Se indlæg
Thai undervisning i Bkk og KBH.
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 02/09-2009 03:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
for at følge op på denne tråd, jeg har tilbeldt mig Studieskolen på Thai 1, er der nogle som har anbefalinger med http://sprog.stud...&sektion=1 dem? Redigeret af hanspeter d. 02/09-2009 03:22 |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 16/09-2009 22:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 194 |
Hej Alle Ingen søndagsskole KBH d. 20. september. Men vi er glade tilbage d. 27. Hygger, Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 10/10-2009 08:25
|
EFTERÅRSFERIE Søndagsskolen KBH d. 11. okt. Derfor ingen undervisning, men vi er der selvfølgelig d. 18. igen. Jee kan, Jasper og Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
Nui |
Lagt på d. 11/01-2010 10:18
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Hej Morten. Godt nytår til jer alle. Hvornår regner I med at starte igen her i det nye år ? Nui |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 30/01-2010 12:22
|
Søndagsskolen er selvfølgelig igang... også nu på søndag..... Vel mødt til gode timer også i år. Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 06/06-2010 14:04
|
Go Sommer Alle ' Vi holder lige en sommerdagslukket-varmefridag på Søndagsskolen KBH idag. Undskyld den sene udmelding. Har ringet til et par af de trofaste deltagere. Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 22/06-2010 18:53
|
Kære Alle Søndagsskolen KBH holder sommerferie for i år. Sidste gang er kommende søndag d. 27. juni. Vi starter igen til august. Mere herom senere.... God Sommer, Jasper og Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2010 01:17
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Dejligt med thaisprog i kbh....hvornår kommer der noget til Århus????der er udbuddet meget ringe desværre... |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 09/08-2010 07:15
|
SØNDAGSSKOLEN KBH Vi starter igen d. 15/8-10 kl. 15:00 Nørregade 34, KBH - ind gennem porten op med elevator, tryk "4". Som altid er der introduktion til ny-begyndere og udfordringer for de lidt mere øvede. Vel mødt, Jasper og Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2010 10:47
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Man har vist opgivet Århusianerne for mange år siden. |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 09/08-2010 11:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
ABEKATTEN skrev: Man har vist opgivet Århusianerne for mange år siden. Jeg er da sikker på, at Jasper og Morten også vil byde Århusianere velkommen Peter
|
|
|
Joe |
Lagt på d. 22/09-2010 22:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Jeg er startet på 'studieskolen' idag. Den der ligger overfor botanisk have. Det koster ca 1600 for det grundlæggende modul. Hvor meget skal man slippe, hvis man vil supplere op med søndagsundervisningen v/ Morten Due? |
|
|
natty |
Lagt på d. 22/09-2010 22:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
hej joe. Jeg har selv taget det grundlæggende modul sidste år, men blev ikke tilbudt søndagsundervisningen. Er det i Studieskole regi, eller er det noget lærerinden selv står for? |
|
|
Joe |
Lagt på d. 22/09-2010 22:50
|
Hey Det er studieskolen der udbyder kurset, det var ihvertfald dem jeg betalte til. Søndagsskolen er, så vidt jeg har forstået, noget Morten Due har kørende privat. Jeg kunne godt tænke mig lidt mere undervisning, end en enkelt dag om ugen. |
|
|
natty |
Lagt på d. 22/09-2010 22:54
|
okay forstår nu. ja jeg synes også det var for lidt med en enkelt dag om ugen, ville være godt hvis det var lidt mere intensivt. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 22/09-2010 23:00
|
Der er pladser på holdet endnu, hvis du har brug for en brush up. Læreren hedder Mallika, er det hende der også har undervist dig? |
|
|
natty |
Lagt på d. 22/09-2010 23:15
|
Kunne godt overveje det, men tror jeg venter lidt inden jeg tager ny omgang, ja hun hed Mallika. Det forventes også at man læser sine hjemme lektier, hvis man skal have noget ud af undervisningen, og det var nok det jeg havde det lidt svært ved, men det er vigtigt for lige pludselig går det rimeligt hurtigt. |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 15/07-2012 08:42
|
Hej Alle Vi har haft et forrygende år i Søndagsskolen KBH. Der har løbende været Thai-studerende på som undervisere (De læser på CBS og er her ½ - 1 år af gangen). Der er stadig begynderhold med undertegnede og for dem der har fået fat på udtale og lidt grammatik/alfabet er der ofte undervisning med en af de thailandske studerende. Som altid er der "fri" deltagelse - du behøver ikke melde dig til for perioder og undervisningen varierer derfor også en del, når vi ikke ved hvem/hvor mange som kommer. Ønsker/initiativer til foredrag/udflugter med mere er altid velkomne. Også selv om du ikke fast kommer i Søndagsskolen. Chok dii, Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 19/01-2013 18:35
|
Kære Alle Søndagsskolen KBH flytter: Ny - midlertidig adresse - er hos undertegnede: Rugmarken 42 2860 Søborg. Medbring sutsko - der er lidt fodkoldt. Evt. spisning v. 17-tiden for dem der har tid. Vi søger nogle nye egnede lokaler, så hvis du har en ide....... Og undskyld den lidt sene udmelding. Mvh Eiang og Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/01-2013 18:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Hej M.D., Jeg var ved at tro at Søndags skolen på Nørregade var "afgået ved døden" da du ikke har været aktiv i en længere periode. Jeg var ved at tilmelde mig søndagsskole ved Rak Thai på Hejrevej. Det kunne være at Jeg dropper forbi. CU. Edit: My bad, jeg ser lige at skolen er flyttet til Søborg, måske bedre m.h.t. parkerings mulighederne i nørheden. http://map.krak.d... . Redigeret af Lung Yao d. 19/01-2013 18:42 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |