Se indlæg
Er opgaven for stor, jeg ved det ikke.
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 13:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
5, 5 tudunde B er paa vej, yaa for det, jeg spytter selv 10.000 i kassen
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 13:22
|
Vi prover lige igen. en mand gi'r 1000 DK, jeg spytter selv 2000 kr i, saa vi naermer os....tak Redigeret af Suk d. 07/06-2010 13:23 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/06-2010 13:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Hvad med hans egne penge,duer de ikke han får jo sendt pension derud,men de skal måske ikke bruges til sådan noget ????? ? |
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 13:38
|
Carsten har ca. 20 tusinde THB pr. md.
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 13:47
|
http://ekstrablad...341523.ece |
|
|
Lagt på d. 07/06-2010 14:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Der har været en tråd om ham før.. Jeg vil gerne gentage hvad jeg sagde den gang: Render man rundt i bjergene og leger ged uden forsikring er man ikke for kvik.. Jeg føler mig absolut heller ikke sikker på Suk's motiver, måske er han bare løbet tør for penge til øl. Kald mig bare kold, uden karma eller whatever. Ole siger jeg bare og ikke mere. |
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 14:08
|
Hvad han man goere nu, jeg haaber aldrig at du kommer i samma situation....
|
|
|
Lagt på d. 07/06-2010 14:19
|
|
Hej SUK du plejer normalt at have en masse kontakter rundt omkring i dit område. Har du forsøgt den mulighed at spørge det lokale ambulancefirma om hvad turen ville koste? Uanset om ambulancen skal kører tom den ene eller anden vej, så vil rundturen jo løbe op i godt 1400 km. det var bare et forslag |
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 14:20
|
40
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 14:22
|
Buddhismen er lagt paa hylde, naar det gaelder farang................
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 14:36
|
PS, hvis jeg havde 40, saa var der ingen indlaeg, mit hjerte bloeder saa der derfor be'r jeg om hjaelp
Redigeret af Suk d. 07/06-2010 14:39 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/06-2010 14:45
|
http://www.facebo...131&ref=ts ... Ja, kl. er kun 7.15. hernede, saa de fleste af Jer, sover jo nok endnu-men ville lige meddele, at vi har faaet chauffør og bil til Carsten. Den flinke-om end, lidt skøre ,men gode mand,Poul har betalt for chauffør og bil-takker,mange gange, paa egne og Carstens vegne. Saa det ser ud som om, at vi faar Carsten afsted, paa tirsdag-skal lige have hans pas osv. iorden-saa Joergen og frue ikke skal døje med det, lige med det samme. Når der er en som betaler for den transport,hvorfor vil du så samle penge ind her ???? Underligt |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/06-2010 14:49
|
Carsten får pension efter 2003 udbetalt 11.100 dkr / mdr. han havde i alt i maj mdr... knap 100.000 thb plus indsamling på diverse sider. plus indsamling i april plus indbetalinger til den th konto de har minus hospital og div. fornødenheder ca 50.000 thb. / maj mdr Der må da være rigeligt,hvis det kun var til transport. ja undskyld jeg ikke rigtigt forstår den indsamling, |
|
|
Lagt på d. 07/06-2010 14:51
|
|
Jeg forstår det heller ikke, der foregår jo en indsamling via facebook, så det må da være nok. Er disse penge allerede brugt? Og Manse betaler for transporten? Hvad er problemet så? Er det bare at flytte indsamlingen væk fra Brian? |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/06-2010 14:59
|
Antal indlæg: 3779 |
I er da for mærkelige... Læs dog hvad Suk skriver. Hilsen Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Lagt på d. 07/06-2010 15:34
|
|
Det er jo netop det vi gør. Hvad mener du med at vi er mærkelige- forklaring udbedes se indlæg 73. jeh kan ikke se problemet, men det kan du, så kom med en forståelig forklaring, Robert! |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 07/06-2010 15:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Håber at Carsten kan få en værdig sidste tid han er her.... uanset om han har forsikring eller ej...
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 17:24
|
sonny skrev: http://www.facebo...131&ref=ts ... Ja, kl. er kun 7.15. hernede, saa de fleste af Jer, sover jo nok endnu-men ville lige meddele, at vi har faaet chauffør og bil til Carsten. Den flinke-om end, lidt skøre ,men gode mand,Poul har betalt for chauffør og bil-takker,mange gange, paa egne og Carstens vegne. Saa det ser ud som om, at vi faar Carsten afsted, paa tirsdag-skal lige have hans pas osv. iorden-saa Joergen og frue ikke skal døje med det, lige med det samme. Når der er en som betaler for den transport,hvorfor vil du så samle penge ind her ???? Underligt Ja det troede jeg ogsaa, altsaa at tranporten var betalt, men nej, har du yderlige ? rinf til mig. |
|
|
manden |
Lagt på d. 07/06-2010 17:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
Ezal skrev: Der har v�ret en tr�d om ham f�r.. Jeg vil gerne gentage hvad jeg sagde den gang: Render man rundt i bjergene og leger ged uden forsikring er man ikke for kvik.. Jeg f�ler mig absolut heller ikke sikker p� Suk's motiver, m�ske er han bare l�bet t�r for penge til �l. Kald mig bare kold, uden karma eller whatever. Ole siger jeg bare og ikke mere. Ezal skrev: Der har været en tråd om ham før.. Jeg vil gerne gentage hvad jeg sagde den gang: Render man rundt i bjergene og leger ged uden forsikring er man ikke for kvik.. Jeg føler mig absolut heller ikke sikker på Suk's motiver, måske er han bare løbet tør for penge til øl. Kald mig bare kold, uden karma eller whatever. Ole siger jeg bare og ikke mere. Jeg er 100 % enig med dig Ezal Tanken og intentionerne er gode – men! Jeg har svært ved at se en små alkoholisk psykisk ustabil mand, der har stort behov for konstant at eksponerer sig selv, passe en døende mand. Der er en årsag til at man bruger uddannet personale til den slags. Lad nogle prof. tage sig af den sag, du risikerer bare at gør Carstens sidste tid endnu værre. Bare tag din egen overskrift- Er opgaven for stor, jeg ved det ikke- Og hvad vil du så gøre hvis opgaven er for stor? Med hensyn til indsamling af penge så har du ret Ezal … OLE S |
|
|
Suk |
Lagt på d. 07/06-2010 17:36
|
Hvis du ikke kan lave et indlaeg paa et fornuftigt Dansk, saa proev paa Thai.
Redigeret af Suk d. 07/06-2010 17:37 |
|
Spring til debat: |