Se indlæg
 Udskriv debat
libanon/thailand
New-Hope
Locturian skrev:
crh skrev:
Jeg tror mange danskeres syn på grupper af udlændinge afhænger af den propaganda den pågældende gruppe har været udsat for. Danmark kræver ikke alene integration, men assimilering. Udlændinge skal være som danskerne, hverken mere eller mindre. Jeg har oplevet medens jeg i et kort tidsrum boede i Danmark medens min datter var lille at få klistermærker med hagekors sat på min dør og breve der beskyldte mig for at svine Danmark til. Min datter er af blandet race.
Shalom.

Det er nu meget få danskere der har det med at køre hetz på andre, men Araberne udtaler åbentlyst omkring deres had til jøder, så mon ikke du skal kigge der efter gerningmanden for dine klistermærker?

Danmark kræver bidrag til det danske samfund. Og det er da ikke et urimeligt krav eftersom man modtager statstøtte og offentlige goder, betalt af de danske skatteydere. Det er ikke anderledes i andre Europæiske byer. Flytter jeg til et arabisk land har jeg LANGT fra de samme friheder som udlændige af arabisk herkomst har i Danmark. Det er fakta. Nu bor jeg i Thailand, og også her forventes det at jeg ikke nasser på deres land. Jeg arbejder, betaler skat og yder til samfundet. Såfremt jeg ikke bidrager, er jeg ikke velkommen. Sådan er det nu bare. Det er IKKE synd for de etniske grupper vi har i Danmark. Der er meget få første-generations indvandrere tilbage, de fleste er af tredie-generation og enkelte også fjerde-generation - Hvad er deres undskyldning for ikke at bidrage konstruktivt til samfundet?

De nye "flygtningene" vi har, bærer vi over med, vi giver dem tilbud og støtte, og vi har ondt af dem. Er det så svært at forstår at vi føler os taget godt og grundigt i røven når de kan tage hjem på ferie i det land de er "flygtet" fra? De sender deres børn hjem i skole i de lande, for at blive undervist i deres traditioner, istedet for at få dem integreret i det danske samfund. Ja, jeg har meget meget galle, men jeg blev så træt af det, at jeg flyttede.

Det sagt, så har vi heldigvis også mange muslimer og indvandrere i Danmark der yder positivt, og tak til dem. Men til alle dem som nasser og underminere vores samfund, i skulle med en flyver og kastes ud over jeres land - uden faldskærm.

Kunne ikke være mere enig... Vel talt... Er selv lige flyttet til Thailand...

Mvh

moon
Hello.... Nu er Danmark jo ikke det eneste land der har problemer med muslimer (se Thailand) men især alle de lande der har været indvandring har mere eller mindre problemer ,da muslimerne har det med at ville forandre de lande de kommer til og prøve at lave muslimske regimer Lidt underlig når de flygter i stedet for at bekæmpe de recimer de kommer fra det er jo også en tanke man kan få når man ved at hvor de bygger store måskeer er de sponceret af Saudiarabien som muslimer i hele verden mener er diktatur men deres penge kan de altså godt bruge
Violin

thaikurt1
Hvorfor den opmærksomhed med menneskerne der ikke vil tilpasse sig det danske samfund
når bagkok stå i flammer og menneskerne blive sået og død
det er forsent at gøre noget ved det andre det skyldes at danske politiker har sovet i time.

Det der forgår her synes jeg at noget jeg mere skal bekymrer mig om end nogen menneskerne i DK

Da det jo kan påvirke mig og min familie.
Redigeret af thaikurt1 d. 28/04-2010 20:08

http://nej
moon
Ja Thaikurt1 Du har jo lidt ret LAD os få fjernet de røde fra Bangkok Khon kaan og motorvejene lad os få noget ro det påvirker sku også mig og min familie med alt den uro de laver lige so sidst med de gule i lufthavnen og lad muslimerne blve sydpå der skal jeg alligevel ikke ned Til hest
mvh
mOON
Violin

moon skrev:
Ja Thaikurt1 Du har jo lidt ret LAD os få fjernet de røde fra Bangkok Khon kaan og motorvejene lad os få noget ro det påvirker sku også mig og min familie med alt den uro de laver lige so sidst med de gule i lufthavnen og lad muslimerne blve sydpå der skal jeg alligevel ikke ned Til hest
mvh
mOON

Hvis du er utilfreds, så rejs dog.....

moon
NEJ jeg er i høj grad TILFREDS det kunne mange lære af også af mit livssyn Shock
Violin

Spring til debat: