Se indlæg
 Udskriv debat
Censur.
sony
Ja moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godtShock
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

prasat
man skal være spritstiv for at fatte suk. hvornår lærer i det manden er gang på gang blevet udelukket og nu igen skal adm gruppen side og forsvarre at de følger reglementet, det står helt klart hvad suk må og ikke må.
kan man ikke lave et reglement som en billedbog så suk også kan fatte hvad hen må?? for læse kan han åbenbart ikke.
og dig suk er da ikke en skid berørt af de problemer der er i thailand, vågn nu op at sprittågen

prasat

Anonym Bruger
Jamen suk er jo draner og fatter ikke så meget.
Ja han er vist smidt ud flere gange.
IOg alligevel fatter han ikke at,han tror det er hans side og det kun er hans mening som gælder

PL
Alkoholen har taget magten over den stakkels mand, må håbe han har en ordentlig sygeforsikring, hvis han skal indlægges igen for et eller andet...

Suk:

"Find frelsen i Jesus" samt kærlighed og kildevand, min ven!

Skål og Amen...Cheers

Rolll

PL

crh
Suks oprørthed er vel ikke så vanskelig at forstå hvis man sætter sig ind i baggrunden.Suk brugte det demokratiske partis logo som signatur og det fik han at vide at dette måtte han ikke. Samtidigt er der så andre der bruger UDDs logo og det bliver ikke påtalt. En opfordring til alle medlemmer om at undlade at bruge politiske mærker eller logoer ville vel være på sin plads.
Om Suk drikker eller ej fratager vel ikke manden retten til at blive skuffet eller føle sig ulige behandlet

pee chang
Hvem er mest tosset ? ham Englænderen fra videoen eller Suk ? Suk er da i mange hensender ennu et bevis for at fanatikere er ekstremt farlige og ualmindelige dumme ,om det er muhamedanere , jøder , kristne eller som nu røde og gule , Hvad er det der får hjernen til at gå i baklås ? uvidenhed , hjerneskader pga spiritus , opløsningsmidler , narko , eller er påvirkning fra omgivelserne , Suk er efter mit mening nu på niveau med de mest ortodokse jøder og de mest fanatiske kristne og muhamedanere , og at han giver udtryk for at han ikke fatter reglerne er kun for at provokere , Suk kender alle regler her på siden bedre end de fleste , han er blevet smidt ud adskillige gange for brud på det samme .
Man må ikke være personlig her på siden , men det vil jeg være nu , jeg syntes at du Suk skulle droppe spruten igen og alt andet sjovt du måske bruger , for din egen og for din kones skyld og når man har læst dine indlæg igennem nogle år , er der ingen tvivl om hvor meget du elsker hende , og lige nu er du tyretosset at høre på , så lad os få den ædru Suk tilbage som du var da du var ved sætte træskone.
Det må være 1-2 røde prikker Smile

Webmaster
crh skrev:
Suks oprørthed er vel ikke så vanskelig at forstå hvis man sætter sig ind i baggrunden.Suk brugte det demokratiske partis logo som signatur og det fik han at vide at dette måtte han ikke. Samtidigt er der så andre der bruger UDDs logo og det bliver ikke påtalt. En opfordring til alle medlemmer om at undlade at bruge politiske mærker eller logoer ville vel være på sin plads.
Om Suk drikker eller ej fratager vel ikke manden retten til at blive skuffet eller føle sig ulige behandlet

Rigtigt, vi skal undgå "reklamer" for både de gule, de røde, SF og DFog hvem man ellers kunne finde på at reklamere for i signaturene, men må indrømme at vi i admin ikke sidder og søger efter overtrædelser. Overtrædelsen i Suk's tilfælde, med et stort billede, var bare så svær at overse i kraft af det var et stort billede i forhold til evt. andre som måske har indsat en lille tekst i deres signature som selvfølgelig ikke lige bliver opdaget på samme måde.

Lad os nu alle få holdt de signature fri for politiske slogans, logoer osv.
Og er det censur ??? Nope, gu' er det r..

Vi har lige haft 2-3 måneders debat i adskillige tråde om og omkring krisen i Thailand hvor alle uanset politisk overbevisning har postet indlæg om alt og hvor intet har været helligt og ingen har været forskånet uden at vi i admin har følt det nødvendigt at slette indlæg i censurens navn. Flere af de indlæg som de enkelte har postet under de ofte ophedende debatter tvivler jeg på havde fået lov til at bliver stående på ret mange sider.

Så har Suk lyst til at komme med en sammenligning mellem Bin Laden og Thaksin, så burde Suk skrive det i en tråd. For det hører ikke til i signaturen.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Thjaa
crh skrev:

jeg kan kun holle med dig jeg vil sku ogsaa blive mega sur over at hvis jeg fik afvige at jeg ikke maate naade imenst en held masse ander folk kan faa lov til at goer det samme

saa fatter jeg bestemt godt SUK Brokker sig
og naar vi taler om ragler paa denne DTW saa bliver den brudt vare dag i 1000 vis af gange saa hvis de virklig vil lave sensure OGV saa skal de gaa efter alle og ikke PERSONLIG efter et par stoekker
Livet er forkort til store problemmer

sabai sabai
Jeg vil lige sige ..............................
[img]http://potluckandpropaganda.com/uploads/images/censored.png[/img] is not a valid Image.

Amin
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Suk
Idag vil jeg vaere en soed dreng...........Surprise

Skal vaere klar og aedru til paa tirsdag, da jeg har et stort, men trist projekt.
Redigeret af Suk d. 05/06-2010 23:02
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
Suk
pee chang skrev:
Hvem er mest tosset ? ham Englænderen fra videoen eller Suk ? Suk er da i mange hensender ennu et bevis for at fanatikere er ekstremt farlige og ualmindelige dumme ,om det er muhamedanere , jøder , kristne eller som nu røde og gule , Hvad er det der får hjernen til at gå i baklås ? uvidenhed , hjerneskader pga spiritus , opløsningsmidler , narko , eller er påvirkning fra omgivelserne , Suk er efter mit mening nu på niveau med de mest ortodokse jøder og de mest fanatiske kristne og muhamedanere , og at han giver udtryk for at han ikke fatter reglerne er kun for at provokere , Suk kender alle regler her på siden bedre end de fleste , han er blevet smidt ud adskillige gange for brud på det samme .
Man må ikke være personlig her på siden , men det vil jeg være nu , jeg syntes at du Suk skulle droppe spruten igen og alt andet sjovt du måske bruger , for din egen og for din kones skyld og når man har læst dine indlæg igennem nogle år , er der ingen tvivl om hvor meget du elsker hende , og lige nu er du tyretosset at høre på , så lad os få den ædru Suk tilbage som du var da du var ved sætte træskone.
Det må være 1-2 røde prikker Smile

Det vil jeg tage til efterretning.......TAK.
Redigeret af Suk d. 06/06-2010 00:11
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
Spring til debat: