Se indlæg
Khao Lak - Hvor er det godt at bo ??
|
|
Lampang |
Lagt på d. 01/05-2010 12:30
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
skal til Khao Lak i julen med hele familien. Vi gerne bo nær havnen da vi er 3 som du dykker en del. Vi har medbragt vores farmor på 69 år, så det behøver ikke at ligge midt i nattelivet. er der nogen som kender gode steder ?? Det må godt være 3 - 4 stjernet::o JANO FALANG
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 01/05-2010 12:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
Lampang skrev: skal til Khao Lak i julen med hele familien. Vi gerne bo nær havnen da vi er 3 som du dykker en del. Vi har medbragt vores farmor på 69 år, så det behøver ikke at ligge midt i nattelivet. er der nogen som kender gode steder ?? Det må godt være 3 - 4 stjernet: havn? natteliv? ER det khao lak du mener jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
Lagt på d. 01/05-2010 13:08
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Den var sgu svær, Khao Lak og natteliv ???? Du må vist mene et andet sted, Khao Lak har ikke nogen havn, og er sort som en brøndgravers røv klokken 19. Tag endelig en tur ud til naturreservatet Surin Island, det er et fantastisk sted at dykke eller snorkle. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 01/05-2010 13:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Der er massevis af dykning fra Khao Lak - havn/ingen havn. Natteliv i Khao Lak er nok mest det du selv arrangerer. |
|
|
L |
Lagt på d. 01/05-2010 13:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
hmmm ...Kao Lak har da en "havn", for det er herfra dykkerturene tager til Similan og der ligger da også nogle gamle vrag af fiskerbåde. Men der er ikke dykning i umiddelbar nærhed, for det tager da nogle timer at sejle derover til Similan. Om der skulle være mulighed for endages ture tør jeg ikke svare på. Men det er ihvertfald fede ture på live-aboards. Men enig, natteliv og by er der intet af. Var ikke et sted jeg selv gad at holde ferie. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 01/05-2010 13:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
[img]http://www.similan-diving-safaris.com/images/webmapkhaolak%202.gif[/img] is not a valid Image. den kan sgu ikke være stor, den havn jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
Lagt på d. 01/05-2010 13:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jo det er rigtigt der er en lille havn, nu kan jeg huske det, da jeg var på Surin island, men den er meget lille. |
|
|
alf |
Lagt på d. 01/05-2010 19:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 101 |
og husk at bo så højt du kan, jorden ryster jo en gang imellem |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 01/05-2010 19:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
[img]http://blog.ajg.net/wp-content/uploads/2007/09/khao-lak-beach.jpg[/img] is not a valid Image. ja, en dybvands havn får de jo nok aldrig. [img]http://static.asiawebdirect.com/m/phuket/portals/khaolak-hotels-com/homepage/nightlife/la-on-nightlife/allParagraphs/09/image/laon-nightlife04.jpg[/img] is not a valid Image. og bar liv er der da også. ikke så ringe et hotel og så kun fra 1300 Bht. Amandara Island Resort *** Khao Lak Amandara Island Resort, the wonderful destination in the south of Thailand, along a serenely private beach, mingled with varied tropical flower fragrances. The exquisite resort situated among beautiful blue sky, crystal clear water, and ideally scenic surroundings. Located at Kor-Khao Island, Phang-nga province, Amandara Island Resort is 90 kms and only 90 minutes from Phuket International Airport, Thailand. Miraculously unaffected by the Tsunami, Amandara Island Resort’s peaceful and unspoiled landscape offers you the perfect retreat with simple luxuries. The resort is surrounded by spectacular, tranquil beauty, and provides the comfort of home with the warmest and friendliest oriental hospitality. [img]http://static.asiawebdirect.com/images/gen/space.gif[/img] is not a valid Image. Redigeret af TG950 d. 01/05-2010 20:01 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
sni |
Lagt på d. 02/05-2010 10:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Nattelivet i Khao Lak behøver i ikke frygte, For der er ikke noget. Der er en del barer og restauranter, så man behøver ikke tørste eller sulte Men ellers er det nu et meget hyggeligt sted, med mulighed for nogle gode oplevelser i naturen. Jeg nøjes med 3-4 overnatninger der, så må der gerne ske noget nyt. Men smag og behag er heldigvis forskellige. God tur |
|
|
kiml |
Lagt på d. 02/05-2010 20:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Sidste gang jeg ( og eneste ) var på Khao Lak var der en vej og for enden af vejen lå der en ja...en 7 eleven, og der var også den eneste blegfis, en backpacker som jeg troede at det paradiset, ellers var det en stor byggeplads. så en time var nok, så min lejede honda jazz kørte vidre mod bedre mål |
|
|
vandango |
Lagt på d. 02/05-2010 22:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Når man googler stedet, kommer der en masse muligheder frem. Især fede resorter og hoteller. Det er et slappersted, har overvejet denne, for en fredfyldt tid sammen med fruen. |
|
|
ob |
Lagt på d. 02/05-2010 23:19
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
UHADADA. Nej Khao Lak er ikke Pattaya , Bangkok , Patong osv og heldigvis for det . Godt vi alle ikke har samme smag/livssyn og ideer om hvordan et sted kan/skal være for at være dejligt . Personligt syntes jeg jo at Khao Lak er en af de skønneste steder på denne guds grønne jord . VH. OB. |
|
|
jc |
Lagt på d. 03/05-2010 12:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Enig ob, men hvor er det dog blevet kommercielt. Man kan dårligt finde et sprisested, hvor smagen ikke er tilpasset os faranger. Hvor er det en skam.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 03/05-2010 17:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Jeg synes Khao Lak er overordenlig kedelig og ucharmerende. De gange jeg har boet der, har jeg boet på Poseidon Bungalows for at få lidt mere "bounty-atmosfære". De arrangerer også ture til Similian. Man skal godt nok kigge længe efter stjerner, medmindre man kan nøjes med dem på nattehimlen. http://www.simila... |
|
Spring til debat: |