Se indlæg
Networking ? Hvor er du og hvad laver du ?
|
|
Lagt på d. 26/05-2010 05:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Vi er mange danskere i Thailand, nogle er måske selvstændige det kunne være sjovt at vide hvor i landet folk er. Måske vi har nogle som kan drage nytte af hinanden. på den ene eller anden måde. Jeg er selv fra Chonburi 70km syd fra Bangkok Selvstændig med kontor i DK, Kina, Malaysia og Thailand. Import af reservedele til Laptops, batterier, opladere skærme mv. reparationer udføres. // Jesper Redigeret af d. 26/05-2010 06:01 |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 26/05-2010 07:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Jeg er ved at finde ud af, hvordan jeg skal dele min tid mellem Danmark og Thailand. Har hus i Bang Saen. Blev pensionist tidligere på året. Peter
|
|
|
Lagt på d. 26/05-2010 07:44
|
|
Hej Peder, Hvor dyrt er det i Bang saen, jeg er ret sikker på det bliver det næste sted jeg får hus. ser ud fra omgivelserne afstand til de forskellige ting osv. |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 26/05-2010 08:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Hej Jesper, Vi købte huset for 3 år siden. Prisen var 3.2 mill baht. Huset ligger i den nordlige ende af stranden, skråt bag Nuan's Corner hvis du kender det. Huset er bygget til udlejning på korttidsbasis, hvilket f.eks. betyder, at der ikke var køkken. Vi er nu igang med at bygge til og om, så det passer bedre til vort behov. Jeg kender ikke så meget til priserne iøvrigt, men ved dog, at man kan købe bedre huse for færre penge, hvis man kommer længere væk fra vandet (på den anden side af Thanon Bang Saen Saai 2) Peter
|
|
|
Lagt på d. 26/05-2010 08:49
|
|
Også en Pæn pris, men nu har jeg ikke set huset så det er svært at sige. men jeg kender stedet kommer ofte i bangsaen. køre altid via abe bjerget det er så hyggeligt. |
|
|
Rawirot |
Lagt på d. 26/05-2010 09:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
donis5 skrev: Vi er mange danskere i Thailand, nogle er måske selvstændige det kunne være sjovt at vide hvor i landet folk er. Måske vi har nogle som kan drage nytte af hinanden. på den ene eller anden måde. Jeg er selv fra Chonburi 70km syd fra Bangkok Selvstændig med kontor i DK, Kina, Malaysia og Thailand. Import af reservedele til Laptops, batterier, opladere skærme mv. reparationer udføres. // Jesper Vi har et Mini Mart som pt. er udlejet til en svigerinde. Derudover har min hustru to huse med værelser for udlejning til studenter, da der er et stort universitet i nærheden Det er i Maha Sarakham i det nordøstlige issan. Vi er i Danmark nu ,indtil jeg bliver 60 , kommer snart. her har vi et lille Distributionsfirma. Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 26/05-2010 09:30
|
Antal indlæg: 3779 |
donis5 skrev: Vi er mange danskere i Thailand, nogle er måske selvstændige det kunne være sjovt at vide hvor i landet folk er. Måske vi har nogle som kan drage nytte af hinanden. på den ene eller anden måde. Jeg er selv fra Chonburi 70km syd fra Bangkok Selvstændig med kontor i DK, Kina, Malaysia og Thailand. Import af reservedele til Laptops, batterier, opladere skærme mv. reparationer udføres. // Jesper Den slags ting hører nok mere til brugergruppen "Erhvervskontakter", men her skal du bede Webmaster om at tilføje dig, men der er vist ikke mange medlemmer. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Lagt på d. 26/05-2010 09:36
|
|
Det var ikke helt så konkret jeg tænkte, det er bare meget sjovt at se hvor folk holder til bla. |
|
|
noisnabo |
Lagt på d. 26/05-2010 09:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
donis5 skrev: Det var ikke helt så konkret jeg tænkte, det er bare meget sjovt at se hvor folk holder til bla. Hvad mener du med "folk". Det danske handelskammer har masser af "folk" tilknyttet. Hvis du fik fat i deres professionelle medlemskratotek, der er vost nok lige kommet et nyt, kan de for alvor det hvor "folk" holder til. Altså de "folk" som prøver at leve af det de laver, ikke af det som de trækker til Thailand fra Danmark. |
|
|
Lagt på d. 26/05-2010 09:52
|
|
urm. det var ikke helt det der var meningen. det kunne være sjovt at se hvor dem som skriver her på DT, om de allesammen sidderi Danmark, eller hvor i Thailand de opholder sig. det kunne være man var tættere på hinanden rent geografisk end man tror. samtidig kunne det være sjovt hvis der var nogle imellem som drev små erhverv som man kunne drage nytte af. //J |
|
|
ORLA |
Lagt på d. 26/05-2010 16:19
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
jeg har ogsa hue i Bang Saen, det er et dejligt sted |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 26/05-2010 19:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Bor til leje i Rødovre men opholder mig meget i Brøndby Strand og arbejder til daglig på et gammeldags maskinværksted i Værløse.... Når Jeg har tid og råd, holder Jeg ferie i Thailand, som regel i Pattaya eller omegn!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Krelian |
Lagt på d. 07/06-2010 10:15
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Er pt i Chiang Mai, bor på Huay Kaew Residence. Kender desværre ik så mange i byen men kan da li at være her
Redigeret af Krelian d. 07/06-2010 10:15 |
|
|
Boes |
Lagt på d. 07/06-2010 14:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
donis5 skrev: urm. det var ikke helt det der var meningen. det kunne være sjovt at se hvor dem som skriver her på DT, om de allesammen sidderi Danmark, eller hvor i Thailand de opholder sig. det kunne være man var tættere på hinanden rent geografisk end man tror. samtidig kunne det være sjovt hvis der var nogle imellem som drev små erhverv som man kunne drage nytte af. //J "Drage nytte af" Hvis du vil frem, maa du nok lare lidt om give and take.... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
Spring til debat: |