Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Feriebolig Pattaya/Jomtien
|
|
sni |
Lagt på d. 18/04-2010 11:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Hej. Er der nogen som kender til nogen der vil leje hus ud til 4-6 personer, helst i Resort med mulighed for at leje flere huse eller lejligheder I Januar 2011.Det skal ligge i gå afstand til Jomtien eller Pattaya Centrum. |
|
|
sni |
Lagt på d. 21/04-2010 05:35
|
Hej igen. hmmm.det var ikke meget respons. Prøver lige igen. |
|
|
sni |
Lagt på d. 27/04-2010 20:52
|
Haaallooo. Der må da være en eller anden her i dette forum, som kender til nogen der lejer huse ud i pattaya eller Jomtien.....kom nu. |
|
|
Dennis Damgaard |
Lagt på d. 27/04-2010 22:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
http://www.fairpr...r_rent.htm |
|
|
sni |
Lagt på d. 30/04-2010 14:03
|
Tak for svaret Damgård. Jeg har fundet et kompleks med huse,lejligheder og hotel, der hedder new nordic .Priserne for leje 14 dage i januar for hus/lejlighed med 3 soveværelser ligger på ca. 8-10000 kr . Er det prislejet i jomtin/Pattaya.Det ligger Pratamnak soi 4 Pattya.Er der nogen der kender til dette sted?. Hvor langt ligger det fra Jomtien eller pattay Centrum? Mvh: Steen |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 30/04-2010 15:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
http://www.profes...search.asp [img]http://www.professionalpropertypattaya.com/rentals/uploads/100_3068.JPG[/img] is not a valid Image. bare vær opmærksom på at korttids leje altid er højre en langtidsleje F.eks 6 > 12 Mdr. Redigeret af TG950 d. 30/04-2010 15:07 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 30/04-2010 17:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
er det bare mig, der får denne her: Anmeldt angrebswebsted! Dette websted (www.fairproperties.com) er blevet anmeldt som et angrebswebsted og er blokeret jævnfør dine sikkerhedsindstillinger. Angrebswebsteder forsøger at installere programmer, som stjæler private oplysninger, bruger din computer til at angribe andre, eller skader dit system. Nogle angrebswebsteder distribuerer med fortsæt skadelig software, men mange andre er kompromitteret uden viden eller accept fra webstedets ejere. har brugt siden foer uden problemer Redigeret af kvindemin d. 30/04-2010 17:48 jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
finbro2 |
Lagt på d. 30/04-2010 19:52
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
prøv ib træben,ib ottesen jeg tror han har.
Finn Brodersen: o
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 30/04-2010 20:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
De manglende besvarelser skyldes nok din "vag" spørgsmål, bl.a. manglede : varighed af opholdet, pris klassen. Der kom ligt i dit svar nr. 5 . Prøv at være lidt mere præcis m.h.t. dine ønsker/preferencer, så ville folk have noget at gå efter m.h.t. svarene. Og som TG950 skrev er der et væsentlig faktor m.h.t. prisen :1) kort tids/lang tids leje . 2) Januar er Peak saison. Men Priserne for leje 14 dage i januar for hus/lejlighed med 3 soveværelser ligger på ca. 8-10000 kr . Er det prislejet i jomtin/Pattaya Er det tale om en luksus herskabslejlighed med Spa m.m.? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Suk |
Lagt på d. 30/04-2010 21:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
GYS, det er foerst nu jeg ser at prisen er i kroner...........
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 30/04-2010 21:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
hmmm, hvor er den bedste bar i pattaya???? hvor er den bedste massageklinik???? hvor kan jeg købe smør til margarinepriser?? hvor kan jeg købe en tyrolerhat med et thaiflag i toppen?? håber nogle her kan hjælpe mig? tjaa, livet er sgu ikke for nybegyndere jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 01/05-2010 11:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
sni skrev: Tak for svaret Damgård. Jeg har fundet et kompleks med huse,lejligheder og hotel, der hedder new nordic .Priserne for leje 14 dage i januar for hus/lejlighed med 3 soveværelser ligger på ca. 8-10000 kr . Er det prislejet i jomtin/Pattaya.Det ligger Pratamnak soi 4 Pattya.Er der nogen der kender til dette sted?. Hvor langt ligger det fra Jomtien eller pattay Centrum? Mvh: Steen Pratamanak er vejen som går op til Big Budha på bjerget, og som er beliggende ca. midt imellem Pattaya og Jomtien. Fra soi 4 og ned til stranden er der ikke langt. Med hensyn til prisen på 8-10.000 DDK, ja så er herligheden sandelig også betalt. Men måske du mener 8-10.000 baht, for så lyder prisen OK for 14 dage..... Jeg kender ikke til new nordic...... og ville ej heller betale disse priser som du oplyser. Du finder sagtens huse eller store lejligheder til billigere priser Men god fornøjelse. |
|
|
sank |
Lagt på d. 01/05-2010 19:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja 10000 baht er vel ok for kort tid ? men gode travsko eller taxi altid når man skal til byen de har muligvis lokal bus men ? man er så afhængig |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 01/05-2010 19:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
sank skrev: Ja 10000 baht er vel ok for kort tid ? men gode travsko eller taxi altid når man skal til byen de har muligvis lokal bus men ? man er så afhængig Ja, og fodvablerne, så er det godt at der så mange fodmassage klinikker i den by. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
sni |
Lagt på d. 02/05-2010 09:50
|
Hej. Tak for div svar. også til kvindemin, dejligt at du gider bruge tid på at komme af med dit negative gylle, håber det har hjulpet på humøret Til Goldwing: Ja. det er jo desværre dkr jeg syntes også selv det lyder som betalt, faktisk dyre end på Phuket, som ellers plejer at være dyrest på alle punkter,men da jeg ikke har været i dette område før, prøvede jeg gennem dette forum at se om nogen kendte en eller anden der udlejede sit hus som så mange andre gør bla. i hua hin og Phuket Forsat god weekend til alle......det der er tilbage af den Mvh: Steen[/quote] Pratamanak er vejen som går op til Big Budha på bjerget, og som er beliggende ca. midt imellem Pattaya og Jomtien. Fra soi 4 og ned til stranden er der ikke langt. Med hensyn til prisen på 8-10.000 DDK, ja så er herligheden sandelig også betalt. Men måske du mener 8-10.000 baht, for så lyder prisen OK for 14 dage..... Jeg kender ikke til new nordic...... og ville ej heller betale disse priser som du oplyser. Du finder sagtens huse eller store lejligheder til billigere priser Men god fornøjelse.[/quote] |
|
|
sni |
Lagt på d. 06/06-2010 14:32
|
Hej. Er der nogen her der kender noget til Siam Garden Village i Jomtien, Det ser ganske hyggeligt ud på hjemmesiden og skulle være ejet af en Dansker . |
|
|
hsn |
Lagt på d. 06/06-2010 14:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
sni skrev: Hej. Er der nogen her der kender noget til Siam Garden Village i Jomtien, Det ser ganske hyggeligt ud på hjemmesiden og skulle være ejet af en Dansker . Ja. Jeg har haft fornøjelsen af, at drikke et par øl med manageren flere gange. Fint sted og rigtig god DANSK mad |
|
|
sni |
Lagt på d. 07/06-2010 21:21
|
Hej. Tak for svaret til hsn .Men kunne godt tænke mig at høre om det er ok Bungalows samt placering i forhold til centrum af Jomtien. Hilsen Sni |
|
|
hsn |
Lagt på d. 07/06-2010 21:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
sni skrev: Hej. Tak for svaret til hsn .Men kunne godt tænke mig at høre om det er ok Bungalows samt placering i forhold til centrum af Jomtien. Hilsen Sni Dog har jeg aldrig personligt boet der, men har kun hørt positive meldinger. Det ligger lige ned til Jomtien Beach Road, så prøv at lave en søgning på Google maps. Jeg er ikke så hård i Centrum Jomtien, da jeg mere befinder mig i Pattaya. |
|
|
handy |
Lagt på d. 07/06-2010 21:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Det ligge lige der hvor det hele sker der er en gemmen gang til soi Danmark..... |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |