Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Tidsubegrænset (permanent) opholdstilTidsubegrænset (permanent) opholdstilladelse. er der ikke nogen regel med 7 år også kan men søge ...................................Tidsubegrænset (permanent) opholdstilladelse.? eller er det bare mig der ikke forstår noget????? de nye 100 point system mvh seat
7 åars reglen. Er det ikke noget med at ens udenlandske kone skal have boet 7 år i Danmark uden at hverken jeg eller konen har fået en eneste krone i overførselsindkomst? - Ja jeg sætter spørgsmåls tegn fordi jeg ikke ved det. Jeg husker i ca 2002, der var en sag oppe hvor en afrikansk kvinde, redeligt gift med en dansker og mor til et fælles barn, blev udvist. TV-avisen fulgte udvisningen helt til døren dvs. man så hvordan hun matte sige farvel til mand og tårevædet barn før hun blev eskorteret ind i flyveren. - Hvorfor? - Jo den ærkedanske ægtemqnd brækkede benet og kunne derfor ikke køre sin grillbar i Greve i 8 måneder. Manden fik gudhjælpme tilskud til hospitalsbehandlingen af benet, hvorfor konen så ikke længere opfyldte de danske immigrations regler og måtte ud af vagten uagtet at hun var kone til en dansk mand og mor til et dansk barn og familien iøvrigt havde klaret sig selv i 3 år uden overførsels indkomst
For mit vedkommende slog det hovedet på sømmet. Jeg holdt op med at være stolt af at være dansker og, ikke ved Gud om jeg ville satse min fremtid for mig og min kommende kone på så banan-republiks agtige forhold.