Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg blev godt nok rørt over filmen, syns det er rart at den ikke er så toptunet professionel! Men hovedelementet i filmen er jo forholdet mellem far og søn - hvem faderen gifter sig med er egentlig ligegyldigt og ikke noget unormalt i hans og Mee.s forhold! Kan da finde adskillige forhold her i farang-land der starter på samme måde. At Mee er helt ærlig omkring deres forhold kan jeg kun have respekt for! Hvilken kvinde her i Vesten ville stå hudløst åbent frem mens manden hører på det?
Måske rørte filmen mig specielt grundet forholdet til min egen søn herhjemme, som ikke kan acceptere min beslutning om at gifte mig med en thai, hvilket bl a har resulteret i at forholdet mellem min søn og jeg pt er på køleskabstemperatur med "væbnet" neutralitet.
Filmen viser da ihvertfald nogle fine glimt af thai.erne og brylluppet.
synes altså at der ofte er en negativ tone om kvinderne og deres trang til mændenes penge. det forekommer ski da også her i danmark af danske kvinder kan da se på mit eget liv.
Du er da vist mere syg suk, jo da jeg kender da kærlighed
Men du skal jo købe det,ellers får du ikke noget kærlighed.
gå til en psykolog.du trænger virkeligt til det,
Redigeret af Anonym Bruger d. 31/05-2010 16:25
Hello sukar....
Du lever i din egen lille verden, som sadvanligt.
Jeg synes det var en udmarket dokumentar fra det virkelige liv.
Familien back home , som ikke kan acceptere at farmand har fundet en ny love og lever sit eget liv , saa lange han har det.
Hans "babier" er over 30 !!! Og formodes at kunne staa paa egne ben, saa hvorfor bryde sig ?
Saa maa vi jo lige haabe at hans barbrud fra Carrefour ? paa 30 ogsaa klarer at skifte bleerne og vende ham i sengen naar det kommer saa langt !
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein