Se indlæg
 Udskriv debat
Dokumentar : Mee and my Dad . (must see ! ) )
fckguld
donis5 skrev:
Jeg tror den afspejler mange forhold med den aldersforskel.

og så kan man diskuterer om lige DEN pige som er 30 år yngre man har fundet nu også er sådan....

Men attraction er næppe det som kvinden vil skrive på listen, men derimod et sikkerhedsnet for hende og hendes famillie.

Men det er der jo heller intet forkert i. det er sådan kulturen er her. og vi vesterlændinge vil også gerne have en smuk og sød kone.
selvfølgelig gifter en thai kvinde sig ikke med en 30 år ældre mand af kærlighed.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Jay
Rolll

mrbfly
Jeg blev godt nok rørt over filmen, syns det er rart at den ikke er så toptunet professionel! Men hovedelementet i filmen er jo forholdet mellem far og søn - hvem faderen gifter sig med er egentlig ligegyldigt og ikke noget unormalt i hans og Mee.s forhold! Kan da finde adskillige forhold her i farang-land der starter på samme måde. At Mee er helt ærlig omkring deres forhold kan jeg kun have respekt for! Hvilken kvinde her i Vesten ville stå hudløst åbent frem mens manden hører på det?

Måske rørte filmen mig specielt grundet forholdet til min egen søn herhjemme, som ikke kan acceptere min beslutning om at gifte mig med en thai, hvilket bl a har resulteret i at forholdet mellem min søn og jeg pt er på køleskabstemperatur med "væbnet" neutralitet.

Filmen viser da ihvertfald nogle fine glimt af thai.erne og brylluppet.

Sun baby

Jens
- mai pen rai - tchun!

parinya
synes altså at der ofte er en negativ tone om kvinderne og deres trang til mændenes penge. det forekommer ski da også her i danmark af danske kvinder kan da se på mit eget liv.

Suk
sonny skrev:
Det var en god film
som jo viser hvordan det er i thailand.
Og thai farang forhold de er.

Du er SYG, Kender du ikke ordet kaerlighed ?
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
Anonym Bruger
Du er da vist mere syg suk, jo da jeg kender da kærlighed
Men du skal jo købe det,ellers får du ikke noget kærlighed.
gå til en psykolog.du trænger virkeligt til det,
Redigeret af Anonym Bruger d. 31/05-2010 16:25

Boes
Hello sukar....
Du lever i din egen lille verden, som sadvanligt.
Jeg synes det var en udmarket dokumentar fra det virkelige liv.
Familien back home , som ikke kan acceptere at farmand har fundet en ny love og lever sit eget liv , saa lange han har det.
Hans "babier" er over 30 !!! Og formodes at kunne staa paa egne ben, saa hvorfor bryde sig ?
Saa maa vi jo lige haabe at hans barbrud fra Carrefour ? paa 30 ogsaa klarer at skifte bleerne og vende ham i sengen naar det kommer saa langt !

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: