Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Dansk rejseguides oplevelser i Thai-fængsel.
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 04/05-2010 19:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Noobmaster, du store Cunt Destroyer - silent guides er absolut ikke kun et thailandsk fænomén. Latterligt eller ej - så er der en række andre lande, der også er latterlige. Måske er der et eller andet sted en mening med systemet, som selv allerhelvedes kloge danskere ikke forstår eller kan få øje på. Who knows? |
|
|
Noobmaster |
Lagt på d. 04/05-2010 19:22
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Bjarne skrev: Noobmaster, du store Cunt Destroyer - silent guides er absolut ikke kun et thailandsk fænomén. Latterligt eller ej - så er der en række andre lande, der også er latterlige. Måske er der et eller andet sted en mening med systemet, som selv allerhelvedes kloge danskere ikke forstår eller kan få øje på. Who knows? En mening med systemet eller ej ...andre lande eller ej....jeg syntes at det er latterligt uanset om det er Tyskland eller Thailand....jeg tager dog stadigvæk på solferie i Thailand og henter bajere hos Tyskerne .....uanset tossede regler Redigeret af Noobmaster d. 04/05-2010 19:23 |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/05-2010 21:48
|
Antal indlæg: 3779 |
Noobmaster skrev: Bjarne skrev: Noobmaster, du store Cunt Destroyer - silent guides er absolut ikke kun et thailandsk fænomén. Latterligt eller ej - så er der en række andre lande, der også er latterlige. Måske er der et eller andet sted en mening med systemet, som selv allerhelvedes kloge danskere ikke forstår eller kan få øje på. Who knows? En mening med systemet eller ej ...andre lande eller ej....jeg syntes at det er latterligt uanset om det er Tyskland eller Thailand....jeg tager dog stadigvæk på solferie i Thailand og henter bajere hos Tyskerne :x0428.....uanset tossede regler Reglerne er nu ikke så tossede endda, for turisterne kommer alligevel, og da den udenlandske guide ikke må gå alene, så skal der hyres en thailandsk guide, og derved skabes der yderligere arbejdspladser. Jeg synes ikke, at vi skal gøre thaieren dummere, end de er. Hilsen, Robert |
|
|
PL |
Lagt på d. 04/05-2010 22:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Hørt! Vend den om: Hvem ønsker f.eks. at ha' udenlandske guider rendende rundt i Danmark, hva'?! |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 04/05-2010 22:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
PL skrev: Hørt! Vend den om: Hvem ønsker f.eks. at ha' udenlandske guider rendende rundt i Danmark, hva'?! Hvor ved du fra at der ikke er det.?????? |
|
|
Lagt på d. 05/05-2010 14:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Scanway/ Tyrkiet Eksperten har både i dag og i går haft annoncer i aviserne hvor de trykker (påstået/opdigtede) mails fra glade kunder, som var mere end utrolig glade for dem måde de klarede askeskyen på. ud af 1052 kunder der ikke kunne flyve, viser de 6 mails der skulle dække over flere familier. fx. side 13 af metroxpress fra igår. http://www.metrox...gens_avis/ Redigeret af d. 05/05-2010 14:56 |
|
|
keniko |
Lagt på d. 05/05-2010 19:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
Til Orientering... http://www.dr.dk/...183612.htm Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 06/05-2010 13:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Har I glemt hvor svært det er for ikke EU borger at få opholds og arbejdstilladelse i DK, og resten af EU! Så reglerne gælder sådan set også i DK.
Redigeret af jesperfrb d. 06/05-2010 13:39 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/06-2010 10:03
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
sabai sabai skrev: Kontant I morgen kl. 21.25 - 21:50 på DR1 Vært: Kåre Quist. Hvis din bil bliver stjålet, risikerer du at ende med en politisag i stedet for en erstatning - i hvert fald hvis du har alle BILnøglerne og bilen har startspærre. For så må det jo være DIG, der er biltyven, siger forsikringsselskaberne! Se med, når Kontant starter en bil med falsk nøgle - og mød danske rejseguider, der sad i fængsel i Thailand, fordi de blev svigtet af rejseselskabet! Vært: Kåre Quist. www.dr.dk/Kontant Sendes også 05.05.10. Ved det er en gammel udsendelse, men her er lidt uddybende om hvad udsendelsen omhandler/omhandlede: http://www.dr.dk/...132910.htm Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 02/06-2010 19:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Hmm, ser ud til at "den thailandske fængelsesoplevelse" bestod i et 3 timers langt ophold. Det må være lige til en førtidspension. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 03/06-2010 03:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
hvorfor skal førtidspensionister altid nedgøres her , og mistænkeliggøres....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 03/06-2010 03:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Jeg tror at "Rin" hentyder til den "traumatiske" oplevelse den unge guide har haft! Og ikke til noget andet! Redigeret af jesperfrb d. 03/06-2010 03:51 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |