Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Den Kongelige Thailandske Ambassade arrangerer igen i år en Festival der skal foregå på Københavns Rådhuspladsen Søndag d.25-07-2010.
Nærmere detajler kommer senere når posters er udgivet.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
LC-Thailand skrev:
hvordan får man en bod til arrangementet ?
De 2 foregående år har vi været i tæt samarbejde med ambassaden om arrangementerne.
Du kan prøve at skrive til nogle af de personer vi havde kontakt med dengang:
Har også prøvet at søge efter det uden held....da jeg ville møde en gammel ven som også har en thaikone....syntes at huske at det var i aug sidste år.....
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Kittisak skrev:
hvorfor blir det altid holdt en søndag?
ja det er pænt irriterende der er næsten altid noget jeg skal se enten live eller på tv, søndag er en møg dårlig dag
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
Jensen du ved godt dvd optageren er opfundet ikke, er det ikke bare en dum undskyldning
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!