Se indlæg
Hvordan er situationen i Khon Kaen.
|
|
Santhumpon |
Lagt på d. 16/05-2010 17:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 227 |
Er der nogen der ved hvordan situationen er i Khon Kaen og omegn. Familien dernede siger at der er ingen fare for at opholde sig der. Men i rejsevejledningen fra Udenrigsministeriet står der: Også i byer og provinser nord og nordøst for Bangkok – dvs. det nordlige, det nordøstlige og det centrale Thailand, herunder f.eks. Ayutthaya, Khon Kaen og Chiang Mai – er der forekommet uroligheder og sammenstød mellem demonstranter, politi og militær. Danskere, som rejser til eller opholder sig i disse områder bør udvise den største forsigtighed. Der er undtagelsestilstand i Bangkok (Bangkok Metropolitan Area) og en række provinser omkring Bangkok samt i det nordlige og nordøstlige Thailand. Det gælder følgende provinser: Nonthaburi, Samut Prakan, Pathumthani, Nakhon Pathom, Ayutthaya, Chonburi, Chiang Mai, Chiang Rai, Lampang, Nakon Sawan, Nan, Khon Kaen, Udon Thani, Chaiyaphoom, Nakhon Ratchasima og Si Sa Ket. Dette giver politi og militær udvidede beføjelser til opretholdelse af ro og orden. Men de fraråder ikke at man rejser der til kun at man skal udvise den største forsigtighed. Mvh Torben. |
|
|
mr peer |
Lagt på d. 16/05-2010 18:06
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Har lige hentet en kammerat i formiddags , som har været der en uge og der er ingen problemer ej heller optøjer der , som jeg har forstået det er det for at forhindre at der er flere der tager til bangkok |
|
|
kunst |
Lagt på d. 16/05-2010 18:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
ved ikke hvordan situationen er i Khon Kaen,men i sakon nakhon blev bilerne stoppet i dag,også untagelsesstilstand der |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 16/05-2010 18:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
kunst skrev: vi kom hjem der fra for 10 dage siden - min kone taler med familien der , hverdag ,ingen problemer der , de røde har ingen magt der - der var et par demonsrationer fra de røde da vi var der , der var fred og ro - khon kaen politi passer godt på de røde .
ved ikke hvordan situationen er i Khon Kaen,men i sakon nakhon blev bilerne stoppet i dag,også untagelsesstilstand der DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Santhumpon |
Lagt på d. 16/05-2010 22:01
|
Mange tak for svarene. Vi skal hjem og besøge familien i Phra That Kham Kaen i juli måned. Håber at balladen er forbi inden juli, svigerfar venter på vores besøg. Det kan også være sidste gang vi ser ham, han er 89 år og hjertet vil ikke rigtig mere. Billedet i min Avatar er fra Phra That Kham Kaen. Mvh. Torben. Redigeret af Santhumpon d. 16/05-2010 22:04 |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 16/05-2010 22:05
|
Santhumpon skrev: håber i får en god tur- khon kaen er sgu dejlig - ingen hylende skrædere eller billigere end bilka.
Mange tak for svarene. Vi skal hjem og besøge familien i Phra That Kham Kaen i juli måned. Håber at balladen er forbi inden juli, svigerfar venter på vores besøg. Det kan også være sidste gang vi ser ham, han er 89 år og hjertet vil ikke rigtig mere. Billedet i min avatar er fra Phra That Kham Kaen. Mvh. Torben. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Santhumpon |
Lagt på d. 16/05-2010 22:17
|
Tak fckguld. Jeg har været i Khon Kaen 5 gange før og er glad for byen. Har rejst i Thailand siden 2000, mit første besøg var 2002 i Khon Kaen, da jeg skulle hjem i landsbyen Phra That Kham Kaen og møde min nye familie første gang. Og vi skulle holde vores bryllup i juli for familien, vi var blevet gift i Danmark i oktober 2000. mvh Torben. Redigeret af Santhumpon d. 16/05-2010 22:18 |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 16/05-2010 22:21
|
Santhumpon skrev: ok vi har hus i kaen keha lige ved søen - 2 km fra fairy plaza. jeg været der rigtig meget , min kone kunne ikke blive skilt , så de 2 år vi ventede på det var jeg der ude 7-9 gange om året
Tak fckguld. Jeg har været i Khon Kaen 5 gange før og er glad for byen. Har rejst i Thailand siden 2000, mit første bsøg var 2002 i Khon Kaen, da jeg skulle hjem i landsbyen Phra That Kham Kaen og møde min nye familie første gang. Og vi skulle holde vores bryllup for familien, vi var blevet gift i Danmark i oktober 2000. mvh Torben. Redigeret af fckguld d. 16/05-2010 22:22 DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Maimann |
Lagt på d. 17/05-2010 02:22
|
Begynder Antal indlæg: 7 |
Bor i Khon Kaen og har endnu ikke set eller hørt nogen form for ballade med dæk afbrændninger eller lignede, her er helt normalt og alt kører som det plejer. Ser kun set Redshirts på hovedvejden når de er på til Bangkok. mvh Maimann |
|
Spring til debat: |