Se indlæg
Og så ramte den 19
|
|
PL |
Lagt på d. 08/06-2010 19:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Prøv med hamp, og svampe! PL |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 08/06-2010 19:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Ville være en god forretning at sælge "tudekiks" herinde på DTW. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 08/06-2010 22:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Suk skrev: Os farang kan toerre os selv i roeven fordi vi har lidt moent, de andre kan ikke. For pokker er det da ikke bedre med sedler, de der mønt må da skrabe hul på alt der bare minder om hæmorider ) |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 08/06-2010 22:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Jeg er enig med de fleste herinde... Grækenland var blot begyndelsen. Lige om hjørnet venter Spanien og Portugal ... Irland og Englan tror jeg ikke på lige med det samme... men så kommer alle de nye Øst-Europæiske Lande som har pustet deres økonomier (og demokratier) op for at kunne komme ind i EU. Fremtiden varsler kun dårligt for Euroen. Men vi er altså ikke alene, når alle de asiatiske lande inklusive Thailand bliver berørt af, at der ikke er markeder for at afsætte deres "billige" produkter (fordi EU er på røven), så rammer det også dem. Og USA og dollaren ... Obama effekten er snart udfaset og BP hverdagen melder sig .... der er nogle kolo-enorme regninger der venter. Dollaren har kun nedtur i vente (og TH. Men jeg er enig, pt. gør det lidt ondt at forsørge sin thailandske familie... så hjemme hos os har jeg fået tilsagn om, at det er ok , hvis vi ændrer det månedlige "familiebidrag" fra BHT til, KR. - så i stedet for at overføre 10.000BHT overfører vi nu 1500,00kr - hvordan det modtages i den anden ende _BAD LUCK... hvis I vil have mere ... så devaluér |
|
|
Fido |
Lagt på d. 08/06-2010 22:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
bkk skrev: .... verdens 5 største økonomiske område er fx. US staten california hvis bnp underskud er på højde med de værste ramte eu lande CA er verdens 8. stoerste oekonomi maalt paa BNP - hvis man lades som om det er et selvstaendigt land. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Lagt på d. 09/06-2010 00:06
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Fido skrev: bkk skrev: .... verdens 5 største økonomiske område er fx. US staten california hvis bnp underskud er på højde med de værste ramte eu lande CA er verdens 8. stoerste oekonomi maalt paa BNP - hvis man lades som om det er et selvstaendigt land. godt set FIDO - trykfejl herfra, men at en så stor økonomi også har problemer, siger noget om hvor dårligt verdens økonomien er. Flertallet af US staterne har også problemer dog er de ikke så slemme, som man ser her i Europa, men selve USA økonomi er ganske elendigt med et kæmpe handelsunderskud til fx Kina, som holder deres priser meget lave. Og deres hjælpepakker til alle deres banker er dybt ufinansieret, desværre er ECB også begyndt at trykke EURO for at opkøbe Grækenlands gæld, så vi er nu på vej ned i samme bundløse hul. sjovt nok er endnu et euroland nu på vej: Estland meddelte i dag at de indfører euro om et halvt år. http://epn.dk/oko...091762.ece |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 09/06-2010 19:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Nu må der være en masse mennesker glade kronen er mere værd idag end igår.. Så kan man godt pakke Marie´s tudekiks sammen..hehehe. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 09/06-2010 23:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Husk: Livet går op og ned, og det gør valutaen også.... I dag er det ØVroen, i morgen måske dollar der går ad H til. Ja nogle mener at hele verden går under snart, meeeeen tag det roligt, der bliver helt sikkert til ferien også næste år.... |
|
|
keniko |
Lagt på d. 10/06-2010 03:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
Big-Viking skrev: Nu må der være en masse mennesker glade kronen er mere værd idag end igår.. Så kan man godt pakke Marie´s tudekiks sammen..hehehe. Denne udtalelse bejler bestemt også til titlen som den mest uforståelige.. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 10/06-2010 07:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
keniko skrev: [quote]Big-Viking skrev: Nu må der være en masse mennesker glade kronen er mere værd idag end igår.. Så kan man godt pakke Marie´s tudekiks sammen..hehehe. Denne udtalelse bejler bestemt også til titlen som den mest uforståelige.. K. jeg forstod det hele i foerste hug, måske er der et lille geni gemt i mig jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
Suk |
Lagt på d. 10/06-2010 07:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
Traaden er staaet af, godt at du KM. kan fange det............. Dit lille geni...........jeg bygger en aeresport til dig, hvis du en dag kommer forbi.........:-) Redigeret af Suk d. 10/06-2010 07:44 |
|
|
Suk |
Lagt på d. 10/06-2010 07:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
vandango skrev: Nu du nævner det, er puthønen også ejer af en del jord, men jorden ligger brak. Måske skulle jeg dyrke kartofler? ..................................................................... Du mener man farang ikk' ? Redigeret af Suk d. 10/06-2010 07:57 |
|
Spring til debat: |