Se indlæg
Tidsspilde foran sin computer..
|
|
keniko |
Lagt på d. 11/06-2010 10:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
Hej Hvor mange timer bruger man foran sin pc om dagen, og hvor meget af dette er tidsspilde? Nogle sidder fra de vågner om morgenen, og til de går i seng om aftenen eller natten! Jeg undrer mig sommetider over, hvordan dette kan forenes med et familieliv? Personligt har jeg mulighed for at tilbring ekstra tid foran skærmen, men jeg venter på FS med min kone. Men når hun kommer til DK, så vil jeg da så afgjort ikke bruge så meget tid foran min pc. Er det ensomme mennesker der hænger foran skærmen adskillige timer om dagen, eller har de ikke andet inhold i livet? Og hvad siger deres kæreste/kone til det? Går det ikke ud over det sociale samvær med andre mennesker? Denne tråd er absolut ikke møntet på bestemte mennesker herinde, men jeg mener da absolut det kunne være relevant af debatere emnet. Specielt i et forum som er særdeles aktiv! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 11/06-2010 10:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
I oejeblikket sidder jer her naesten fra morgen til aften, det skyldes at jeg elsker nettet, men ogsaa fordi jeg stadig skal holde mig i ro efter mine 3 operationer......saa et par mdr endnu maa i doeje en del med mig... Rent socialt er der jo ikke saa meget i TH, da folk arbejder og sover............er selv ved at starte endnu noget op.......men det forgaard ogsaa via nettet.......... Tidsspilde, vroevl, man kan blive lidt smaaklog af alle de informationer her....... Man kan ogsaa bruge 10 timer paa en farang bar, men det orker jeg altsaa ikke mere. :-) Redigeret af Suk d. 11/06-2010 10:52 |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 11/06-2010 11:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Tidsspilde, vroevl, man kan blive lidt smaaklog af alle de informationer her Jeg ville ikke kunne undvære internettet brug selv meget tid på at søge efter informationer og spille Man kan ogsaa bruge 10 timer paa en farang bar, men det orker jeg altsaa ikke mere. Man bliver klogere jo ældre man bliver på mange ting |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 11/06-2010 11:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Jeg går på nettet for at checke mine Emails, så læser jeg 3 aviser på nettet og går så ind på DTW for at se om der er nogle der klager over at de er blevet taget ved røven af vores søde små thai piger. Så læser jeg gerne Bangkok Post og der er der et godt forum, fra alle dem det ikke gik så godt i Thailand og så læser jeg de to Pattaya aviser. Men jeg hænger ikke på min computer hele dagen, hvad gjorde vi før vi havde computere? |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 11/06-2010 13:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Jeg har i perioder brugt tiden fra morgen til aften foran PC'en. Det var mest arbejde men også lidt spil etc. Jeg har skåret meget ned på tiden foran skærmen, og det er som om at jeg alligevel, får lavet det arbejde jeg skal. P.S. Nu har jeg lige anskaffet mig en smartphone, og det kan vist godt være at tiden på netten er gået lidt opad igen. Man kan jo logge på alle steder... Lige nu sidder jeg f.eks på tønden...nå spøg til side |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 11/06-2010 13:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
chris70 skrev: Jeg går på nettet for at checke mine Emails, så læser jeg 3 aviser på nettet og går så ind på DTW for at se om der er nogle der klager over at de er blevet taget ved røven af vores søde små thai piger.? PS håber ikke jeg bliver den næste der skriver et indlæg om det du skriver om Mit internet / computer forbrug relaterer sig mest til arbejde og selvfølgelig lige et kig her på siden. Men der kunne jo nok skæres en time af her og der om ugen Redigeret af Peder1968 d. 11/06-2010 13:15 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 11/06-2010 13:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Mit arbejde foregår 75 % af tiden på computeren. Når jeg har fri sidder jeg sku også ved den. Den er min kontakt til familie og venner. Så kan sige at det er en af mine bedste venner. Michael B Kristensen
|
|
|
steen nielsen |
Lagt på d. 11/06-2010 15:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Ja når det en gang i mellem Pisser ned her, på Phuket ja så kan man jo lige så godt sidde her, som og feje vand væk, for det hjælper ikke en pind, når først der bliver åbnet for sluserne, lige nu er der en lille unge et sted ( måske naboen) der lige har fået en blokfløjte, men jeg tror den skal byttes, for godt lyder det ikke, nu har han / hun pustet i fløjten i 3-4 timer, jo tak for sangen god dag til alle hilsen Steen Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 11/06-2010 15:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
|
|
|
steen nielsen |
Lagt på d. 11/06-2010 15:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Suk skrev: Tak for sangen godt det ikke er alle naboens unger der spiller Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 11/06-2010 17:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Jeg vil heller ikke undvær min Mac og internettet de er en stor hjælp i davligdagen min Mac læser nyheder op for mig til jeg slipper for at læse aviser
Come As You Are
|
|
|
Lagt på d. 11/06-2010 17:08
|
|
Begynder Antal indlæg: |
For mit vedkommende er det arbejde og kontakt med omverdenen, samt nyhedsindblik 1-15 timer om dagen for folk der ikke forstår arbejdsdelen, og mener man er et asocialt røvhul.....skal man prøve at forklare, eller skal man bare acceptere det... i dont know !! Min nye pige som er Thailænder har heldigvis en lidt anden forståelse for at jeg bruger computeren til arbejde. her nede er det jo næsten "respekteret" at man arbejder. hvorimod i DK er man jo syndig hvis man arbejder uden for tiderne 08-16.... |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/06-2010 19:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
chris70 skrev: hvad gjorde vi før vi havde computere? Dengang købte man aviserne Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Nixon |
Lagt på d. 11/06-2010 19:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 189 |
Der sker et eller andet mærkværdigt, når nogle folk sætter sig foran computeren og skriver løs i et online forum. De skifter karakter og kan finde på at skrive de mest vanvittige ting. Mød de værste fjolser. http://www.comput...a=fp_1&i=0 hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
Spring til debat: |