Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja, som overskriften siger, mit 2x60 turist visa er ved at udløbe, så jeg tænkte på at ville forlænge det, er klar over det kun er for 30 dage, men kan det lade sig gøre her i Pattaya, eller skal jeg til Bangkok?.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
Jeg har lige købt en motorbike i Pattaya med en addresse attest i hånden fra samme kontor. Da jeg ikke kunne bruge min Bangkok addresse, opfordrede den flinke dame mig til at benytte hotellets adresse. Jeg boede på hotellet 1 nat og de var sørme også flinke
Hej.
Jeg tog til Cambodja, da jeg boede hos Alex, gik jeg til et turistkontor der ligge nede ved soi 15, der kunne jeg komme til grænsen, hvor jeg overnattede 2 døgn, mit pas blev fragtet til hovedstaden, jeg fik et 2mdr. visa og mulighed for at forlænge det en mdr. på imigrationen (ca. 2000 bath) jeg gav 7500bath for turen.
Hilsen Eigil
New-Hope du får kun 30 dage.
For at få 60 dage skal du ud af landet og have lavet et turistvisum.
Eigil pas på med den slags da det er ulovligt. Man skal selv møde op på ambassaden.
Hvis de endvidere snyder dig, og laver et falsk stempel i dit pas, så er du i alvorlig knibe når det opdages.
Måske er de flinkere i Chaeng Wattana, men man skal ofte sidde i kø i flere timer. Jomtien lyder som den bedste løsning for dig hvis du er i Pattaya, men alternativt ka' du jo sejle til Koh Sichang fra Sriracha - jeg så Immigrations-kontoret på øen sidst jeg var der, og det ligner en lille fiskerhytte ved vandet Der tror jeg aldrig der opstår kø
One night in Bangkok and the world's your oyster...