Se indlæg
fodbold
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/06-2010 04:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg har jo hele tiden skrevet at Danmark ikke høre til blandt verden bedres fodbold nationen og at i sted for at de var tage af sted skulle havde være blevet hjemme. Jeg mener at Morten Olsen bære en god den af skylden for Danmark fiasko ved WM og han derfor nok skulle trætte sig som landstrænder og at man sige forvel og tak til nogen af spillen på landholde, Man kan jo i dag læse at både Martin Jørgensen og Jesper Grønkjær stoppe det samme skulle Dennis Rommedahl og Jon Dahl Tomasson og et par af spillen er ikke gode nok til at spille på landsholdet. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
New-Hope |
Lagt på d. 25/06-2010 05:09
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
Thaikurt1 skrev: Jeg har jo hele tiden skrevet at Danmark ikke høre til blandt verden bedres fodbold nationen og at i sted for at de var tage af sted skulle havde være blevet hjemme. Jeg mener at Morten Olsen bære en god den af skylden for Danmark fiasko ved WM og han derfor nok skulle trætte sig som landstrænder og at man sige forvel og tak til nogen af spillen på landholde, Man kan jo i dag læse at både Martin Jørgensen og Jesper Grønkjær stoppe det samme skulle Dennis Rommedahl og Jon Dahl Tomasson og et par af spillen er ikke gode nok til at spille på landsholdet. Hej Thaikurt Kedeligt resultat |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/06-2010 05:14
|
. New-Hope Kæmpe fiasko! [img][/img] Redigeret af thaikurt1 d. 25/06-2010 05:22 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 25/06-2010 09:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja det var så det, men så kan man da trøste sig med at nu begynder det rigtige vm og forhåbenlig får vi nogle bedre kampe nu.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
New-Hope |
Lagt på d. 25/06-2010 09:54
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
Thaikurt1 skrev: . New-Hope Kæmpe fiasko! [img][/img] Hej Thaikurt. Glemte helt at sige tusinde tak for igår, mega hyggeligt, dejlig mad og samvær... fantastiske sparribs.... mums... Mvh - NH |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/06-2010 10:10
|
sony Det må man da håbe at vi få se noget kampe med mange pragtfuld mål og godt fodbold spil. Med regne du med der vinder ? Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 25/06-2010 10:17
|
Jeg håber på at brasilien vinder, men man kan desværre ikke afskrive argentina, håber det bare ikke for så taber jeg et væddemål
Redigeret af sony d. 25/06-2010 10:18 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/06-2010 13:22
|
Jeg vil følge resten WM fra sidelinjen og se et par kampe hvis det er noget gode hold der kan give et god fodbold oplevet Er stadig meget skuffet over den danske landshold indsat ved VM der går nok langt tid for at jeg gider læse noget om landholdet,men har da ikke lille håbe at Morten Olsen og de spille der ikke har formået at give landhold andre en en stor fiasko melder ud at de trækker sig for landshold fodbold og overlade det til andre at få en bedre og stærke landshold Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/06-2010 13:33
|
Hvis,du som jeg mener Morten Olsen, IKKE er manden til jobbet som landsholds træner. Kan også støtte sagen. Klik her http://ekstrablad...368475.ece Har selv være inder og støtte ved at klikke på begge to Redigeret af thaikurt1 d. 25/06-2010 13:38 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Kent27 |
Lagt på d. 25/06-2010 13:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 107 |
Spillerne er bare ikke bedre. Morten Olsen og en god portion held fik os med til VM. Danskere er pisse-forkælede. Kender en græker, som var glad for at hans land overhovedet var med. Grækenland er et langt større og bedre fodboldland (klub-plan)end Danmark. Han var ekstra stolt, fordi Grækenland for første gang nogensinde vandt en kamp ved VM. Danskere er forkælede. Tiderne med Peter Schmeichel, Brian og Michael Laudrup er ovre. I dag har vi ingen verdensstjerner .- talenterne i denne generation er bare ikke gode nok. En Laudrup dukker kun op hvert 100. år Måske er vi heldige og Christian Eriksen er den nye Laudrup . lad os se. Men vær da stolt over, at Danmark var med, når nu spillerne ikke er bedre. At være blandt verdens 32 bedste er ikke dårligt. Nationer som Italien, Frankrig, Nigeria, Elfenbenskysten, Serbien er også ude - senere i dag ryger Spanien måske også i svinget. Ingen grund til at være skuffet over et ordinært dansk hold, som alligevel formåede at kvalificere sig til verdens største sportsbegivenhed. Redigeret af Kent27 d. 25/06-2010 13:45 |
|
|
sony |
Lagt på d. 25/06-2010 14:01
|
Ja Kent stort set kan man jo kun give dig ret, men man bliver vel forvent eller hvad. Men må indrømme jeg har det nok ligesom Kurt og de fleste andre angående Morten Olsen, han skulle vise sig som et mandfolk og tage sit gode tøj og gå, men tvivler desværre på han gør det. Nu skal vi døjes med ham til og med em 2012. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
Lagt på d. 25/06-2010 14:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
ja kent, kan kun give dig ret, chancer for at komme til em om 2 år ser også ok ud, og naturligvis skal vi da holde fast i Danmarks bedste træner Morten Olsen. for nogle år siden var der sågar nogle der forslår vi skulle havde sådan en kendelige norsk træner. |
|
|
sony |
Lagt på d. 25/06-2010 14:58
|
