Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Nyt tlf. firma
|
|
alkenbo |
Lagt på d. 15/06-2005 08:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 206 |
Jeg har lige set et nyt firma på nettet [url]www.lebara.dk[/url] so reklamere med priser på 99 øre til fastnet og 129 til mobilen Redigeret af Webmaster d. 13/11-2005 23:10 |
|
|
alkenbo |
Lagt på d. 15/06-2005 12:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 206 |
Det er ikke et telekort med et nyt mobilnummer |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 15/06-2005 13:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
ja det er jeg godt klar over men det er stadigvæk dyrere en telekort
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/11-2005 23:10
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg ville lige høre om der er nogle som har erfaring med Lebara ? Er det stabilt nok og virker det ligeså godt som f.eks. TDC ? Nogle som ved hvad prisen er på Lebara's GPRS ? Jeg kunne ikke lige finde den oplysning på deres side. Takker :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 14/11-2005 10:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Min kone brugte sit Lebara SIM kort til mobilen da hu var her sidst og det fungerede fint (som alternativ til billigere tele-kort, IP-telefoni osv.). Vi har ikke prøvet om GPRS virker.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Christian |
Lagt på d. 14/11-2005 16:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 38 |
Hej. Jeg bruger Lebara til at ringe til Thailand. Ingen nævneværdige problemer. Godt og billigt alternativ til telekort. Mvh./Christian |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 14/11-2005 22:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Jeg har godt nok ikke så meget kendskab til ”Lebara” telefon kort. Min kone, som ringer en del til Thailand, har gennem tiden prøvet er del forskellige kort. Ikke alle fungerer efter hensigten. Forbindelsen falder ud, den man ringer til kan næsten ikke høre én. Og somme tider får man kontakt til en helt fremmed mobiltelefon i Thailand. Til sammenligning så er ”Star Phonecard” ubestridt det bedste. Vi har stort set aldrig haft problemer med dette kort. Det skulle være det, at ”Star Phonecard´s” tællesystem, som beregner hvor meget taletid man har tilbage ikke altid fungere optimalt. Vi har flere gang erfaret efter et langvarigt opkald til Thailand, at der efter samtalen stadig er det samme antal minutter tilbage på kortet, som før opkaldet. Men det er jo ligesom ikke vores problem! Hilsen Rasmus |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 19/11-2005 20:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Skype er (forudtaget at man sidder foran computeren eller har telefonudstyr til dette) langt det bedste og billigste - Jeg betaler 79 øre i minuttet for at ringe til Thailand - 1 øre billigere end det jeg ringer for i Danmark med Telmore |
|
|
Conrad |
Lagt på d. 20/11-2005 00:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 959 |
Hej, I stedet for Skype er der et billigere alternativ nemlig: http://www.voipbu...index.html Her kan man ringe til Thailand for 6 eurocent ca. 45 øre pr min, derforuden kan man ringe GRATIS til fastnet i mange lande, prøv selv at se. Man skal købe for 10 euro taletid, men hvis man ringer til de lande som er gratis, så står der: "this call is free" og det glæder mig som d. 28. ds. skal 8 uger til Thailand, jeg skal øve mig i at være pensionist inden det rigtigt gælder til næste efterår. Venlig hilsen Conrad Redigeret af John d. 20/11-2005 08:46 |
|
|
Lagt på d. 20/11-2005 06:02
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Conrad Hejsa jeg håber at du øver dig godt,for nogle kan det være svært at blive pensionist. Jeg kender nogle gode øvelser Bamsen |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 20/11-2005 10:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Hej Bamsen. Er det nogen du vil give vider til os andre elle vil du selv beholder som en hemlighed Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 20/11-2005 11:52
|
Antal indlæg: 1145 |
Det er ikke saa vanskeligt at blive pensionist. Man skal bare traekke vejret saa men lever laenge nok, saa kommer det helt af sig selv. Undskyld den dumme bemerkning, men jeg keder mig. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Lagt på d. 20/11-2005 12:02
|
|
thaikurt skrev: Hej Bamsen. Er det nogen du vil give vider til os andre elle vil du selv beholder som en hemlighed Nej da det er skam ikke hemmeligt Man skal sørge for at holde sig igang, og ikke sætte sig på en bar Ud og gå nogle gode ture hver dag selv om det er varmt,og ja tag kæresten med. Og forskellige hver dag,stop op og kig ,sæt dig ind en sted og drik lidt vand,og nyd de andre som har travlt Od ja ikke begynde at syntes man keder sig,for så går det galt Så kan man ende med at bare sætte sig ind i en bar og kede sig med øl eller whiskey,,,og så går sgu helt galt tag en bus ud et sted hvor man ikke har været før, og kig ny landet bamsen |
|
|
Herman |
Lagt på d. 20/11-2005 12:30
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Hej!! jeg bruger også Lebara og selv om jeg ringer til en mobiltelefon koster det kun 99 øre, og det er uden at man skal betale et fast beløb hver manede, har ikke noget problemer med forbindelsen, og så er det nemt at tanke ny taletid over nettet. Mvh. Herman |
|
|
Lagt på d. 20/11-2005 12:37
|
|
Hejsa Ja jeg har snakket med flere som syntes lebara er rigtigt godt Men min kone vil ha de kort hvor de siger hun får 300 min for 75 men man får jo ikke alle de 300 min. Jeg ved ikke hvilke min de tænker på det er ikke danske min. bamsen |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 20/11-2005 17:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
HEJSA Bamsen. Naar som jeg har fire born i huset kede man sig aldrig og selv og de tre gaar i skole har vi stadig den lille hjemme og han er der krudt i hele dagen. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Lagt på d. 20/11-2005 19:26
|
|
thaikurt skrev: HEJSA Bamsen. Naar som jeg har fire born i huset kede man sig aldrig og selv og de tre gaar i skole har vi stadig den lille hjemme og han er der krudt i hele dagen. hejsa Ja det er godt det ikke er mig som har småbørn Så var jeg sgu løbet hjemmefra bamsen |
|
|
skytte |
Lagt på d. 22/11-2005 23:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
hej muligvis sætter lebara priserne ned til thailand omkring 1'december skytte2 |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 23/11-2005 11:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Det lyder da dejligt skytte. Kunne ikke lige se noget om det på deres hjemmeside ... Nu vi er i spå-afdelingen: Muligvis bliver det hvid jul i år Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
skytte |
Lagt på d. 23/11-2005 17:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
hej christian det er tilladt at ringe til info 50101010 skytte2 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |