Se indlæg
 Udskriv debat
Hat Yai -> Trang
jaha
lumbye skrev:
Airasia har billeter som kun kan bestilles på internettet til priser fra 499 plus de ca 500 bath i tillæg.
Jo tidligere man bestiller jo større chance er der for at få de billige billeter.
http://www.airasi...pmain&l=en

...har været inde og checke og jeg må godt nok sige at det er billigt.

Skulle nogen få lyst, kan man også læse om deres sikkerhedskoncept:

http://www.airasi...t&p=safety

Det er faktisk ganske god underholdning...GrinGrinGrin

Nå - men det var nu ikke lige det, det handlede om, snarere noget mere alvorligt. Jeg kunne nemlig tænke mig at få nogle vurderinger af, hvor giftigt det ville være at rejse til Hat Yai (med asia air) og dernæst fortsætte rejsen til Trang med tog/bus etc.

Nu bliver der jo desværre kæmpet temmelig meget i området - og da Hat Yai mv. ligger i krigszonen, så ved jeg ikke om "gennemrejse" også burde undgås.

Hvad siger I ?

mvh jaha

Heton
Jeg vart i Hat Yai for ca. et år siden - igen problemer i byen - men jeg ville købe en billet på togstationen til Kuala Lumpur - hvilket jeg mærkværdigvis ikke kunne - den skulle købes i en by noget sydligere - jeg husker ikke navnet - OK - så giv mig en billet til denne by, bad jeg og billetsælgeren var ved at gå i koma - "Det kan jeg godt sælge dig, men du må regne med, at det er livsfarligt for dig at opholde dig i den by!!!!!!
Kun en tåbe følger ikke råd fra de lokale
Udenrigsministeriet advarer også ret kraftigt - ca. 1000 mennesker er blevet dræbi alene i år - jeg ville ikke tage længere sydpå en Hat Yai
Heton
Thailand - du skønne

Christian
Hej.
Jeg er just tilbage fra Thailand (5.feb.) og jeg tilbragte en uge i Hatyai. Der er INGEN problemer med at opholde sig i Hatyai. Ikke det jeg ved af. (Min kone bor og arbejder i byen).

Mvh./Christian

Christian
5. November selvfølgelig. Pfft

Mvh./Christian

jaha
Hej Christian

Tak for info.

Ved du tilfældigvis hvor man kan få oplysninger op logistikken -
som eksempelvis busforbindelse hvis man skal til Trang. Der afgår
vist ikke så mange tog. Et alternativ kunne måske være en taxi.

Hvordan plejer du at komme rundt ?

mvh jaha

Spring til debat: