Se indlæg
 Udskriv debat
Feriebolig Pattaya/Jomtien
sni
Hej.
Er der nogen som kender til nogen der vil leje hus ud til 4-6 personer, helst i Resort med mulighed for at leje flere huse eller lejligheder I Januar 2011.Det skal ligge i gå afstand til Jomtien eller Pattaya Centrum.Sunflower

sni
Hej igen.

hmmm.det var ikke meget respons.
Prøver lige igen.WinkWink ShockShockShock

sni
Haaallooo.
Der må da være en eller anden her i dette forum, som kender til nogen der lejer huse ud i pattaya eller Jomtien.....kom nu.ShockShockShock

Dennis Damgaard

http://www.fairpr...r_rent.htm
Surprise
www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
sni
Tak for svaret Damgård.
Jeg har fundet et kompleks med huse,lejligheder og hotel, der hedder new nordic .Priserne for leje 14 dage i januar for hus/lejlighed med 3 soveværelser ligger på ca. 8-10000 kr . Er det prislejet i jomtin/Pattaya.Det ligger Pratamnak soi 4 Pattya.Er der nogen der kender til dette sted?.
Hvor langt ligger det fra Jomtien eller pattay Centrum?

Mvh: SteenSunflower

TG950

http://www.profes...search.asp

[img]http://www.professionalpropertypattaya.com/rentals/uploads/100_3068.JPG[/img] is not a valid Image.

bare vær opmærksom på at korttids leje altid er højre en langtidsleje F.eks 6 > 12 Mdr.
Redigeret af TG950 d. 30/04-2010 15:07
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

kvindemin
Dennis Damgaard skrev:

http://www.fairpr...r_rent.htm
Surprise

er det bare mig, der får denne her:

Anmeldt angrebswebsted!
Dette websted (www.fairproperties.com) er blevet anmeldt som et angrebswebsted og er blokeret jævnfør dine sikkerhedsindstillinger.

Angrebswebsteder forsøger at installere programmer, som stjæler private oplysninger, bruger din computer til at angribe andre, eller skader dit system.

Nogle angrebswebsteder distribuerer med fortsæt skadelig software, men mange andre er kompromitteret uden viden eller accept fra webstedets ejere.

har brugt siden foer uden problemer
Redigeret af kvindemin d. 30/04-2010 17:48
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

finbro2
prøv ib træben,ib ottesen jeg tror han har.
Finn Brodersen: o

nil
Lung Yao
De manglende besvarelser skyldes nok din "vag" spørgsmål, bl.a. manglede : varighed af opholdet, pris klassen. Der kom ligt i dit svar nr. 5 . Prøv at være lidt mere præcis m.h.t. dine ønsker/preferencer, så ville folk have noget at gå efter m.h.t. svarene. Og som TG950 skrev er der et væsentlig faktor m.h.t. prisen :1) kort tids/lang tids leje . 2) Januar er Peak saison. Men
Priserne for leje 14 dage i januar for hus/lejlighed med 3 soveværelser ligger på ca. 8-10000 kr . Er det prislejet i jomtin/Pattaya

Er det tale om en luksus herskabslejlighed med Spa m.m.?
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Suk
GYS, det er foerst nu jeg ser at prisen er i kroner...........Frown
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
kvindemin
hmmm, hvor er den bedste bar i pattaya????

hvor er den bedste massageklinik????

hvor kan jeg købe smør til margarinepriser??

hvor kan jeg købe en tyrolerhat med et thaiflag i toppen??

håber nogle her kan hjælpe mig?

tjaa, livet er sgu ikke for nybegyndere
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

goldwing
sni skrev:
Tak for svaret Damgård.
Jeg har fundet et kompleks med huse,lejligheder og hotel, der hedder new nordic .Priserne for leje 14 dage i januar for hus/lejlighed med 3 soveværelser ligger på ca. 8-10000 kr . Er det prislejet i jomtin/Pattaya.Det ligger Pratamnak soi 4 Pattya.Er der nogen der kender til dette sted?.
Hvor langt ligger det fra Jomtien eller pattay Centrum?

Mvh: SteenSunflower

Pratamanak er vejen som går op til Big Budha på bjerget, og som er beliggende ca. midt imellem Pattaya og Jomtien.

Fra soi 4 og ned til stranden er der ikke langt.

Med hensyn til prisen på 8-10.000 DDK, ja så er herligheden sandelig også betalt. Men måske du mener 8-10.000 baht, for så lyder prisen OK for 14 dage.....

Jeg kender ikke til new nordic...... og ville ej heller betale disse priser som du oplyser. Du finder sagtens huse eller store lejligheder til billigere priser
Men god fornøjelse.

sank
Big eyes Ja 10000 baht er vel ok for kort tid ? men gode travsko eller taxi altid når man skal til byen Sad de har muligvis lokal bus men ? man er så afhængig Cheers

TG950
sank skrev:
Big eyes Ja 10000 baht er vel ok for kort tid ? men gode travsko eller taxi altid når man skal til byen Sad de har muligvis lokal bus men ? man er så afhængig Cheers

Ja, og fodvablerne, så er det godt at der så mange fodmassage klinikker i den by.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

sni
Hej.
Tak for div svar. også til kvindemin, dejligt at du gider bruge tid på at komme af med dit negative gylle, håber det har hjulpet på humøret Wink
Til Goldwing:
Ja. det er jo desværre dkrSmile jeg syntes også selv det lyder som betalt, faktisk dyre end på Phuket, som ellers plejer at være dyrest på alle punkter,men da jeg ikke har været i dette område før, prøvede jeg gennem dette forum at se om nogen kendte en eller anden der udlejede sit hus som så mange andre gør bla. i hua hin og Phuket
Forsat god weekend til alle......det der er tilbage af denFrown
Mvh: SteenSunflower[/quote]

Pratamanak er vejen som går op til Big Budha på bjerget, og som er beliggende ca. midt imellem Pattaya og Jomtien.

Fra soi 4 og ned til stranden er der ikke langt.

Med hensyn til prisen på 8-10.000 DDK, ja så er herligheden sandelig også betalt. Men måske du mener 8-10.000 baht, for så lyder prisen OK for 14 dage.....

Jeg kender ikke til new nordic...... og ville ej heller betale disse priser som du oplyser. Du finder sagtens huse eller store lejligheder til billigere priser
Men god fornøjelse.[/quote]

sni
Hej.
Er der nogen her der kender noget til Siam Garden Village i Jomtien, Det ser ganske hyggeligt ud på hjemmesiden og skulle være ejet af en Dansker .

hsn
sni skrev:
Hej.
Er der nogen her der kender noget til Siam Garden Village i Jomtien, Det ser ganske hyggeligt ud på hjemmesiden og skulle være ejet af en Dansker .

Ja. Jeg har haft fornøjelsen af, at drikke et par øl med manageren flere gange.
Fint sted og rigtig god DANSK mad Smile

sni
Hej.
Tak for svaret til hsn .Men kunne godt tænke mig at høre om det er ok Bungalows samt placering i forhold til centrum af Jomtien.
Hilsen Sni

hsn
sni skrev:
Hej.
Tak for svaret til hsn .Men kunne godt tænke mig at høre om det er ok Bungalows samt placering i forhold til centrum af Jomtien.
Hilsen Sni

Dog har jeg aldrig personligt boet der, men har kun hørt positive meldinger.
Det ligger lige ned til Jomtien Beach Road, så prøv at lave en søgning på Google maps.
Jeg er ikke så hård i Centrum Jomtien, da jeg mere befinder mig i Pattaya.

handy
Det ligge lige der hvor det hele sker der er en gemmen gang til soi Danmark.....Angel

Spring til debat: