Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Danskundervisning i Bangkok
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 19/11-2005 02:44
|
Antal indlæg: 1145 |
Rinpoche skriver at nu tager Holger ogsaa 600 Baht i timen, og det synes han er meget Well. Det goer vi nu ogsaa for enkelt timer, og det synes jeg rent faktisk ikke er dyrt. Dette er ikke privat undervisning, men undervisning der kontroleret af det Thailandske undervisnings ministeriun. Eleven faar endvidere tilbudt et 30 timers Engelsk kursus gratis. Undervisming paa hold jer selvfoelgeligt billigere, men det kan selvfoelgeligt vaere vanskeligt at faa hold op at staa, sprogets begrensede udbredelse taget i betragtning. Vi har ogsaa undervisning i Norsk og Svensk og selvfoelgeligt Thai. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/11-2005 06:33
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Jeg synes ikke, at 600 Baht er dyrt. Jo det er mange penge at skulle hive op af lommen herude, men læreren skal jo tjene nogle penge. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Lagt på d. 19/11-2005 07:00
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg må indrømme at det lyder lidt af for meget , har prøvet at lave et lille regne stykke . 1 time 600 bath 30 18000 bath Hvor meget tjener en thailands lærer har hørt at det er mellem 15000 og 18000 bath om måneden , men der er selvfølgelig forskel på thai og udlænding og det er for mere end 30 timers arbejde . måske tager jeg fejl og håber det ellers vil jeg skamme mig meget. jeppe |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 19/11-2005 08:08
|
Hej Jeppe. Nu er det ikke et spoergsmaal om laerens loen, men om udgifter ved at drive en skole. Vi har, hvor jeg er ,udgifter paa langt over 150000 Baht om maaneden til kontorpersonale, husleje og electricitet.Hvad en Thailandsk laerer faar er saadant set rent ligegyldigt i denne forbindelse, da disse ikke ville kunne udfoere de opgaver vi tager os af. Prisen er ioevrigt den samme som der tages for one on one Engelsk undervisning ved en kvalifiseret laerer. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 19/11-2005 08:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det er simpelthen et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Såen er det Der må ligge nogle jobåbninger for en fortagsom sjæl. rinpoche |
|
|
jager |
Lagt på d. 19/11-2005 10:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
hej clyde jeg har da fåët en hel anden pris af nielsen, så vidt jeg kan forstå skal de 600 da deles ud på eleverne der går på holdet. og det var hvis der kom over 3 elever så ville prisen på holdet stige, er dette helt forkert?? jager |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/11-2005 11:00
|
Det var vist mig, der spurgte til pris, men det var ikke min hensigt at starte en diskussion. Jeg mener, at er er forkert at diskutere hinandens lønninger eller gebyrer her på hjemmesiden. Vi kan jo også at begynde at diskutere, hvad I andre får I løn i Danmark, og hvis der er mange arbejdsløse, så må der være et stort udbud. Nej, lad os stoppe her. Vi har nu en ide, om prislejet for denne undervisning. Tak for det Clyde. Og det er deres pris, og den er ganske rimmelig og endda i den billige ende. Privatlærer koster nemt op til både 1,000 og 1,500 per time skulle jeg hilse at sige. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 19/11-2005 11:18
|
Antal indlæg: 67 |
Jeg er lidt ked af, at prisen for en undervisningstime diskuteres så voldsomt. Personligt synes jeg, at 600 baht pr. time er O.K. Som jeg ser det, er vi en del, der har brug for at vores kærester og koner hurtigt lærer et fornuftigt dansk sprog. En god kommunikation betyder meget for et godt samliv, og hvis man gerne vil være i Danmark, så kommer man ikke uden om at lære dansk. Jeg er ikke i tvivl om, at Clyde Haumann er en god lærer, og det betyder i denne sammenhæng meget, at han også taler perfekt thailandsk. Derudover er han en seriøs rådgiver og god til at formidle kultur og samfundsforhold. Der er i øjeblikket 3-4, der har henvendt sig. Jeg har sagt til de interesserede, at timeprisen er 200 Baht for hver. Jeg håber, at vi løbende kan have sprogundervisning kørende både i København og i Bangkok, så skriv endelig en privat besked, hvis I er interesseret. Venlig hilsen Nielsen |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 19/11-2005 13:19
|
Hej Jeppe. Jeg kan rent faktisk godt forstaa dit syn paa tingene. Selvfoelgeligt er der noget forkert i at folk kommer ude fra og faar hoejere loenninger end lokal befolkningen. Rent faktisk sker dette heller ikke da min maanedsloen svarer meget godt til hvad en Thai med samme uddannelsesmessige baggrund vil kunne tjaene. Der er hvor jeg er ansat, ansat Thailandske laererer med de samme kvallifikationer og de faar den helt samme loen. Er du intereseret i at din kone skal laere Dansk saa kom og besoeg os en dag. Hun kan faa lov at overvaere en klasse ( 2 timer ) for at se hvordan det er og du maa ogsaa gerne selv se paa. Maaske vil du saa kunne se at pengene rent faktisk ikke er givet helt daarligt ud. Sprogundervisning her er desverre ikke beregnet paa de lavere indkomster og er generalt for dyrt for menigmand, og dog. Foregaar undervisningen paa hold vil en stor del kunne vaere med da prisen for den enkelte jo saa bliver lavere. Clyde Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
|
|
Lagt på d. 19/11-2005 15:17
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej Clyde takker for tilbudet , ikke fordi jeg tror konen vil lære dansk , vi bor og lever her i thailand ,og prøver da også at lære hende en lille smule selv , men jeg så du skrev thai undervisning dette var måske noget jeg gerne ville tage brug af . hilsen Jeppe |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/11-2005 15:52
|
Ja, thai-undervisning i Bangkok ville være interessant!
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
Khun Tee |
Lagt på d. 26/04-2007 10:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
Hej alle i pengegriske mennesker jeg har hoert om et sted i bangkok hvor det er gratis men vil lige undersoege det naermere, jeg vender tilbage senere med nyt hvis det skulle vaere sandt.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 26/04-2007 18:16
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Khun Tee, Det må være dem her du tænker på: http://www.dansk-...ng-bkk.php Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Khun Tee |
Lagt på d. 27/04-2007 04:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
Webmaster har helt ret og jeg har paa nuvaerrende tidspunkt overvaeret en undervisning hvilket er godt, det er gratis og virker meget godt. Jeg kan kun sige at jeg haaber de vil fortsaette det gode arbejde, skulle der blive udgifter til lokaler ville det heller ikke vaere af vejen. For oevrigt kan du laere thai der ogsaa hvilket jeg tror jeg vil proeve. Undskyld hvis jeg skulle have fornaermet nogen, det var ikke meningen. John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |