Se indlæg
 Udskriv debat
taxi bangkok lufthavn-jomtien
ener37
hej med jer....
er der nogen som kan give et råd med hensyn til taxi fra Bangkok lufthavn og til Jomtien beach?
hvor holder taxierne i lufthavnen??
hvad koster taxien ca?? skal man "prutte" om prisen eller hvordan foregår det bedst
mvh
René

bangkok impact
tag mig medSmile
we all took to thailand for sailing in a little kano

bangkok impact
nu er det godt nok 3 år siden jeg var i thailand, da gav jeg 1500bath til pattaya. mon ikke prisen næsten er det samme??
we all took to thailand for sailing in a little kano

natty
gav 1400, fra pattaya. til lufthavnen, men det er selvfølgelig den anden vej.
Iøvrigt hvis du vil spare penge, 125 bht. med bus fra lufthavnen til Pattya, men må ske vil du helst være fri.

vOGNMANDEN
P.T. Taxi Service tager 1000 Bat for en Taxi. Minibus 1600 Bat.
WWW.pttaxiservice...
Redigeret af vOGNMANDEN d. 28/05-2010 23:25

hsn
Decket hvor taxaerne holder, tager fast 1500... Men tager du en tand længere op (deck 3 mener jeg), kan man tit få dem til 1000-1200 baht...

natty
lad vær med at spare på penge. tag en offeciel taxa

hsn
Fuldstændig enig med natty Smile

natty
tak hnt, ret nemt, håber andre tager den her <,-O
)

sank
Hender dig sikkert og stabilt 1200 baht ialt. send ham en mail med fly nr. og tid + dit Navn så står han og vender.

Payanak
Personligt vill jeg tage bussen, da jeg saa vill vaere fri for at sidde fudstaendigt krampagtigt og holde fast med arme og ben, i de 45min det tager for en taxi at koere de 150km...
Lidt overdrevet men som man siger overdrivelse fremmer forstaaelsen.
De koere som doed og helvede!
N.B. Undgaa for alt i verden at stige ind i en af de gejlede taxier.

Hopla
ind i en taxa og afsted...

taxaturen er som flyveturen - den skal bare overståes
(vel og mærke først når man har røget en 2-3 smøger, som smager af helvede til, fordi ikke har røget i 13-14 timer Grin

sony
Hopla skrev:
ind i en taxa og afsted...

taxaturen er som flyveturen - den skal bare overståes
(vel og mærke først når man har røget en 2-3 smøger, som smager af helvede til, fordi ikke har røget i 13-14 timer Grin

Sorry lidt udenfor emne, men hvorfor ryger du så når det smager ad h til? Så var det da en ide at stoppe eller hvad igen sorry jeg kunne ikke lade værePfft

Det var også en af grundende til jeg stoppede for over 5 år siden, der tænkte jeg hvad når jeg kan holde i de mange timer så kan jeg vel også for altid, og jeg kan kun sige jeg har ALDRIG fortrudt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

BJ
ener37 skrev:
hej med jer....
er der nogen som kan give et råd med hensyn til taxi fra Bangkok lufthavn og til Jomtien beach?
hvor holder taxierne i lufthavnen??
hvad koster taxien ca?? skal man "prutte" om prisen eller hvordan foregår det bedst
mvh
René

Taxameter kan du nok ikke få ned i pris, og hold dig langt væk fra taxapiraterne, men du skal nok regne med omkr. 1200-1500 Baht + Expresshigway gebyr på 200 baht.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

ingolf
Det skal åbenbart ikke koste mere end 1.000baht--det er ihvertfald hvad konen altid betaler ink. motervejsafgift--og så bliver hun hentet af en Toyota Camry--har selv kört med ham en enkelt gang, og han körer stille og roligt!

Motorvejsafgiften er 2x30baht den ene vej, og 3x30 den anden--kan ikke lige huske hvilken vej som er 2 henholdsvis 3.
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

total
NEMMESTE MÅDE: Når du kommer ud i ankomsthallen, kør med rulletrappen ned på nederste level (etage) købt en busbillet ved en af skrankerne og du bliver kørt roligt og sikkert til Jomtien - hop af der og tag en "grisebil/taxa" resten af vejen PRIS ialt 135 bath - Jeg har kørt turen mange gange - sidste gang i februar. Godferie

kiml
ring til Mister T han tager 1000 bath Tlf 038720318 eller dette nr kan ikke huske hvad han hedder men ok 0815880452 . han passer tiden. han har en god bil med læder stue

keniko
kiml skrev:
ring til Mister T han tager 1000 bath Tlf 038720318 eller dette nr kan ikke huske hvad han hedder men ok 0815880452 . han passer tiden. han har en god bil med læder stue

Kan anbefales ham benytter jeg også når jeg er på disse kanter.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Anonym Bruger
JA mister T er god

så ham kan jeg også godt anbefale.

Men håber nu ikke for mange benytter ham,så priserne ryger op

bn1608
Hej
Mr.T mail er

Brian
brian nissen

Spring til debat: