Se indlæg
 Udskriv debat
Vekse valuta.
resten
Hej all

Hvor ville i anbefale at veksle penge nu jeg skal på ferie til Thailand 3/10 ?

Jeg selv har en forestilling om at jeg ville veksle til dollar hjemme fra for derefter at veksle om til bath nede på phuket.

mvh Tommy/resten
Thailand en gang Thailand altid...

www.resten.dk
resten
Upppss sorry jeg fik lagt mit indlæg under den forkerte "katagori" men kan i flytte den eller skal jeg oprette en ny ?

www.resten.dk
surin
den bedste kurs fås hvis man har en konto i thailand og overfører penge til den men ellers er der ingen grund til at veksle til dollas du kan veksle danske penge i alle banker i thailand og så sparer du vekslegebyret i danmark

Er det ikke dumt at veksle til dollers du kan bruge 1000 kr. sedler i thailand, så skal du bare veksle 2 gange. Men ellers er det rigtig med en bankbog i thailand, men det har du vel ikke endnu.

Davser
hvis du bor i kbh så er det bedst at veksle i FOREX der får du en god kurs
og hvis du venter til du kommer til thailand så undgå at veksle i lufthavnen.
Men vent til du finder en kasikorn bank i thailand,de giver bedre kurs end de andre banker
Det er tåbeligt at veksle til dollars eller euro
De tager alle slags sedler i bankerne i thailand

vekslebamsen

K K
Jeg vil også forslå at du veksler i FOREX. Det er det bedste sted efter min mening. De trækker heller ikke afgifter som de gør i banken.

resten
Det er mere fordi jeg har hørt kursen på dk kr ikke er den bedste i Thailand og de er mere glade for usd og giver en bedre kurs på dem.

Men ja jeg har mulighed for at smutte til en forex og få vekslet og der kan jeg tjene 17,56 usd frem for den DenDanskeBank.

2000,- usd = 12410,-kr

Og for samme beløb kan jeg få 2017,56 usd i forex.

www.resten.dk
surin
lad nu være at veksle til dollas hvis du vil veksle hos forex så veksel til bath der eller bedre endnu tag de danske penge med til thailand og veksel i kasiconbank og husk som bamsefar sige ikke i lufthavnen

K K
ja ikk i lufthavn damnn det tager alle dine penge man.. hehe

davser
Husk at veklse i forex de giver bedre kurs end bankerne i thailand
nu ved jeg ikke hvor du skal hen,men hvis du skal til pattaya så er der 2 steder hvor de giver samme kurs som hvis du overfører dine penge.ALTSÅ meget bedre kurs
OG stop nu det pjat med at veksle til dollars du tjener intet på det,tværtimod så skal du veksle 2 gange,og som dollaren farer op og især ned så er det meget dumt.
Du kan veksle i forex så du har til et stykke tid og så veksle efterhånden i kasikorn bank
Feriebamsen Grin

surin
ja gør som bamsefar siger det er det bedste

resten
Great c",)

Jeg siger sku mange tak for jeres indlæg.

www.resten.dk
Davser
Ha en rigtig god Rejse/ferie
bare det var mig som skulle afsted.
Hvis du skal til pattaya så skriv bare til mig så skal jeg
sige hvor du veksler bedst

Misundeliggrisebamsen Grin

christian-s
bamsefarr, jeg skal bla. til Pattaya fra 18/10 og 2-3 uger frem, så du må da gerne melde de veksel-steder op her ...
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Davser Christian
Ja i pattaya nede på walking street der er et stor gammelt træ hvor folk hænger stof og papir på,lige efter ligger en lille veksel kontor ,det ligner vist et lille rejsebureau De giver en kanon kurs
Ellers i den anden ende af pattay ligger en kæmpesupermarket som hedder tops på hjørnet af central road og second road
De giver ca det samme som man får ved at overføre sine penge fra dansk bank til thai bank

Rejsvekslebamsen

god tur til alle jer som suser afsted her i den nærmeste tid
GrinGrinGrinGrinGrinGrin

oleskyum
Den bedste kurs får man ved at hæve i Thailand med kreditkort

ole

surin
hvad så med de omkostninger de fleste kredit kort kræver nå du først har betalt dem så er kursen ikke god mere

Dav Oleskyum

Nej den bedste kurs får du når du veksler i de steder jeg beskrev
Du får den samme kurs som overførsel
Uden gebyrer
bamsenGrin

surin
jeg prøver den ved træet i næste mrd GrinGrin

Davser Surin¨
Ja så kig lige hvad kursen er først og sig så til dem at tops har en lidt bedre kurs,
Så får man som regel en lidt bedre kurs
vekselbamsen

Spring til debat: