Se indlæg
pattaya-danske steder
|
|
contrynen |
Lagt på d. 11/01-2010 13:03
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Jeg har en gammel bekendt som jeg ved bor i Pattaya. Der skal vi forbi her i Januar. Er der nogle steder, hvor danskere mødes ? Jeg ved godt, at jeg skal være ualmindelig heldig for at rende ind i ham.meeen hvis der var en bar, eller lign. hvor der kommer mange danskere, var chancen en smule størrere |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 11/01-2010 13:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Der kan være en mulighed vår der et dansk flag http://maps.googl...01073&z=18 Come As You Are
|
|
|
BJ |
Lagt på d. 11/01-2010 13:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Ja hos Peter på Bryggeriet i Soi Honey inn- Kronborg-Copenhagen osv. men hvis du går ind på Pattaya city guide står de alle på række, og der kan du nøjagtigt få adressen. Og der er også Hotel Dania(tidl, Hotel Ferdinand) i Soi Buakhow. Go tur MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
contrynen |
Lagt på d. 11/01-2010 13:15
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
TAk. Der er jo noget at gå i gang med. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 11/01-2010 16:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Et godt sted må være Cafe Frem hos Jens på markedspladsen tirsdag eller fredag, der kommer rigtig mange fastboende samt erhvervsdrivende i Pattaya. |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 11/01-2010 16:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Jamen,prøv da Johns Badehotel hvor der kommer mange danskere,det ligger i Soi-Dudi.
Hr Olsson
|
|
|
frokjar |
Lagt på d. 15/06-2010 11:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Der er bare den hage ved, at Johns Badebold er lukket fra april til oktober. På Copenhagen i Soi Postoffice ( 13/2 ) kan du hver dag møde Flemming eller Søren, som også er meget hjælpsomme. De er alle tre ( 2 gange Søren og en gang Flemming ) fastboende og har en stor kendskab til fastboende. Redigeret af frokjar d. 15/06-2010 11:33 Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
sony |
Lagt på d. 15/06-2010 12:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
vandango skrev: Et godt sted må være Cafe Frem hos Jens på markedspladsen tirsdag eller fredag, der kommer rigtig mange fastboende samt erhvervsdrivende i Pattaya. Jeps vandango et hyggeligt sted bare navnet og de flotte billeder han har sat op gør at man gider komme og få lidt og drikke når man er på markedet Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
hsn |
Lagt på d. 15/06-2010 12:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
BJ skrev: Ja hos Peter på Bryggeriet i Soi Honey inn- Kronborg-Copenhagen osv. men hvis du går ind på Pattaya city guide står de alle på række, og der kan du nøjagtigt få adressen. Og der er også Hotel Dania(tidl, Hotel Ferdinand) i Soi Buakhow. Go tur MVH.BJ Peter er ikke længere på Bryggeriet. Den nye manager hedder Bryan, som tidligere var manager på Connection. Det er nu solgt. Men kan bestemt anbefale et besøg hos Jens / Café Frem |
|
|
vandango |
Lagt på d. 15/06-2010 13:42
|
Jens er i Danmark pt., og badebolden er på en smuttur i Pattaya. Peter og Fai (tidl. Bryggeriet) er startet på Ferdinand barerne i Soi Diana Inn. Peter står altid til rådighed, hvis du har brug for hjælp eller svar på nogle forhold omkring Thailand. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 15/06-2010 13:46
|
hsn skrev: BJ skrev: Ja hos Peter på Bryggeriet i Soi Honey inn- Kronborg-Copenhagen osv. men hvis du går ind på Pattaya city guide står de alle på række, og der kan du nøjagtigt få adressen. Og der er også Hotel Dania(tidl, Hotel Ferdinand) i Soi Buakhow. Go tur MVH.BJ Peter er ikke længere på Bryggeriet. Den nye manager hedder Bryan, som tidligere var manager på Connection. Det er nu solgt. Men kan bestemt anbefale et besøg hos Jens / Café Frem Det er en Svensker der har købt Connection, Ole smed er manager. Bryan kender vi rigtig godt fra Café Frem. |
|
|
hsn |
Lagt på d. 15/06-2010 14:03
|
Det er en Svensker der har købt Connection, Ole smed er manager. Bryan kender vi rigtig godt fra Café Frem. Fuldstændig korrekt. Smeden spurgte mig nemlig, om jeg ville med ind over. Men jeg takkede nej for denne gang. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 15/06-2010 14:18
|
hsn skrev: Det er en Svensker der har købt Connection, Ole smed er manager. Bryan kender vi rigtig godt fra Café Frem. Fuldstændig korrekt. Smeden spurgte mig nemlig, om jeg ville med ind over. Men jeg takkede nej for denne gang. Okay så det var dig Ole havde talt med. Det var nok en god ide, tiderne skal nok blive bedre, men der kommer til at gå noget tid. |
|
|
sank |
Lagt på d. 15/06-2010 14:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Har hørt en Due tale om at den Holanske for enden af Markedet er ved at blive Dansk også |
|
|
Lagt på d. 15/06-2010 15:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Delfinen, "den Hollanske på hjørnet" har vist været dansk i mindst 4 år. |
|
|
rydski |
Lagt på d. 15/06-2010 16:04
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
vandango skrev: Et godt sted må være Cafe Frem hos Jens på markedspladsen tirsdag eller fredag, der kommer rigtig mange fastboende samt erhvervsdrivende i Pattaya. Jeg skal afsted på mandag og har aldrig før været i Pattaya udenfor oktober-marts, er der stor forskel i forhold til turister, vejret og så lige til sidst, er der nogen der ved hvornår det tirsdag fredag marked er åbnet fra og til? Vil gerne besøge Cafe Frem, jeg har tit været på marked men var ikke klar over der var et hvilested... Rydski |
|
|
hsn |
Lagt på d. 15/06-2010 16:09
|
rydski >> Jeg mener det åbner kl. 10 ca. og lukker så kl. 16-17. Folk begynderløbende at pakke ned. |
|
|
New-Hope |
Lagt på d. 15/06-2010 16:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
Og hvilket marked er der tale om, spørgen en nyflytter.... Mvh - NH |
|
|
hsn |
Lagt på d. 15/06-2010 16:15
|
New-Hope skrev: Og hvilket marked er der tale om, spørgen en nyflytter.... Mvh - NH I folkemunde går det ofte som "Tuesday & Friday Market" eller bare "Soi Buakhaow Market". Det ligger ved Café Frem på Soi Buakhaow. Det ligger i starten, hvis du drejer ind fra South Pattaya Rd. Hvis der er lukket, finder du en STOR tom plads... You cant miss it. Redigeret af hsn d. 15/06-2010 16:16 |
|
|
lung |
Lagt på d. 15/06-2010 21:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
map jack, viser vej...men pladsen er tom http://www.mapjac...tRUfNqkc7C |
|
Spring til debat: |