Det her mål kan man vist godt tåle at se, selvom det er svenskere http://ekstrablad...368474.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 25/06-2010 15:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
Kent27 skrev: Spillerne er bare ikke bedre. Morten Olsen og en god portion held fik os med til VM. Danskere er pisse-forkælede. Kender en græker, som var glad for at hans land overhovedet var med. Grækenland er et langt større og bedre fodboldland (klub-plan)end Danmark. Han var ekstra stolt, fordi Grækenland for første gang nogensinde vandt en kamp ved VM. Danskere er forkælede. Tiderne med Peter Schmeichel, Brian og Michael Laudrup er ovre. I dag har vi ingen verdensstjerner .- talenterne i denne generation er bare ikke gode nok. En Laudrup dukker kun op hvert 100. år Måske er vi heldige og Christian Eriksen er den nye Laudrup . lad os se. Men vær da stolt over, at Danmark var med, når nu spillerne ikke er bedre. At være blandt verdens 32 bedste er ikke dårligt. Nationer som Italien, Frankrig, Nigeria, Elfenbenskysten, Serbien er også ude - senere i dag ryger Spanien måske også i svinget. Ingen grund til at være skuffet over et ordinært dansk hold, som alligevel formåede at kvalificere sig til verdens største sportsbegivenhed. trist men sandt .....der var en gang som alle eventyr starter med men dette eventyr sluttede ikke lykkeligt Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
sank |
Lagt på d. 25/06-2010 15:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
De burde trækkes i Løn alle sammen ? det var ikke Milioner vær ? |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 25/06-2010 18:12
|
Lige så længe at Danmark stadig skal havde Morten Olsen. som træner for landholdet har jeg svært at se at vi har nogen muligheder for at vi skal spille EM da han jo stadig vil vælge spille som Dennis Rommedahl og Jon Dahl Tomasson på landsholdet. Jeg synes ikke at Morten Olsen valgte spiller som gav Danmark mulighed for at komme videre i WM og det samme vil sket når Morten Olsen skal vælge spille til de kampe der skal det mulig at komme med til Em. Der er hvis nogen som ikke huske så godt når man kan komme med den påstand at Danmark ikke har haft landstræner der er bedste Morten Olsen Problemet med Morten Olsen er nok at han er ikke så god at man fra ulande kan bruge ham som træneren men så er det jo godt for han at han i to år stadig kan få sin løn fra DBU for hvad skulle den stakke mand så leve af Redigeret af thaikurt1 d. 25/06-2010 18:43 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 26/06-2010 04:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
soffer41 |
Lagt på d. 26/06-2010 05:02
|
Begynder Antal indlæg: 7 |
ja jeg håber at det bliver brasilien-agantina finalen også brasilien som verdendmester |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 26/06-2010 07:41
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
England bliver sparket ud af VM 2010 af Tyskland. Sådan lyder meldingen fra blæksprutten Paul, som er kendt for at kunne forudse resultaterne fra tyske fodboldkampe, skriver BBC. Paul har allerede forudset samtlige af Tysklands resultater i VM i Sydafrika korrekt, oplyser Pauls ejere. Under EM i 2008 forudså den toårige blæksprutte 80 pct. af Tysklands kampe korrekt. Her kom Tyskland videre til finalen, men blev slået af Spanien. Vælger en musling Når blæksprutten Paul skal forudse en kamp, foregår det ved, at han skal vælge en musling i en krukke. I dette tilfælde valgte Paul muslingen i den krukke, som bar det tyske flag. Og det var til stor jubel for de tyske tilskuere i Oberhausen Sea Life Aquarium, som var på besøg hos den særlige blæksprutte. "Paul er eminent til at forudse kampene. Han svømmede direkte over til krukken, bevægede sig ned i den og lukkede låget igen," udtaler Tanja Munzig, der er talsmand for Oberhausen Sea Life Aquarium. Blæksprutten er oprindeligt fra England, men den er siden blevet flyttet til Tyskland. Paul er efterhånden blevet kendt i hele Tyskland efter han forudså, at Tyskland ville slå Australien, tabe til Serbien og slå Ghana. Sakset fra: http://jp.dk/udla...110004.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 26/06-2010 07:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Thaikurt1 skrev: Lige så længe at Danmark stadig skal havde Morten Olsen. som træner for landholdet har jeg svært at se at vi har nogen muligheder for at vi skal spille EM da han jo stadig vil vælge spille som Dennis Rommedahl og Jon Dahl Tomasson på landsholdet. Jeg synes ikke at Morten Olsen valgte spiller som gav Danmark mulighed for at komme videre i WM og det samme vil sket når Morten Olsen skal vælge spille til de kampe der skal det mulig at komme med til Em. Der er hvis nogen som ikke huske så godt når man kan komme med den påstand at Danmark ikke har haft landstræner der er bedste Morten Olsen Problemet med Morten Olsen er nok at han er ikke så god at man fra ulande kan bruge ham som træneren men så er det jo godt for han at han i to år stadig kan få sin løn fra DBU for hvad skulle den stakke mand så leve af w h a t . . . ? morten olsen står højt på ajax liste over trænere de gerne vil have tilbage.. (og de vil gerne betale mange penge for at få ham) Em har helt nye spillere med, halvdelen af dem som spillede har slet ikke overskud til både at spille landskamp og klubfodbold mere.. jeg vil give morten olsen ret i at vm ikke er en talent klub, der skal erfaring og modne spillere til. men vil samtidig også sige at vis de gamle flopper, er man nød til at prøve talenterne noget tidligere, hvilket vel var den eneste fejl morten lavede... Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |