Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
ALDRIG MERE THAI AIRWAYS
|
|
fckguld |
Lagt på d. 26/04-2010 09:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
Har gennem de sidste 5 år rejst omkring 20 gange med thai , så har derfor guldkort, men ak vi siddet 7 personer og en baby herude siden den 17-4 , og ingen info fra thai airways , har været i bkk den 17 , kunne ikke engang få hjælp til booke hotel , prøvede flere hoteller , men ak ingen pladser, måtte leje bus køre reur til khon kaen , har aldrig oplevet så ringe service - tlf hos thai optaget 24 timer i døgnet . ALDRIG MERE THAI - DE IKKE GEARET TIL LØSE DERES OPGAVE .
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Lagt på d. 26/04-2010 10:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret med overskriften på tråden. Er i på venteliste eller har i fået OK til nogen afgang ? |
|
|
Brum |
Lagt på d. 26/04-2010 10:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Jeg har en positiv oplevelse med Thai i forbindelse med askeaflysningerne. Havde billet til 18/4 som var aflyst, det var selvfølgelig ærgeligt men dejligt med mere tid sammen med hende den søde......... Fik en række standbymuligheder den 22/4 og besked om at møde op i BKK - her var som andre har beskrevet - kaos!!!! Kom dog hurtigt til en skranke og efter at have fortalt at jeg var fint tilfreds bare jeg kunne komme til Europa fik jeg en plads til Oslo af den søde dame og besked om at skynde mig ud til flyet...... Det var da OK selv om jeg måtte betale lidt for at komme hjem fra Oslo - det er jo ikke Thai-air der er ansvarlige for et vulkanudbrud! Min rejseforsikring dækker de 5 ekstra dage på 5-star hotel - så herfra kan jeg vist bare tænke at jeg havde held i uheld! Nu kalder så arbejdet på www.badehotel.eu |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 26/04-2010 10:48
|
hn skrev: vi på venteliste
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret med overskriften på tråden. Er i på venteliste eller har i fået OK til nogen afgang ? DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 26/04-2010 10:50
|
Brum skrev: tillykke nu vi jo 6 voksne 1 barn og 1 baby .
Jeg har en positiv oplevelse med Thai i forbindelse med askeaflysningerne. Havde billet til 18/4 som var aflyst, det var selvfølgelig ærgeligt men dejligt med mere tid sammen med hende den søde......... Fik en række standbymuligheder den 22/4 og besked om at møde op i BKK - her var som andre har beskrevet - kaos!!!! Kom dog hurtigt til en skranke og efter at have fortalt at jeg var fint tilfreds bare jeg kunne komme til Europa fik jeg en plads til Oslo af den søde dame og besked om at skynde mig ud til flyet...... Det var da OK selv om jeg måtte betale lidt for at komme hjem fra Oslo - det er jo ikke Thai-air der er ansvarlige for et vulkanudbrud! Min rejseforsikring dækker de 5 ekstra dage på 5-star hotel - så herfra kan jeg vist bare tænke at jeg havde held i uheld! Nu kalder så arbejdet på www.badehotel.eu DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 26/04-2010 11:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
fckguld skrev: tlf hos thai optaget 24 timer i døgnet . . du skal se der er nok 1000 af folk der ringer paa samme tid for jeg er helt sikker paa du ikke er alene Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Lagt på d. 26/04-2010 15:23
|
|
Jeg tror, at de mennesker, der omtales i denne artikel på berlingske.dk, kan tilslutte sig overskriften i denne tråd: http://www.berlin...ed-pengene Uddrag fra artiklen: "Det er virkelig en ulykkelig situation, men vi kan ikke gøre noget, fordi flyvningerne bliver organiseret i Bangkok. Vi er hårdt ramt, fordi vi flyver så mange til Thailand. Vi håber med de daglige ekstrafly at få plads til de sidste strandede passagerer." HVILKE EKSTRAFLY ? |
|
|
Lagt på d. 26/04-2010 18:26
|
|
Thai Airways afviser turisters klager: http://www.berlin...ers-klager |
|
|
dim |
Lagt på d. 26/04-2010 21:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 48 |
Jeg er sikker på flyselvskaberne har gjort hvad de kunne |
|
|
styx32 |
Lagt på d. 26/04-2010 21:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Jeg er selv lige kommet hjem i dag fra Bangkok havde billet til i dag. så alt gik ok. Ingen problemer overhovedet. ud over en del ventetid i lufthavnen. Redigeret af styx32 d. 26/04-2010 21:37 |
|
|
kanut |
Lagt på d. 27/04-2010 02:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Jeg har aldrig været så heldig at strande i Bangkok, for mig vil det være lige som at vinde i lotteriet, men det er nok fordi jeg ikke har nogle børn med som skal hjem og i skole, eller en besværlig chef som trækker i løn osv osv , jo jeg kan godt se problemet for mange rejsendene, men jeg vil blot læne mig tilbage og nyde det , for hjem skal man jo nok komme før eller siden
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 27/04-2010 03:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Man forstår frustrationen hos de strandede passagerer. Når Thai så yderligere gnider salt i såret og tilbyder plads hjem, hvis man altså køber en ny fly-billet, er så uanstændigt og frækt, at det burde udløse en kanon stor dumme bøde til selskabet, fra de officielle myndigheder! Helt, helt uforståeligt, at det er lovligt. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Lagt på d. 27/04-2010 09:31
|
|
Sakset fra Thai Airways hjemmeside for lidt siden: " At Suvarnabhumi Airport THAI ground staff brought refreshments and meals prepared by THAI Catering to the stranded passengers at the terminal building while awaiting their supplementary flights. Although many passengers could depart as expected, those remaining expressed their understanding and appreciation to THAI and its staff for hospitality and care that the airline presented. THAI has been working closely with the different embassies stationing embassy staff at the airport to support their citizens. " Jeg er ikke oversætter, men giver alligevel et bud på teksten, jeg har fremhævet med fed skrift: Skønt mange passagerer kunne flyve som forventet, udtrykte de tilbageblevne deres forståelse og påskønnelse til THAI og dets stab for den venlighed og omsorg, luftfartsselskabet viste. http://www.prthai...en&dng=911 |
|
|
crh |
Lagt på d. 27/04-2010 10:07
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Det er det billede Thai har forsøgt at vise på TV i flere dage.Ikke usædvanligt. Når en thailæner spørger en udlænding om hvad denne synes om Thailand sker det altid med et ledende spørgsmål. |
|
|
Lagt på d. 27/04-2010 11:33
|
|
Danskere må gå til svenske ambassadefolk: Læs hele historien her: http://www.berlin...assadefolk |
|
|
ost22 |
Lagt på d. 27/04-2010 11:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
Jeg kom selv hjem i går over Paris med Thai. Thai i Bangkok kan kun beskrives som komplet uduelige. Det stod en mængde dansker der ville være glade for at komme til Paris (og selv stå for resten af rejsen. På trods af at kaptajen valgte at vendte med afgang, fordi han vise at der var mange der gerne ville med, fløj flyet med over 40 ledige pladser!!!! De søde piger fra Thai kunne altså ikke finde ud af at tjekke folk ind. Flot!! Jeg ved der er andre der kan fortælle ligende historier om deres oplevelser med Thai. Vi har alle vist at vi tager en chance når vi vælger et ikke europærisk selskab. Hvis der sker noget må man klare sig selv. At man ikke kan finde ud af at fylde det fly man faktisk har, er og bliver en skandale. Jeg vil ikke sige at jeg aldrig vil flye Thai, men jeg vil overveje det mere en en gang. |
|
|
moon |
Lagt på d. 27/04-2010 12:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 211 |
Det hn henviser til kan man jo ikke kritisere Thaiair for men tilgængæld DKs UM borgerservice som jeg ikke ved hvorfor de kalder sig for borgerservice de skulle skifte navn til ingen service til Danskere i bla Thailand for noget mere ringe service skal man lede længe efter Ja der måske lige US udlændingeservice hjemme i DK men det er rigtigt der har ikke været meget hjælp at hente for danske statsbogere i forhold til de lande vi normalt sammenligner os med feks svenske Engelske osv. Man kunne jo udmærket have aft lidt oplysning for Danskere ude i lufthavnen men man vil ikke fra Dansk politisk side så undsylder man sig med at man kan bruge resurserne på anden måde Det var det samme da de gule var i lufthavnen Næ en Dansker må klare sig selv så skal vi danskere nok hjælpe hele den øvrige verden det har vi penge nok til se indkomne skatter mvh. Moon |
|
|
Fido |
Lagt på d. 27/04-2010 14:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Der burde straks sendes en hær af krisepsykologer afsted til Bangkok ! One man's ceiling is another man's floor |
|
|
mattidk |
Lagt på d. 27/04-2010 15:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
har selv været strandet med TG fra d.16 til d.22, min omfattelse mens jeg var strandet var at Thai Airs var så dårligt med at håndtere situation. Der kom ikke så meget information. Når man ringe til dem personel ikke kan rigtig svar eller give forskellige forklaringer, eller på deres hjemmesiden de første par dage. Også den 21apr aften hvor flyve kunne begynde at lette fra Bkk, der var så mange som kæmpede for at få fatte i få plads som er ledige og det gik rigtig lang tid før man ved om man kunne komme afsted eller ej fx. de gav plads første til dem fra d.16 med bkk-cph rute, så dem med d.17,18,osv billetter må stå og vente i timer efter timer, nogle med små børn. Og også fordi mange valgt ikke at flyve til fx. Oslo eller andet destination hvor der har plads. Mht udgifter kan jeg godt forstå situation at TG ikke har pligt til at dække udgifter pga. det ikke er EU flyveselskab. Jeg har sendt regninger videre til min forsikring som forhåbentlig vil dække dem. Men hvis man spørge om vil jeg nogenside flyve med TG igen, så må jeg sige JA til... p.s. ved ikke hvordan SAS håndterer det men har hørte at get gik meget bedre end TG, og jeg ikke har set ret mange SAS kunder stå og kæmpe for plads ved counter.. |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 27/04-2010 18:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Så er dansk-thai også kommet i ekstrabladet: http://ekstrablad...337212.ece Redigeret af nicefarang d. 27/04-2010 18:50 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |