Se indlæg
Er opgaven for stor, jeg ved det ikke.
|
|
Surmule |
Lagt på d. 08/06-2010 21:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Jay skrev: ps. Suk, hvis du er interesseret så mangler vi masser af SOSU assistenter i Danmark...altid plads til et par friske overskudshænder her håber der kommer opdateringer om situationen... Det lyder interessant... der hvor jeg arbejder har de lige fyret 300 ?? Og i Kolding ca. 600 ... Jeg har faktisk slet ikke hørt om nogen der mangler .. Nåeh jo i Næstved mangler de tre ferie afløsere, hvis de har en akademisk baggrund. Lad nu være at lokke SUK hjem under falske forudsætninger |
|
|
lung |
Lagt på d. 08/06-2010 23:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
Brian Sørensen Hej Joergen.! Ja, Poul har sagt ja til, at sponserer de 10.000 baht-ikke mere-men efter, at min kone og din har talt sammen og jeg fandt ud af, at det ikke passede-det du fortalte mig-at Ning vidste at Carsten er saa og saa syg og kr... Vis mereæver hjælp til ALT-hun vidste det jo ikke og da jeg fortæller dig dette i tlf. siger du bare, at det sgu er dig der bestemmer. Meget muligt-og Jeres problem-men det siger jo mig, at du vil komme til at staa med Carsten alene,hvilket er en opgave, som jeg ikke tror paa, at du kan klare. Derfor maa jeg sige, at jeg og Su, kører vores eget løb, sammen med Carsten og arrangerer noget andet til ham. Misforstaa mig ikke,Joergen-jeg er da sikker paa, at du er kommet med tilbuddet, i en rigtig god to og mening,men eftersom,jeg kan forstaa, at du drikker en del og nu senest, finder ud af, at du og konen ikke komunikerer og at du aabenbart er ligeglad med, hvad hun mener og vil-ja, saa kan jeg ikke se, at det kan være et godt sted for Carsten. Med hensyn til din indsamling, andet steds paa nettet, kan jeg kun sige, at den staar helt, for egen regning, da hverken Carsten, eller jeg aner noget om den.Brian I går kl. 23:22 · Markér Citat fra facebook gruppens side.... ja så ser det ikke ud til at suk kommer til at passe Carsten til dit spørgsmål "er opgaven for stor" JA og især hvis du tvinger din kone... Redigeret af lung d. 09/06-2010 00:15 |
|
|
Suk |
Lagt på d. 09/06-2010 01:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
Tvinger ikke Ning til noget, tvinger ej heller andre til noget som helst.
|
|
|
moon |
Lagt på d. 09/06-2010 04:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 211 |
Hold da kæft hvor det kører det her man må sige der sker noget her på tråden Mvh moon |
|
|
Suk |
Lagt på d. 09/06-2010 06:28
|
Opdatering ! Carste kommer ikke her, hvorfor ikke ? 1) Brians Kone SU, havde ikke fattet hvor syg Casten er, altsaa han kan ikke klare koereturen forlyder det, aternativet er nu at Carsten skal doe paa et 30 THB hospital eller en lille luset lejlighed. 2) Manse havde givet tilsagn om at ville betale TRP, som med en bil, air og en plejer ville koste 18.000 THB, Manse var stor i slaget og sagde ja, men nu vil Manse betale 10.000 THB altsaa 8 K mindre, maaske det slyldet tabletter eller mangel paa samme. oplysninegen about money kommer fra Su og Brian, men hvad kan man forvente at en roed Isaan kvinde, det er en usandhed fra deres side. Undskyld Manse !!! 3) Anders Poulse ( Bamsen ) har vaeret paa FB og kaefte op om at jeg var alkoholiker, ja gu er jeg alkoholiker, men er sober for Carsten. [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture005.jpg[/img] is not a valid Image. 4 ) Poulsenp her paa DTW har doneret 1000 DK, de bliver selvfoelgelig sendt retur, da jeg ikke er Ole Skyum. Jeg troede jeg kunne goere noget for Carsten, men visse folk satte en kaep i hjulet, er der mere i oensker at vide, saa spoerg endelig. TAK Redigeret af Suk d. 09/06-2010 07:10 |
|
|
sony |
Lagt på d. 09/06-2010 10:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Helt ærlig suk synes du er lidt dum at høre på nogle gange Du skrev men hvad kan man forvente at en roed Isaan kvinde, det er en usandhed fra deres side. Undskyld Manse !!! Hvad fanden har det med sagen at gøre at du ikke kan passe Carsten? Enten har du drukket din hjerne væk eller du er blevet inspireret af de farlanger der er fænglet? Havde ellers min sympati for dig over at du ville hjælpe men når du bliver ved at skrive sådan noget ævl så ligger den sympati et hvist sted. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Suk |
Lagt på d. 09/06-2010 11:10
|
En kvinde der mener 2 + 2 er 3, op i roeven med hende. Det eneste man faar ud af saadan en kvinde er misforstaaelser, mit liv er for kort til den slags !
|
|
|
sony |
Lagt på d. 09/06-2010 11:18
|
Ja ok med sådan et svar du kom med så tror jeg Carsten har det bedre der hvor han er nu, end at komme hjem til en fordrukken farlang.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Suk |
Lagt på d. 09/06-2010 11:21
|
Ja, visse folk ynder at malke en guldkalv, men ikke jeg....forstaar du det ? Ioevrigt er du maaske ogsaa enig med Bamsen, jeg er alkoholiker, men husk der er ogsaa noget der hedder aedru alkoholiker.......... Hvorfor tror du at Bamsen ikke er Adm. her mere, skal jeg fortaelle dig det eller ? Vi har vel alle et aag at slaeber paa, eller er du fejlfri, er skabet rent ? Visse Aag er tungere end andre...............tillykke ! Vaegten bli'r mindre hvis ens kone ved hvad 2+2 er, ikke tegnedrengen, men livet. Og nej, jeg er ikke faerdig med PTY Bamsen, om det er en trussel, nej det er et loefte. Redigeret af Suk d. 09/06-2010 11:39 |
|
|
sony |
Lagt på d. 09/06-2010 11:50
|
Helt ærligt så kan jeg ikke se hvorfor du blander bamsen ind i det jeg skriver, det eneste jeg skriver er at det er noget forbandet fuldemandssnak du kommer med når du skriver sådan som jeg citerede til. Det høre ikke hjemme i det ellers gode du ville have gjort for Carsten, alt ære og respekt for det. Men suk noglegange er det alså som om du kammer over, også er det man bliver sur på dig. Ps Og bare se den trussel du kommer med det er sgu da også at falde for dybt, sorry det er bare min mening. Hvis jeg var dig suk ville jeg hjælpe dig selv, for du er efter min mening kommet for langt ud i dit misbrug, tænk også på din søde kone, hvordan tror du ikke hun har det? Husk vi lever kun en gang, så hvorfor ødelægge det med druk og deslige. Håber det bedste for dig og din kone. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
Suk |
Lagt på d. 09/06-2010 11:53
|
Tak...........
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 09/06-2010 15:39
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Tråden låses hermed efter det nu er endt i trusler mod undertegnende og DTW. Desuden så hører de beskyldninger om pille- og alkohol misbrug, også mod navngivet personer som end ikke deltager her på siden, og disse endeløse diskussioner der mere minder om et hundeslagsmål end en real diskussion ikke til her på DTW. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |