Se indlæg
 Udskriv debat
2 mødebookere søges til job i Thailand
Primat1980
Hej Alle,

Vi skal til at starte et nyt webbureau op i Thailand og søger i denne forbindelse 2 mødebookere til fuldtidsansættelse (ca. 30 timer/uge). Da vi skal tage kontakt til det danske marked, skal vi arbejde i dansk kontortid. Dette medfører en tidsforskydning på 5 eller 6 timer, hvor man således påbegynder arbejdet kl. 14-15 og slutter dagen af kl 20-21.

Jobbet er med en god, konkurrencedygtig dansk aflønning - i modsætning til det meste andet, man bliver tilbudt i Thailand - og man kan arbejde hjemmefra. Det eneste der kræves, er en god internetforbindelse med et minimum på 300 KB. upload og en arbejdsstation med pc og headset. Da vi endnu ikke har sat os 100 pct. fast på beliggenhed i landet, er det ret sandsynligt, at der skal arbejdes hjemmefra til at starte med. Med tiden og ansættelse af de rette medarbejdere håber vi at kunne leje et kontor.

Vi er kun interesserede i dansksprogede og veltalende ansøgere. Tidligere erfaring med telemarketing er et lille plus, men kun et lille, da jobbet er legende let! Det er planen, at ansætte omkring sommer, 2010. Alt efter omstændighederne kan det bliver før eller efter.

Skriv til mig hvis I er interesserede eller kender én, der kunne være.

(Hvis der er nogen, der bor i Thailand, hører vi meget gerne fra jer.)

Venlig hilsen

Daniel

noisnabo
Primat1980 skrev:
Hej Alle,

Vi skal til at starte et nyt webbureau op i Thailand og søger i denne forbindelse 2 mødebookere til fuldtidsansættelse (ca. 30 timer/uge). Da vi skal tage kontakt til det danske marked, skal vi arbejde i dansk kontortid. Dette medfører en tidsforskydning på 5 eller 6 timer, hvor man således påbegynder arbejdet kl. 14-15 og slutter dagen af kl 20-21.

Venlig hilsen

Daniel

Hvad er en mødebooker?
Redigeret af noisnabo d. 13/05-2010 08:04

Asda
For mig lyder det som om arbejdet lige så godt kunne udføres i DK. Danske mødetider og dansk løn.....

Something smells Big eyes
Smile

Lundberg
Bare ordet " telemarketing" får alle mine alarmklokker til at ringe......Big eyes

1. enten skal man arbejde i flere måneder uden løn
2. man skal skyde penge i forretningen
3. begge dele Grin
4. Hvor i Thailand vil du finde en pc med 300kb upload ? det svarer til 3Mbit i upload og det er sgu svært nok at finde her hjemme med mindre man har fibernet.

Lad os få at vide hvad lønnen er PLUS ansættelsesbetingelser
Redigeret af Lundberg d. 13/05-2010 08:43

Primat1980
Asda skrev:
For mig lyder det som om arbejdet lige så godt kunne udføres i DK. Danske mødetider og dansk løn.....

Hej Asda,

Det er fuldstændig korrekt iagttaget. Forskellene, som vi har valgt at tage i betragtning, er den personlige indkomstskat i Thailand og de skønne omgivelser samt leveforudsætninger. Begge er dele, der formentlig virker attraktive for vores kommende medarbejdere. Det er på ingen måde et "must", at vores mødebookere skal arbejde ud fra Thailand, man da vi håber at få kontorer i Thailand, ville det være rart og praktisk, hvis alle sad det samme sted. Det håber jeg du kan se fordelene ved. Hvis du er dygtig til mødebooking, hører jeg gerne yderligere fra dig. Hvis ikke, ser jeg ingen grund til at du indledningsvis forsøger at så tvivl omkring integriteten ved vores foretagende. Hvis du er tvivl om noget, svarer jeg gerne på flere spørgsmål, men hold dem venligst i privaten, så min tråd ikke bliver korrumperet af konspirationsteorier mv. Hvis du ser årsag kan du frit poste vores korrespondancer herefter.

Jobbet som mødebooker går ud på, at du skal tage kontakt til virksomheder i Danmark og booke møder på vegne af os eller vores kunder. Hverken mere eller mindre.

Venlig hilsen

Daniel

Asda
Lundberg skrev:
Bare ordet " telemarketing" får alle mine alarmklokker til at ringe......Big eyes

3. begge dele Grin
4. Hvor i Thailand vil du finde en pc med 300kb upload ? det svarer til 3Mbit i upload og det er sgu svært nok at finde her hjemme med mindre man har fibernet.

Du mener vel 3Mb i download eller hvad mener du? Smile 300 kb upload er sådan ca. 0,3Mb....

Tja, Bangkok, måske.....
Redigeret af Asda d. 13/05-2010 08:52
Smile

Asda
Primat1980 skrev:
Asda skrev:

Hej Asda,

Det er fuldstændig korrekt iagttaget. Forskellene, som vi har valgt at tage i betragtning, er den personlige indkomstskat i Thailand og de skønne omgivelser samt leveforudsætninger. Begge er dele, der formentlig virker attraktive for vores kommende medarbejdere. Det er på ingen måde et "must", at vores mødebookere skal arbejde ud fra Thailand, man da vi håber at få kontorer i Thailand, ville det være rart og praktisk, hvis alle sad det samme sted. Det håber jeg du kan se fordelene ved. Hvis du er dygtig til mødebooking, hører jeg gerne yderligere fra dig. Hvis ikke, ser jeg ingen grund til at du indledningsvis forsøger at så tvivl omkring integriteten ved vores foretagende. Hvis du er tvivl om noget, svarer jeg gerne på flere spørgsmål, men hold dem venligst i privaten, så min tråd ikke bliver korrumperet af konspirationsteorier mv. Hvis du ser årsag kan du frit poste vores korrespondancer herefter.

Jobbet som mødebooker går ud på, at du skal tage kontakt til virksomheder i Danmark og booke møder på vegne af os eller vores kunder. Hverken mere eller mindre.

Venlig hilsen

Daniel

I bliver da nødt til at fortælle hvor i Thailand i har tænkt jer at oprette kontor.
Det er vel ikke særlig smart hvis en bor i den nordlige del af Thailand, en i syd og en i Bangkok....

Thailand er ikke lige frem det land der er kendt for at have gode dvs. hurtig og stabil drift på Internettet og som noget nyt er Thailand nu også kommet på listen over de lande der censurerer Internettet. Frown
Redigeret af Asda d. 13/05-2010 08:57
Smile

Primat1980
Lundberg skrev:

3. begge dele Grin

Hej Lundberg,

Er du ikke venlig at ringe med dine klokker et andet sted.

Ingen af dine punkter er eller bliver aktuelle for hvad angår mit stillingsopslag.

Du ved ikke, hvad du taler om. Jeg skriver netop 300 kilobit upload i hastighed, hvilket kan findes næsten alle steder i Thailand. Hvis du tror, at jeg mener kilobyte, er du tydeligvis ikke den rette til jobbet.

Og til sidst, - Hvor mange stillingsopslag ser du med gageforhold proklameret åbent?

Jeg håbede at det var muligt at bruge dette forum seriøst, men oplever nu at blive antastet uvilkårligt af mistroiske individer, der tilsyneladende intet bedre har at tage sig til, end at forsøge at finde ulovligheder og/eller svindel i et seriøst og harmløst stillingsopslag. Det kan I simpelthen ikke være bekendt. Det er muligt, at der er virksomheder med base i Thailand, der fusker og svindler, men indledningsvis at mistænke alle og enhver for samme, virker rettere som rendyrket paranoia og kedsommelig sabotage. Der må være nogle, der keder sig derude.

Måske I burde søge jobbet i stedet Smile

Venlig hilsen

Daniel

b_j3ns3n
hehe du svare godt for dig selv.. Grin

held og lykke håber du finder det i søger..

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Waffen
Hey Jeg kunne godt være interesseret i jobbet, jeg er dansksprogede og veltalende og har rejst meget i Thailand. Hvad kræver i ellers af jeres ansøger ? Og har du en email, eller andet jeg må sende et CV og en ansøgning til ?

jiihaa
Hej Daniel
Du søger medarbejdere i et forum men tåler ikke kritik.
Så har du nok henvendt dig det forkerte sted.
Hilsen Jiihaa

P.S
hvis man vil være en god bondefanger skal man vide hvor bønderne bor.
Pibe

RoseJensen
Hvis tilbuddet gjaldt sommeren 2011 var jeg frisk Grin
jeg har erfaring med telemarketing og er en fantastisk sælger Smile dog har jeg aldrig prøvet at booke møder, men kun salg af aviser som weekendavisen og jyllandsposten.

Lundberg
Ha ha ha ha HELT ENIG LOL LOL

Hvis man ikke kan tåle kritik så er DTW sgu det forkerte sted at skrive et stillingsopslag....han vil nok møde den samme kranke skæbne med dem der vil sælge helt fantastiske hus projekter i Thailand.
Jeg kan se at vi allerede er ude i bortforklaringer om ansættelsesforhold og løn ....DYBT USERIØST ....Sad

jiihaa skrev:
Hej Daniel
Hilsen Jiihaa

P.S

Redigeret af Lundberg d. 13/05-2010 11:16

Primat1980
Lundberg skrev:
Ha ha ha ha HELT ENIG LOL LOL

Hvis man ikke kan tåle kritik så er DTW sgu det forkerte sted at skrive et stillingsopslag....han vil nok møde den samme kranke skæbne med dem der vil sælge helt fantastiske hus projekter i Thailand.
Jeg kan se at vi allerede er ude i bortforklaringer om ansættelsesforhold og løn ....DYBT USERIØST ....Sad

jiihaa skrev:
Hej Daniel
Hilsen Jiihaa

P.S

Hej Jiihaa,

Jeg tåler al den kritik, du eller andre måtte have. Jeg svarer blot på den kritik jeg får. Jeg har tydeligvis henvendt mig det RETTE sted med mit stillingsopslag, da dette forum netop er oprettet til samme brug. Jeg tror snarere det er dig, der er faret vild her, da du intet bidrager med. Du må i realiteten kede dig, når du som uvedkommende vælger at blande dig i en sag, der burde være lukket for længst. Hvis du mener, jeg tager dårligt imod kritik, er det bare at oprette en tråd, der omhandler dette i et forum, der giver anledning hertil. God fornøjelse.

Til Lundberg,

Nu synes jeg du skal tage dig sammen. Jeg kan kun henvise til min første virtuelle afklapsning på hele din kommentar. Se herover. Jeg er ikke ude i nogen som helst form for bortforklaring omkring noget som helst. I mine øjne er det dig, der fremstiller dig selv som dybt useriøs ved at fortsætte efter TKO i 1. omgang. Nu virker du nærmere desperat og fornærmet. Hvis du har noget fornuftigt at sige, er jeg interesseret i at høre det. Hvis ikke, synes jeg du burde finde en anden tråd at hjemsøge.

Tak b_j3ns3n og tak for alle jeres mange seriøse henvendelser og ansøgninger. Det er dejligt at se, at det ikke er alle på dansk-thai.dk, der keder sig eller har travlt med at male fanden på væggen. Vi vil vende tilbage med svar på alle mails inden længe.

Igen mange tak for en overvejende positiv oplevelse Smile

Venlig hilsen

Daniel

golfer
Hej Primat1980

Desværre er der en hel del som altid ser meget kritisk (negativt) på ethvert konstruktivt og interessant indlæg - som dit da helt sikkert er. Jeg er sikker på at mange kunne være interesseret i et godt arbejde i Thailand - der er jo ikke mange muligheder for faranger.

Jeg håber derfor ikke dit (jeres) jobtilbud er endnu et plattenslager tilbud og du svarer jo godt for dig - så det ser jeg som værende positivt.

Jeg har dog et spørgsmål som jeg håber du kan svare på. Så vidt jeg ved kræver det arbejdstilladelse at arbejde i Thailand, jeg går udfra at i vil sørge for at jeres medarbejdere får en arbejdstilladelse, så man ikke arbejder ulovligt - kan du bekræfte det?

Lundberg
Rigtig rigtig godt spørgsmål ....glæder mig til at se svaret Friends

golfer skrev:
Hej Primat1980

Desværre er der en hel del som altid ser meget kritisk (negativt) på ethvert konstruktivt og interessant indlæg - som dit da helt sikkert er. Jeg er sikker på at mange kunne være interesseret i et godt arbejde i Thailand - der er jo ikke mange muligheder for faranger.

Jeg håber derfor ikke dit (jeres) jobtilbud er endnu et plattenslager tilbud og du svarer jo godt for dig - så det ser jeg som værende positivt.

Jeg har dog et spørgsmål som jeg håber du kan svare på. Så vidt jeg ved kræver det arbejdstilladelse at arbejde i Thailand, jeg går udfra at i vil sørge for at jeres medarbejdere får en arbejdstilladelse, så man ikke arbejder ulovligt - kan du bekræfte det?

Primat1980
golfer skrev:
Hej Primat1980

Hej Golfer,

Tak for din kommentar. Hvor er det iøvrigt skønt med en konkret og relevant kritisk tilgang til et spørgsmål!

Jeg bekræfter hermed at overholde gældende lovgivning l forbindelse med ansættelse af udlændinge i Thailand. Vi er hverken interesseret i at bryde thai lovgivning eller være kreative på anden vis. Vi ønsker ganske enkelt at oprette en virksomhed i Thailand og når det inden længe sker, får vi ganske enkelt brug for nogle gode kolleger.

At være skeptisk, kan være et sundt karaktertræk, hvilket bestemmes af andre egenskaber. Jeg er ked af at høre, at udlændinge ikke har nok muligheder her i Thailand. Jeg mener dog, at det omhandler måden hvorpå, man iscenesætter sig selv og ens evne til at tilpasse sig sine nye omgivelser. Med det i baggagen tror jeg, de fleste har ret gode forudsætninger for at få en hverdag til at hænge sammen Smile

Venlig hilsen

Daniel

Asda
Primat1980 skrev:
[Hej Jiihaa,
Til Lundberg,

Nu synes jeg du skal tage dig sammen. Jeg kan kun henvise til min første virtuelle afklapsning på hele din kommentar. .....
Daniel

Ja, jeg tager nu heller ikke det som særlig seriøs stillingsopslag, slet ikke med den tone. Hammer

Men du svarer jo heller ikke på hvad folk spørger dig om!!!

Jeg fatter ikke hvorfor du ikke kan fortælle hvor i har tænkt jer at oprette et kontor.
Det hjælper da ikke hvis du har 10 forskellige medarbejder der kommer fra 10 vidt forskellige geografiske stedder.

Hvad er fidusen for jer ved at oprette et kontor i Thailand hvis det er til danske lønninger og danske arbejdstider?
Smile

PL
Jamen held og lykke med projektet.

Tror bare det bliver svært at få arbejdstilladelse til de stillinger...

PL

Primat1980
Asda skrev:
Primat1980 skrev:
[Hej Jiihaa,
Til Lundberg,

Nu synes jeg du skal tage dig sammen. Jeg kan kun henvise til min første virtuelle afklapsning på hele din kommentar. .....
Daniel

Ja, jeg tager nu heller ikke det som særlig seriøs stillingsopslag, slet ikke med den tone. Hammer

Men du svarer jo heller ikke på hvad folk spørger dig om!!!

Jeg fatter ikke hvorfor du ikke kan fortælle hvor i har tænkt jer at oprette et kontor.
Det hjælper da ikke hvis du har 10 forskellige medarbejder der kommer fra 10 vidt forskellige geografiske stedder.

Hvad er fidusen for jer ved at oprette et kontor i Thailand hvis det er til danske lønninger og danske arbejdstider?

Hej Asda,

For det første har jeg holdt en sober og passende tone hele vejen gennem denne efterhånden trævlede tråd.

For det andet ved du intet om, hvilket antal medarbejdere vi er.

For det tredje bekymrer det mig minimalt, at du intet indblik har i vores overvejelser omkring lokationen for vores virksomhed. Hvis vi har behov for gode råd, skal vi nok give udtryk for det.

For det fjerde staves ordet "steder" kun med ét "d".

For det femte har jeg allerede svaret på dit sidste spørgsmål tidligere. Jeg citerer: "Forskellene, som vi har valgt at tage i betragtning, er den personlige indkomstskat i Thailand og de skønne omgivelser samt leveforudsætninger". Det er muligt, at der også eksisterer personlige årsager, men hvis det er tilfældet, kommer det absolut ikke dig ved.

Det var så den anden afklapsning i denne tråd. Jeg synes begge har været velfortjent Smile

Venlig hilsen

Daniel

Spring til debat: