Se indlæg
 Udskriv debat
Bangkoks Lufthavn Ankomst/Afgangs tider
bagerbager
jeg har fattet spørgsmålet ..... thai air har en fra bkk og en fra cph - sas har samme på nær onsdag = 2x2 = 4 fly pr døgn
 
xxxx
Steen jeg ville holde på 2..

th. time.

afg bkk 01
ank. bkk 07
de må mødes ca halvvejs.
 
rinpoche
Robert Kronberg skrev:
SAS i Bangkok har oplyst til mig, at de flyver i ring - dvs. ikke BKK-CPH-BKK-CPH-osv, men at flyet, der lander i BKK fra CPH, flyder videre til en tredje destination for senere at havne i Danmark. Jeg husker ikke, hvor mange fly, der er i den ring, måske var det 7-8 stykker. Jeg husker heller ikke, hvordan det håndteres, men det er måske via noget code sharing?

Hilsen, Robert


Det må det i så fald være.
Jeg kender det slet ikke. Mystisk.
Der er pt. ingen SK operede flights ud af BKK udover til CPH.
For blot et par år siden, fløj SK973 videre til Sillypore efter et stop i BKK.
Men den strækning er bortfaldet nu.
 
ingolf
Lung Yao skrev:
SteenJ skrev:
jesperfrb: Du forstår ikke mit spørgsmål for du gir ingen svar.
mvh. Steen

Og du er selv ud om detSad, da dit spørgsmål er meget dårligt formuleret så folk ikke forstå hvad du endelig spørger om: Headbanger
Mit "kvalificeret gæt" er at du spørger om det er det samme eller flere flyvemaskiner der bliver benyttet på 1 flyvning CPH-BKK. Allerede her er du "galt afmarcheret" for ruten STARTER i BKK som TG 950 med afgang 01.20 og lander i CPH kl. 07.00, den SAMME flyvemaskine er parkeret i CPH (tømning, klargøring, optankning, m.v.) for at flyve IGEN mod BKK som TG951, kl.14.25 og lander næste dag kl.06.30.
ERGO = 1 fly i døgnet (ca.) på ruten BKK-CPH-BKK. og som Robert har tilføjet er det ikke det samme flyver som ville beflyve ruten BKK-CPH-BKK næste dag igen.
Håber at jeg har besvaret dit spørgsmål ellers må du "skære det i pap" for os uvidende så vi kan forstå hvad du endelig mener.
.


Min matematik siger mig, at der 2 fly i dögnet på på denne rute Pfft

Om det så er samme fly, har jeg ingen aning om!
.
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!
 
Robert Kronberg
rinpoche skrev:
Robert Kronberg skrev:
SAS i Bangkok har oplyst til mig, at de flyver i ring - dvs. ikke BKK-CPH-BKK-CPH-osv, men at flyet, der lander i BKK fra CPH, flyder videre til en tredje destination for senere at havne i Danmark. Jeg husker ikke, hvor mange fly, der er i den ring, måske var det 7-8 stykker. Jeg husker heller ikke, hvordan det håndteres, men det er måske via noget code sharing?

Hilsen, Robert


Det må det i så fald være.
Jeg kender det slet ikke. Mystisk.
Der er pt. ingen SK operede flights ud af BKK udover til CPH.
For blot et par år siden, fløj SK973 videre til Sillypore efter et stop i BKK.
Men den strækning er bortfaldet nu.


Jeg ved det ikke, og det var ikke noget, som jeg hæftede mig ved, da jeg hørte det, men jeg er ret sikker på, at jeg hørte korrekt.

Dog, eftersom det blot var small talk, kan vi have talt forbi hinanden.

Og som jeg skrev, så skal der code sharing til, hvis det skal gøres sådan.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
Lung Yao
ingolf skrev:
............................................................
Min matematik siger mig, at der 2 fly i dögnet på på denne rute Pfft
Om det så er samme fly, har jeg ingen aning om!.

Der er ingen "hokus Pokus" herPfft:
JA: to flyvninger (fly ruter)
NEJ: 1 fly i døgnet, samme maskine som lander om morgenen i CPH som flyver tilbage kl. 14.25.

Taler fx. vi om flybesætning, så er de 2 sæt Crew:
Dem som lander fx. i dag kl.07.00 flyver tilbage til BKK i morgen kl. 14.25, så kan de nå en tur i Tivoli, shopping på Strøget eller middag hos Ban Gaw..Friends
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
ingolf
LUNG YAO---Der lander et kl 7 i CPH--nogenlunde samtidligt lander der et i BKK--det siger mig altså, at der er to maskiner på ruten, og de mödes ca halvvejs som Leif også skriver----Kan ikke fölge din tankegang hvordan du kan få det til en maskine på ruten!!
.
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!
 
birkedhoj
Må jeg lige komme med en bermærkning?
TG 950 ank. cph. morgen letter som TG 951 eftermiddag (dansk tid) ca. 8 timer på jorden.
TG. 951 lander tidlig morgen i bkk.(Ca. midnat thai tid) Flyver som tg 950 kl. 0050 (vintertid).
med en flyvetid på 11-12 timer må der være 2 maskiner i luften samtidig.

Men; Det er ikke de samme 2 maskiner der flyver cph-bkk-cph. hver gang.
Mener der opereres med 6 eller 7 stk 747 på de tre skandinaviske lufthavne. (cph,osl,arn)

Ole
Flyver PE med THAI altid
 
birkedhoj
Alle tider er ca. tider Cool
Flyver PE med THAI altid
 
Robert Kronberg
TG951 CPH-BKK 19.25-06.00 TH-tid
TG951 CPH-BKK 14.25-01.00 DK-tid

TG950 BKK-CPH 01.20-12.40 TH-tid
TG950 BKK-CPH 20.20-07.40 DK-tid

Der er altså overlapning DK-tid 20.20-01.00, knap 4 timer og 40 min.

Hilsen, Robert


Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
SteenJ
Ingolf: Jeg siger også, det kun er nødvendigt med to fly i gang i døgnet. Men en kammerat jeg har er mere PÅSTÅLIG end jeg er, og vil have tre fly igang på ruten.
Men min hovedregning er: Hmmmmmm
1. fly afg. Cph, ma-ons-fre-søn-tirs-tors-fre-ma, osv......
2.fly afg. Bkk, tirs-tors-lør-man osv......
Hilsen
Steen
 
Spring til debat: