... Faa dig et liv K... H.. Kan kun sige til dig, at du boer blive hjemme, hvis ikke du vil betale hvad det koster.... Bare lige min mening..." Nu har jeg kigget lidt på dine tidligere indlæg, Randle og det er jo ikke alverden du selv bidrager med. One man's ceiling is another man's floor |
|
Spring til debat: |