Se indlæg
 Udskriv debat
Thai undervisning i København
marymus
Hej alle.

Velkommen til mig, jeg er ny på Dansk-Thai.

Vi rykker til Thailand, da min mand har fået job.

Derfor vil vi gerne have privat thai undervisning. Jeg kan dog ikke finde andre kurser end på "studieskolen" og det startede d. 2. 2.2010Sad

Nogen her, som har gode råd, gode thai bekendte eller selv kan thai og ønsker at dele med os Wink

M.

Eigil
Hej.Prøv at sende Morten Due en pb.

Morten er lærer på thai skolen i københavn.

Hilsen Eigil

Lung Yao
Der er også thai undervisning(for voskne) på :

[url]www.thaiskole.dk[/url]

Voksen Thai Klassen
<< Written by Administrator
Saturday, 27 June 2009 16:16
Når børnene alligevel skal køres til Thai, tja så kan de voksne etniske danskere måske lære Thai?

Første hold er nu oprettet og undervisningen starter den 6. september 2009. Der er tilmeldt 22 men kun plads til 15 og vi undersøger muligheden for at oprette hold nr. to hvis det viser sig, at alle dukker op hver søndag.

Der er i første omgang lagt op til 10 lektioner svarende til 10 søndage. Er der stadig lige stor tilslutning fortsættes der efter undervisningsmaterialer fra Københavns Universitet.

Underviser er Thomas der studerer Thai på Københavns Universitet. >>

Selv om der står 2009, så er klassen stadig aktivt(Marts 2010).
.

.
Redigeret af Lung Yao d. 05/05-2010 17:56
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Robert Kronberg
jacmary skrev:
Hej alle.

Derfor vil vi gerne have privat thai undervisning. Jeg kan dog ikke finde andre kurser end på "studieskolen" og det startede d. 2. 2.2010Sad

Nogen her, som har gode råd, gode thai bekendte eller selv kan thai og ønsker at dele med os Wink

M.

Studieskolen er ikke særlig interessant - her lærer man blot at sige fed mand og tynd mand, altså ikke noget man bruger i det virkelige liv på lavt niveau.

Jeg har taget Thai 1 to gange...

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
John
Robert Kronberg skrev:

Studieskolen er ikke særlig interessant - her lærer man blot at sige fed mand og tynd mand, altså ikke noget man bruger i det virkelige liv på lavt niveau.

Hilsen, Robert

Det var måske en god ide at skrive hvornår du gik på studieskolen, jeg har en mistanke om at det er rigtig længe siden og meget kan have ændret sig. Så jeg syntes ikke du er fair når du skriver sådan.

Jeg kender et par stykker der har gået der for 2 år siden og de har da fået noget ud af det.

Jacmary: kontakt Morten Due, der er undervisning i Nørregade i København hver søndag.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
chris70
Studioskolens "Thai Course Book 1" er på 239 sider, det siger da noget.

Robert Kronberg
John skrev:
Robert Kronberg skrev:

Hilsen, Robert

Det var måske en god ide at skrive hvornår du gik på studieskolen, jeg har en mistanke om at det er rigtig længe siden og meget kan have ændret sig. Så jeg syntes ikke du er fair når du skriver sådan.

Jeg kender et par stykker der har gået der for 2 år siden og de har da fået noget ud af det.

Jacmary: kontakt Morten Due, der er undervisning i Nørregade i København hver søndag.

Hej John,

Ja, undskyld, du har en pointe - men jeg synes jo, at jeg lige har gået der, men det var vist omkring henholdsvis år 2000 og 2001... Så der kan være sket ændringer, men deres lærerbog, hvis det stadig er den samme, så er jeg ikke imponeret.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
cloud86
Hej jacmary

Jeg er selv halv thai. Jeg taler flydende thai og ok dansk. Jeg er studierende i KU i sydøstasiasntudie(Thai) Jeg har ingen erfaring som lærer, men jeg tror helt sikkert du kan lære meget af mig. Hvis du har sprøgsmål eller er interesseret kan du kontakte mig.

Mak
31789749

SangSomCoke
Nogen der kan kaste lidt lys over hvilke muligheder der er for at lære Thai for en temmelig underbemidlet ($$$) mandsperson?

Vil helt vildt gerne lære mere end de hverdagsfraser jeg nu engang har siddende på rygraden, men har indtil nu ikke haft det store overskud af tid(og desværre stadig ikke økonomi), til at gøre alvor af det?
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น

No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all.

John
@ SangSomCoke kontakt Morten Due, der er undervisning i Nørregade i København hver søndag.

http://dansk-thai...ookup=1282
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Payanak
jacmary skrev:
Hej alle.

M.

Nu skriver du ikke hvor længe der er til at i rykker til Thailand. Ej heller hvor i bosætter jer.
Bliver det Bangkok kan jeg være behjælpelig med kontakt til en thai lærer, som også er dygtig til engelsk.
Prisen finder i selv ud af, men det er sikkert at det er billigt.

Big-Viking
Nu aner jeg ikke hvornår I skal afsted. Men hvad med at tage den Thai undervisning i Thailand. Er din mand der har fået arbejde derude, så regner med at du har masse af tid til at gå på skole i Thailand og lærer sproget..

Spring til debat: