Se indlæg
Thai Wannabee's
|
|
natty |
Lagt på d. 18/04-2010 04:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
behold du bare din prah om halsen, det vil kun komme dig til gode, andre skal ihvertfal ikke bestemme det. |
|
|
moon |
Lagt på d. 18/04-2010 07:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 211 |
Flere ønsker nok at kronprinsen kom til i Danmark frem for at kronprinsen i Thailand KIP MED DE FLAG I HAR LYST TIL OG HAV DE KONGER OG DRONNINGER PÅ VÆGENE SOM I LYSTER og gå med de Prah som i har lyst til men ønsk et godt liv til alle kristne som budister og ikke troende og nej jeg har ikke glemt nogle religioner
|
|
|
moon |
Lagt på d. 18/04-2010 07:12
|
Flere ønsker nok at kronprinsen kom til i Danmark frem for at kronprinsen i Thailand KIP MED DE FLAG I HAR LYST TIL OG HAV DE KONGER OG DRONNINGER PÅ VÆGENE SOM I LYSTER og gå med de Prah som i har lyst til men ønsk et godt liv til alle kristne som budister og ikke troende og nej jeg har ikke glemt nogle religioner
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 18/04-2010 09:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
natty Det har da intet at gøre med Thailand .Det har det hele ikke med jeg svare bare tilbage på et indlæg. Da jeg har lært det er høflig at svare tilbage Redigeret af thaikurt1 d. 18/04-2010 09:09 |
|
|
mugge |
Lagt på d. 18/04-2010 12:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Meget godt indlæg Sabai...ramte noget så rigtigt med dit indlæg, jeg er også ved at kvæles af alle disse wannabees som sidder i guletrøjer med buddha glimmer om bakspejlet i deres toyotaer og venter på deres 20 år yngre kone har handlet færdig på markedet..Wannabees i yderste potens..mmmm måske et eller andet der skal indhentes...måske et kikset liv i Dk og man derefter prøver med en makeover iform af guletrøjer og guldbuddhaer om halsen og en ung slikpose..lol men godt indlæg Sabai :- Mærkeligt at man ikke også har et billede af fks Prins Henrik hængende..LOL eller Jokke og damen LOL Redigeret af mugge d. 18/04-2010 12:46 |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 18/04-2010 12:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Slet ikke enig! Kan ikke se det forkerte i at gå med en Buddha om halsen, når man er buddhist! Er det ikke det der hedder integration, at prøve at optage noget af den kultur der er i det land man flytter til? Men nej I er så kloge, det er kun Dansk/vesterlansk kultur der virker/kan bruges! Jeg er ikke "Thaiwannabe" men respektere det land! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Suk |
Lagt på d. 18/04-2010 13:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 712 |
En Thai der kommer til DK og suger viden til sig og proever at falde ind i billedet er fantastisk. En Dansker der kommer til TH og suger viden til sig og proever at falde ind i billedet er en wannabe nar. De fleste wannabe's jeg ser og har set de sidste 5-6 aar her ude, det er dem der saette sin fod paa Thailandsk jord for foerste gang og er her i 14 dage, ja saa er der jo selvfoelgelig ogsaa lige dem der absolut skal ud og demonstrere og foele sig som en stor filmstjerne........ Endnu en blaa Daysi, samt god karma til alle.... Redigeret af Suk d. 18/04-2010 13:06 |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 18/04-2010 13:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Hvad med alle de danskere der går rundt med et kors om halsen, det helt iorden at skilte med sin religion, hvis bare den er kristen? Jeg har en buddha i forruden på min bil, har fået den af en munk! Gør det mig til "Thaiwannabee"? REND MIG I NAKKEN MED JERES FORDOMME! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Suk |
Lagt på d. 18/04-2010 13:14
|
jesperfrb skrev: Jeg har en buddha i forruden på min bil, har fået den af en munk! Gør det mig til "Thaiwannabee"? Ja i nogle menneskers oejne, men ikke i mine.... ps. Jeg saetter min hat som jeg vil......... Redigeret af Suk d. 18/04-2010 13:18 |
|
|
mugge |
Lagt på d. 18/04-2010 13:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Nemlig SUK..dem der hiver det hele til sig iløbet af 14 dage. |
|
|
PL |
Lagt på d. 18/04-2010 13:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Ja, og lukker det samme lort de tog ind på 14 dage, ud til alle andre wannabe's der gider høre på dem! PL |
|
|
moon |
Lagt på d. 18/04-2010 14:01
|
Jeg har sku da også 2 buddaer i min Hilux men det nu mest for at min kone og min svigermor er lykkelige ellers gør jeg som det passer mig og det har hele famlien det fint med jeg handler selv på market ellers går jeg da med min kone og handler Men folk kan da gøre som de føler det bedst med om de er Thaiwannabee eller ej om de er under tøflen af konen el ej om til dem Det eneste der kan bringe mit pis i kog er første gangs turister der ved bedre end os der trods alt har været her længe
|
|
|
Suk |
Lagt på d. 18/04-2010 14:03
|
2. hmmm, det lyder ikke godt ! Mange foerstegangs turister er udstyret med en enorm hjernekapacitet, en sticky brain af stoerste dimension....... Men selvfoelgelig hvis man ikke stikker floedekanden lidt frem, saa faar man jo heller ingen info.......... Ja, det jeg mener er : Stik floedekanden lidt frem, og stik piben ind, saa gaar det aldrig helt galt....tror jeg ikke. 555 Men alt med maade...... Redigeret af Suk d. 18/04-2010 14:16 |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 18/04-2010 14:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
hvordan bliver man ophøjet fra almindelig turist til thaiwannaby. jeg har været der 4 gange a 14-16 dage. og kender ikke en skid til noget af det der sker udenfor turistområderne. jeg er meget glad for at være på ferie i thailand (pattaya ) og kan godt lide den måde thaierne behandler mig på. syntes de er søde og flinke,meget hjælpsomme hvis man har brug for det. har flere jeg skriver sammen med på msn og jeg læser da også pattaya people avisen på nettet. bruger dette forum og kommer med min mening. men jeg er stadig kun turist i thailand og kun med lidt viden om landet. |
|
|
moon |
Lagt på d. 18/04-2010 14:17
|
hej Suk Hvad er nu det der ikke lyder godt er det stemmen Hmmm |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 18/04-2010 14:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Her hvor jeg bo har jeg en masse Buddha både stor og små og Billlede af Buddha i min stue, skulle det gøre mig til en thaiwannabee at jeg god vil havde noget smuk at se på og da jeg bo her så hvorfor ikke udsmykke mit hjem med noget fra thailand. . |
|
|
PL |
Lagt på d. 18/04-2010 14:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Smyk du bare løs, Thaikurt no. 1! Bedre at se på en Buddha end en radmager og død jøde på et kors, temmelig makabert egentlig... PL |
|
|
Suk |
Lagt på d. 18/04-2010 15:34
|
moon skrev: hej Suk Hvad er nu det der ikke lyder godt er det stemmen Hmmm Et ulige antal er at foretraekke, og hvorfor saa det ? ved jeg noget om det, nae, men kommer nu alligevel med et bud som jeg har opsnust i tidernes morgen.......... Et lige antal har svaert ved at blive enige, forstaet paa den maade at hvis der nu er 3 i stedet for 2, saa kan den ene hjaelpe dig imens de 2 bare intet goer. Jeg tror aldrig jeg har set en Thai med et lige antal phra om halsen, men har derimod set wannabe"s med baade 2, 4, 6 phra om halsen. Forstaar du hvad jeg mener, eller er det taagesnak....... Naa men uanset hvad, saa faar du lige en blaa Daisy.... |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 18/04-2010 15:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Suk skrev: moon skrev: hej Suk Hvad er nu det der ikke lyder godt er det stemmen Hmmm Et ulige antal er at foretraekke, og hvorfor saa det ? ved jeg noget om det, nae, men kommer nu alligevel med et bud som jeg har opsnust i tidernes morgen.......... Et lige antal har svaert ved at blive enige, forstaet paa den maade at hvis der nu er 3 i stedet for 2, saa kan den ene hjaelpe dig imens de 2 bare intet goer. Jeg tror aldrig jeg har set en Thai med et lige antal phra om halsen, men har derimod set wannabe"s med baade 2, 4, 6 phra om halsen.du har ret med det der ulige tal,alle demokratiske beslutninger kan kun tages hvis der er et ulige antal stemmer, Forstaar du hvad jeg mener, eller er det taagesnak....... Naa men uanset hvad, saa faar du lige en blaa Daisy.... |
|
|
moon |
Lagt på d. 18/04-2010 16:08
|
Nej det er sku godt nok nu skrev jeg om bilen ikke halsen men jeg er imponeret over din viden og jeg må jo også indrømme at da jeg lige talte efter i bilen var der jo og så 5 af dem så jeg må jo indrømme at det er jo nok ikke mig der går mest op i det, bare fammilien er glade så er alt jo godt jeg synes det er fedt at være gode venner med svigemor ha ha
|
|
Spring til debat: |