Se indlæg
Dødsyg dansker mindre værd end chimpanse
|
|
Clunse |
Lagt på d. 07/05-2010 04:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Blot til info. Ikke blot i Danmark er det vigtigt med forsikring - Sverige opfordrer også til at man husker sin forsikring: http://www.svd.se...283121.svd http://www.aftonb...6042949.ab |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 07/05-2010 07:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
jan svitzer skrev: ja ikke godt men 16.200 for min rejseforsikring for 1 år hos HIH BUPA den er købt her i thailand har brugt Bupa i 3 år her i thailand jeg er 100% ok med dem http://scandinavi...rskab.aspx Hej Jan--hvorfor betaler du den pris?--Jeg synes det ser billigere ud!! https://scandinav...aemie.aspx PS! Hvorfor havner jeg inde i Jan's citat, når jeg egentlig vil stå udenfor??--hvad laver jeg forkert?? Redigeret af ingolf d. 07/05-2010 07:12 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 08:25
|
|
Begynder Antal indlæg: |
PL skrev: Ja, der er rådne og brådne kar allevegne, sådan er det. Jeg blev sgu' harm da jeg læste om ham sømanden i EB, og jeg mente såmænd bare at hvis der var nogle i nærheden ku' de da kigge forbi hospitalet og hjælpe til hvis der var nogle småting de ku' gøre for ham. Straks så himler folk op om hvor idiotisk manden er at rejse uden forsikring, og han skal sgu' bare rådne op derude. Det er ganske forfærdeligt som folk er blevet, de rene monstre efterhånden. Prøv at læs nogle af kommentarerne i EB, det er chokerende. PL Hej.! Jeg er Brian-mandens ven og det er min kone og jeg der hjælper ham,men har oprettet en side paa facebook.dk for ham og der er rigtig mange der har sendt penge og søde ord. Tre forskellige,ønskede,at give fly billetter til hans børn,saa de kunne komme herned og sige farvel-men det ønskede deikkeøvist mest,paa grund af gammelt nag til manden-hun paastaar,at børneneskal skrive under paa,at de er familie for,at faa lov ti,at besøge ham og derefter vil de hænge paa regningen.Jeg har fortalt dem,at min kone og jeg,har skrevet under og at det er os,der hænger paa regningen,naar han dør. Men nu har alle disse mennesker sendt penge,saa der er til,at betale for hospitalet-det han er bagud. Saa er der alt den snak,som er startet i Ekstrabladet om,at blive sendt hjem,paa statens regning-Carsten VED,at det koster 700.000,saa det er umuligt og desuden,ønsker han ikke,at komme hjem-heller ikke,naar han dør. Han har bedt lægerne stoppe med kemo og om,at de ikke prøver,at genoplive ham,naar han dør. Saa snat,der var penge nok til, at betale regningen,stoppede jeg og bad folk om ikke,at sende flere penge-bare saa der ikke,er nogen,der tror at jeg gør dette for,at spinde guld paa det. Der er et par faranger,der besøger ham næsten,hver dag og det er ham meget glad for. Brian |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 07/05-2010 09:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Tak, brianmarinus, Det er godt, at vi endelig har fået lidt facts på bordet, så det forhåbentlig er slut med gætteri og spekulation. Godt at høre, at nogen tager sig tid til at komme og tale med ham, så han ikke skal føle sig helt alene med sine tanker. Jeg håber, at hans sidste tid bliver god. Peter
|
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 10:17
|
|
brianmarinus, Hvad bliver hans førtidapension brugt til ??? |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 07/05-2010 12:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
ABEKATTEN skrev: brianmarinus, Hvad bliver hans førtidapension brugt til ??? de skal vel også i Brians lommer. ved at gå på facebook kan i se Brian er fuld af løgn, indsamlingen kører stadig og han takker endda for pengene.. på en anden side skrev han Carsten blev udskrevet d. 28-04 http://www.chiang...hp?id=1767 Det begynder at ligne en god gerning der er blevet til kynisk udnyttelse af situationen. Håber ikke Carsten skal dø med den viden. |
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 13:03
|
|
xxxx skrev: ABEKATTEN skrev: brianmarinus, Hvad bliver hans førtidapension brugt til ??? de skal vel også i Brians lommer. ved at gå på facebook kan i se Brian er fuld af løgn, indsamlingen kører stadig og han takker endda for pengene.. på en anden side skrev han Carsten blev udskrevet d. 28-04 http://www.chiang...hp?id=1767 Det begynder at ligne en god gerning der er blevet til kynisk udnyttelse af situationen. Håber ikke Carsten skal dø med den viden. Hej.! Jeg kan kun sige,at jeg er rystet. Gaa dog for pokker ind paa facebook og læs hvad der foregaar. Ja,jeg har bedt folk stoppe med,at sende penge,men de vil fortsætte,da de vil hjælpe til med udgifter til begravele osv. Selvfølgelig,takker jeg for bidragene-det manglede sgu da bare andet. Hvis I havde fulgt historien paa Thai Visa.com-saa ville I se,at der har været saa mange forskellige udmeldinger,fra det hospital-blandt andet,flere gange,hvor de har sagt,at de ville udskrive ham-men gaa selv ind og se-istedet for at sidde her og dømme folk,uden at kende facts. Brian |
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 13:05
|
|
ABEKATTEN skrev: brianmarinus, Hvad bliver hans førtidapension brugt til ??? Hans pension er gaet til regninger paa hospitalet-til at betale damen,som passer ham i døgndrift..og selvfølgelig,de fornødenheder,han har brug for. Brian |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 07/05-2010 13:45
|
sorry brian. det var en ommer, du har ikke stoppet og siderne opfordrer stadig folk til at sætte penge ind på din konto. At du så langt nede i tråden sagde folk ikke behøvede sende mere, er da for tynd, hvem tror du læser det... |
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 13:56
|
|
xxxx skrev: sorry brian. det var en ommer, du har ikke stoppet og siderne opfordrer stadig folk til at sætte penge ind på din konto. At du så langt nede i tråden sagde folk ikke behøvede sende mere, er da for tynd, hvem tror du læser det... Nu syntes jeg,at du skal stoppe-jeg har FLERE GANGE sagt paa siden,at den er stoppet-saa hold dog op med de beskyldninger-du sætter dig aabenbart ikke ordentligt ind i tingene-før du straks beskylder folk for alt muligt-det maa sgu være strengt,at have saadan en forskruet tankegang. Brian |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 07/05-2010 14:39
|
brian du får lige lidt fra din egen side.. copy -paste fra din side. Haaber,at I vil støtte op omkring dette-og husk,at det betyder lige saa meget om I melder Jer til gruppen,for at støtte moralsk eller for,at hjælpe økonomisk. Paa forhaand,Tak.! Jeg skal nok,hurtigst muligt,finde ud af,at faa sat et link ind paa siden,til Pay+Pal,saa I kan sidde derhjemme og bruge Jeres kreditkort,men indtil videre,er dette stedet,I kan sætte evt. donationer ind. Sydbank. Brian Marinus Sørensen: Reg.nr:7140. Konto nr:0166030. hvis det skal forstås som.. indsamling stoppet, må en af os have sovet slemt i dansk timerne. |
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 15:04
|
|
http://ekstrablad...342585.ece så stop |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 07/05-2010 15:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Synes det er stort gjort af Brian at gå ind og hjælpe, selvom han har sat sig selv i et økonomisk dilemma, ved at hæfte for hospitals regningen. Håber så at pengene der er samlet ind slår til til at gøre livets sidste stunder udholdeligt for Carsten og give ham en nogenlunde begravelse, selvom han måske selv har en del af skylden for den situation han har bragt sig i.... |
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 15:58
|
|
Hej alle sammen.! Jeg vil gerne lige undskylde,at jeg har dummet mig lidt,ved at skrive paa facebook,at jeg bliver svinet til her. Det er jo ikke alle her,jeg mener-kun en enkelt eller to. Haaber,at det er ok. Brian. |
|
|
Lagt på d. 07/05-2010 16:06
|
|
xxxx skrev: brian du får lige lidt fra din egen side.. copy -paste fra din side. Haaber,at I vil støtte op omkring dette-og husk,at det betyder lige saa meget om I melder Jer til gruppen,for at støtte moralsk eller for,at hjælpe økonomisk. Paa forhaand,Tak.! Jeg skal nok,hurtigst muligt,finde ud af,at faa sat et link ind paa siden,til Pay+Pal,saa I kan sidde derhjemme og bruge Jeres kreditkort,men indtil videre,er dette stedet,I kan sætte evt. donationer ind. Sydbank. Brian Marinus Sørensen: Reg.nr:7140. Konto nr:0166030. hvis det skal forstås som.. indsamling stoppet, må en af os have sovet slemt i dansk timerne. Undskyld,men er du fattesvag,eller hvad.? Folk beder mig lade siden staa,saa de kan snakke om carsten osv. og der er mange,som har sagt,at de stadig gerne vil sende penge,til hjælp,til begravelsen osv. saa selvfølgelig nedlægger jeg ikke siden og konto oplysningerne staar der selvfølgelig stadig,til dem,der ønsker det. Hvad er det lige,du ikke fatter her.? Brian |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 07/05-2010 19:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
brianmarinus skrev: Hej alle sammen.! Jeg vil gerne lige undskylde,at jeg har dummet mig lidt,ved at skrive paa facebook,at jeg bliver svinet til her. Det er jo ikke alle her,jeg mener-kun en enkelt eller to. Haaber,at det er ok. Brian. 3 |
|
|
keniko |
Lagt på d. 08/05-2010 00:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
pee chang skrev: brianmarinus skrev: Hej alle sammen.! Jeg vil gerne lige undskylde,at jeg har dummet mig lidt,ved at skrive paa facebook,at jeg bliver svinet til her. Det er jo ikke alle her,jeg mener-kun en enkelt eller to. Haaber,at det er ok. Brian. 3 4 [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020060.gif[/img] is not a valid Image. 555 K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
Spring til debat: |