Se indlæg
 Udskriv debat
slanger
alimik
Ved i om der findes slanger i selve Patong eller skal man uden for området .Er panisk bange for slanger,men har dog aldrig set nogle i Patong

Tror du at du vil få det bedre, hvis vi siger at der ikke er nogen.

alimik
nej det tror jeg ikke ,men bare sig sandheden ...griner...

sabai sabai
alimik skrev:
Ved i om der findes slanger i selve Patong eller skal man uden for området .Er panisk bange for slanger,men har dog aldrig set nogle i Patong

Ja selvføgelig er der slanger i Patong , også på Hoteller !Big eyes
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

natty
Slangerne er der altså, så nok ikke nogen i Pathong, men på Koh Samet, var den godt nok tæt på. Men den forsvandt alligevel, da jeg larmede. ;-) schi schi er order for at komme væk ;-)

Boes
Du kan endog traeffe kobra midt i Bangkok Big eyes
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Payanak
Ja der er massevis af slanger på Phuket- også i Patong.
Har set adskillige i de år jeg boede dernede.

Thjaa
Boes skrev:
Du kan endog traeffe kobra midt i Bangkok Big eyes

Det siger du ikke det er da ik mere en 3 maander sigen de trak en mega stor ud under min nabo bil og jeg er stati trat af at jeg ik hade stroem paa mit kamara
Livet er forkort til store problemmer

Suk
Der er slanger overalt i Thailand, de vaerste er nok dem som tager en " Tusse "
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
kiml
Jeg har rejst en del i Thailand og har aldrig set nogen slanger, har været på Phuket mindst 15 gange uden at se nogen, når det kommer til stykket er de nok mere bange for dig , med mindre at du trænger dem op i en krogWink

keniko
Der er masser af slanger og kryb overalt i Thailand også i turistområderne. Men når alt kommer til alt tror jeg også de er mere bange for dig.

Specielt på golfbanerne har jeg set utallige forskellige slanger. (nok fordi jeg slår skævt og må ud og lede efter bolden.)Hehe-guy

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

SteenJ
Slanger..........sådan en tror jeg er gift med og den er særlig giftig hvis den ikke får bath, så kan den dælme bide.
Navnet kan jeg ikke huske, men måske nogen kan komme på det. Jo........der er mange af DEM, men de fleste løber skrigende bort, når du ikke vil gi´dem (mad)

Janti
Jeg bor midt i Patong og har kun oplevet at se en slange i min have, dette var en ca. 1,5m Monokel Cobra, som min Danske hus kat hurtigt fik vist døren.Grin

FarangDingDong
i804.photobucket.com/albums/yy325/bos003/IMG_0743.jpg
Kæledyr fanget i baghave

larsen99
keniko skrev:
Der er masser af slanger og kryb overalt i Thailand også i turistområderne. Men når alt kommer til alt tror jeg også de er mere bange for dig.

Specielt på golfbanerne har jeg set utallige forskellige slanger. (nok fordi jeg slår skævt og må ud og lede efter bolden.):x0525

K.
Det er da derfor man har en caddie :-)
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

Bjarne
Det er min fornemmelse, at nogle morer sig vældigt her. Men hvad med lige at give et ordentligt svar til en person, der spørger seriøst og meget gerne vil undvære slanger?
Der er IKKE slanger og kryb overalt, som nogle morsom-wannebes muntrer sig med.
kiml scorer max.-point for eneste korrekte og seriøse svar: Slanger holder sig helst væk fra beboede områder, og hvis de forvilder sig ind i Patong, er det en fejl. Det kan forekomme, men sjældent.
Lad være med at lade frygten spolere din oplevelse.

Payanak
Der er massevis af slanger i Patong. Jeg boede der i 3 år og så dem med mellemrum mens jeg var der. Både de store, der ikke er giftige men især de mindre, som er giftige.
I græsset, i træerne og på tagene etc.
Men de er mere bange for os end vi er for dem, og det er rent uheld fra deres side når vi ser dem.
P.S. Der er også slanger i havet.

P.P.S. Jeg er nu mere bange for visse andre kryb, som til forskel fra slanger ikke er bange for mennesker...

b_j3ns3n
der findes massere af slanger i alle byer i thailand.. du ser dem bare ikke de lever fint i haver, buske, kloaker og mange andre steder.. og det er bestemt ikke en fejl at de forvilder sig ind i patong, pattaya eller andre byer.. slangen kommer der hvor byttet er, og for den er vi bare en fjende, lige som dem der også er i ude i skoven..
Redigeret af b_j3ns3n d. 31/05-2010 19:16
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

FCKdk
Suk skrev:
Der er slanger overalt i Thailand, de vaerste er nok dem som tager en " Tusse "

Hvad kender Du til det, Suk????Til hest

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

jesperfrb
Er Thailand ikke et paradis? Så selvfølige er der slanger, havde en giftig grøn en i vores el-system i sidste uge, den døde selvføligelig, men vi havde ikke strøm i 3 timer!
Vi bor i Min Buri, BKK!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: