Se indlæg
 Udskriv debat
Feriebolig Pattaya/Jomtien
hsn
handy skrev:
Det ligge lige der hvor det hele sker der er en gemmen gang til soi Danmark.....Angel

Sker det hele der? Jeg var der til Song Kran, og så meget gang i den var der da ikke Smile

handy
nu snakker vi jomtien var der selv frem til 10 maj kommer også selv i pattaya ...jeg tror alle steder har været meget hårdt ramt her 2009-2010 men så lad os sige det ligger i smørhullet i jomtien,,,,Smile

bn1608
Hej
Siam Garden ligge i soi 7 Jomtien og der er ca 100-200 m.
tol stranden
brian nissen

bn1608
til stranden
brian nissen

Anonym Bruger
bn1608 skrev:
Hej
Siam Garden ligge i soi 7 Jomtien og der er ca 100-200 m.
tol stranden

Hvis du vil bo i ovennævnte område, ligger Silver Sand på selve strandvejen, kvalitets mæssigt, flere klasser over Siam Garden.
Pænt Hotel/Resort med 2 swimminpool's og i en pris klasse, som ikke ødelægger økonomien.

Siver Sand ligger kun et par hundrede meter fra Siam Garden.

sni
Hej igen.
Takker for div svar.
Mht. til Silver Sand ser det rigtig fint ud, men jeg kan ikke finde priser, så jeg vil prøve at kontakte dem.
Siam Garden ser hyggelig ud,men har åbenbart ingen pool ,desværre,da jeg godt kan lide at tage en morgen dukkert.

Mvh Sni

angelheart
Hej Jeg kender New Nordic og det er et ganske fint projekt, desværre ikke noget vi udlejer men kan anbefales Smile

Jeg kan dog hjælpe med leje af billige lejligheder i Jomtien / pattaya området. Desværre har vi ikke villaer til leje idet mange kun vil udleje long term (langtidsleje min. 3 måneder af gangen).

I kan se vores emner her [url]www.angelheart.asia[/url]

God fornøjelse med søgning af lejebolig i Thailand !

Mvh.
Angelheart Realty Co. Ltd.

http://www.angelheart.asia
Spring til debat: