Se indlæg
 Udskriv debat
mytravel
dn
hej..
skal til thailand d.30 november og har bestilt flybilleter hos mytravel airways.
så jeg ville høre om der var nogen der havde nogle erfaringer med at flyve til thailand med det selskab, er der god service/underholdning ombord/pladsforhold..osv

på forhånd tak

Robert Kronberg
Hej,

Præcis, man får, hvad man betaler for, og charter er for folk med korte ben.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Suk Rak Ning
.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 23/10-2005 20:48
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jager
jeg troede ikke thaitravel solgte andet en billetter fra thai airways. det bildte de da mig ind sidste år da vi var en gruppe på 9 der skulle afsted. for dervar det dem ganske umuligt af finde plads til os på thai inden for en måned, og da de ikke solgte fra andre selskaber så kunne de ikke hjælpe. så vi måtte finde et andet sted og købe billetter

jager

commandertorp
hejsa Suk

well mine forældre kommer herud til jul. - og deres biletter ligger i samme prisleje ! - så der er nok ikke så meget at rafle om !! vil du have andet end Aeroskrot eller Turkey´s Airways så er de dyre i år !! - noget af det skyldes jo nok mindehøjtideligheden for Tsunamien, der ventes stor tilslutning i den Thailandske rejsebranche, og stor tilslutning vil kræve mange pladser i flyene i højsæsonen ! så de "almindelige" turister bliver måske "skubbet" til senere i søsonen ie Januar Feruar ??
Commandertorp

Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang Wink

http://www.khonkaen.dk
paulsenp
Der er desværre en kedelig sammenblanding af Thai Travel, rejsebureauet på Halmtorvet, og thaitravel.dk, internetbureauet.

De har INTET med hinanden at gøre.

Thai Travel (Halmtorvet) har foreløbig kun en mail-adresse, . Der arbejdes på at få et website klar, men de ved endnu ikke, hvornår det bliver.
Redigeret af paulsenp d. 24/10-2005 11:49
Peter

tuktuk
Til alt hvad der hedder flybilletter kan jeg varmt anbefale www.Flybillet.dk, er det en åben billet der skal bookes skal man sende en mail til dem, men de kan altid finde noget billigt, ganske vist er det ikke altid den direkte rute man tager men det er billgt og fungerer fint !!!

Med Venlig Hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Utopia Tours - Thailand

www.tuktours.dk
jens
Service kan man vel næppe sige der er er ved Mytravel airways, der er da godtnok lidt flymad med i prisen men alt andet skal købes til skyhøje priser i flyet dvs f.eks alle drikkervarer.
Og med en flytid på 2x12timer kan du roligt regne med måske 500kr pp, så tag nogle dåseøl/vand med hjemmefra der står godtnok at det er forbudt at nyde medbragte drikkevarer men du bliver nok ikke sat af påhalvvejen.
men de har underholdningssystem i hvert sæde, og 29 inch sædeafstand såvidt jeg kan finde på nettet det er jo ca 17,5 cm mindre end Thais 36 inch på economy så har du noget at forholde dig til jeg gjorde det ikke frivilligt med mine 190cm jeg har prøvet at sidde med benene ude på midtergangen til Gran canaria da jeg simpelthen ikke kunne være der.
Men 400 sæder i A330-300 er også rigtigt mange selv om at det er singleclass indretning, da der ca er 330 ved 2 class configuration.
God tur
jens

dn
ok takker for svarene..
men nu har jeg betalt for billletterne så vi må få det bedste ud af det, men kan jo så trøste mig med at de flyver direkte så man slipper for nogle mellemlandninger..

tintin
kan jo så trøste mig med at de flyver direkte så man slipper for nogle mellemlandninger..

Er du helt sikker på dette? De pleier ellers å mellomlande i Abu Dhabi eller Sjarjah.
Mvh. Tintin

yankey
hejsa aeroflot afgang 4 dec hjem 26 dec
ud 10 timer ventetid i moskva 1 time i på hjemrejsen
pris 3896 ex diverse

yankey
op i r.... med service og benplads det gælder om at komme til thailand
så billigt som muligt

dn
tintin: jo du her fuldstændig ret i at vi skal mellemlande i sjarjah. men det er vist kun for at tanke op..
det jeg mente med at mellemlande var at vi ikke skal skifte fly 2-3 gange som man skal med stort set alle de andre flyselskaber.
jeg har ihvertfald ikke fundet andre end mytravel der flyver direkte, og det var også dem der havde det bedste tilbud på billetter, udover aeroflot, men dem vil jeg ikke flyve med......

tintin
De skal bytte manskap og muligens rengjøre litt ombord. Det tar vel ca 1-1,5 timer. Det kan nok være at fuel er billigere der nede, slik at de passer på å refuele ja. Muligens får dere servert frokost på flyplassen i Sjarjah. Slik var det før. Gullbutikken er vel verd et besøk, om enn kun for å se. Det de selger er ofte veldig stort og prangende og ikke noe for oss.Det eneste jeg vet kan være interessant er de små gullbarrer, 2gram,5gram, 10gram osv. De kan være populære som anheng. Uansett ønsker jeg dere en god tur og et fornøyelig opphold i Los.
Mvh. Tintin

yankey
det er jo tilladt at søge visa så man kan gå ud og se moskva hvilket jeg gjode sidste gang og det er en spændende by- men klart foretrækker jeg nonstop men sku ikke til 10000 ellelr mere-
har iøvrigt aldrig været forsinket på den rute

guffer2
westells rejser har altid billige billetter desuden kan det stærkt anbefales at prøve at booke ud af malmø isteder for Cph eller Hamburg i stedet for billund, falder ofte over tilbud for omkring 6500 kroner for en 6 mdr åben billet og via aeroflot kan du få en 1 års for omkring 7500 billigt ikke Brug nettet men vær tålmodig

dn
ja, så kom vi hjem fra en fantastisk ferie i thailand, hvor vi fløj med mytravel...
og jeg må give jens ret, der er fandme ikke meget benplads på deres fly,har stadigvæk ondt i røven her to dage efter fordi man ikke kan bevæge sig særlig meget i deres sæder, så næste gang vi tager til thailand bliver det med et andet selskab..
men det skal lige siges at udover deres sæder er der ikke en finger at sætte på mytravel,, god service og rigtigt flink personale, så den ros skal de have.....

Spring til debat: