Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand her og nu – april 2010.
Jay
jc skrev:
Er det ikke bemærkelsesværdigt at Baht kursen ikke påvirkes?

er det ikke sjovt som vi tænker økonomi mens folk bliver dræbt i Bangkok....skide være med krig og død, bare det er billigt...hehe nå, men det må ligge i at Asiens økonomier er stadig stærk i vækst og Thailand er en af de hurtigste...samtidigt med at EU og USA stadig bløder...derfor stærk valuta.

men Kina viste fornyeligt opgjort underskud på handelsbalancen og tilstanden i Thailand må nok også forventes at påvirke situationen, men vi skal vente indtil mandag når børsen åbner med at få svar.

men folk rejser stadig til Thailand og der bliver investeret i stor stil. Landet er konkurrence dygtigt og jeg kan ikke se hvordan tingene skulle ændre sig så længe EU og Nordamerika synker.

Til PL:

US NATIONAL DEBT ($) lige nu:

10.909.009.500.000 (konstant stigende)

Pibe

PL
Ja, vi får se mandag morgen...

Jay, her er er klokken:

http://usdebtcloc...

En gyser.Big eyes

PL

TG950
Payanak skrev:
Det er en generel forkert opfattelse, at turistindustrien i Thailand skulle udgøre en meget stor del af den samlede økonomi.
Turistindustrien udgør under 10%(6%?) af det samlede BNP.

Men på den anden side skal man ikke undervurdere domino effekten.

turismen er da stadigvæk en af Thailands vigtigste kilder til udenlandsk valuta, eller er det en forkert anskuelse ?.

om turismens BNP er 6% > 10% så taler vi stadigvæk om store summer, nok mere en du & jeg kommer til at tjene på et helt arbejdsliv Wink
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

kvindemin
ja, det kunne være sjovt at se landkortet, hvis man kunne fjerne turister og udenlandske investeringer med et pennestrøg, er sikker på de risgnaskere ville få sig en overraskelse!!
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

b_j3ns3n
TG950 skrev:

turismen er da stadigvæk en af Thailands vigtigste kilder til udenlandsk valuta, eller er det en forkert anskuelse ?.

om turismens BNP er 6% > 10% så taler vi stadigvæk om store summer, nok mere en du & jeg kommer til at tjene på et helt arbejdsliv Wink

det er en vigtig kilde men den er ikke alt afgørende.. de har trods alt 90% mere at arbejde med.

så længe der er ris og nudler skal de nok klare sig Hehe-guy
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

PL
- og bambus så de flikke en hytte sammen, samt bananblade som tag, ikke værst, måske man sku' prøve at "go native"!

PL
Redigeret af PL d. 11/04-2010 18:19

PL.

Det ku være du skulle flytte ud A bunkeren og møde verden som den ser ud istedet for st opleve verden fra din PC.
Du vil få et kulturchokLOL LOL

lindy

PL
Har været der de første 2/3 af mit liv, det gider jeg sgu' ikke mere, befinder mig udmærket her bag skærmen.

Om 3 uger går turen til Vibystan, så står den på multi-kulti oplevelser og somtam'en skiftes ud med pizza og talebanp*kke! (Rullekebab, hvis du er en kulturel ignorant og ikke kender din Mujafa-slang).

Der er også Bingo hver aften ovre i Vibystan Centret, så det skal nok blive rigtig sjovt.Frown

PL
Redigeret af PL d. 11/04-2010 19:06

Matong
lindyras skrev:
PL.

Det ku være du skulle flytte ud A bunkeren og møde verden som den ser ud istedet for st opleve verden fra din PC.

lindy

Det tror jeg ikke vil ske Smile
Det er langt nemmere at være selektiv bag skærmen, og kun copy-paste ting som passer ind i de holdninger der ER fastlagt Pfft

b_j3ns3n
hehe man kan næsten kun glæde sig på dine vegne Cheers Bingo og kebab.. du lever det gode liv Rolll
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

PL
Matong skrev:
lindyras skrev:
PL.

lindy

Det tror jeg ikke vil ske Smile
Det er langt nemmere at være selektiv bag skærmen, og kun copy-paste ting som passer ind i de holdninger der ER fastlagt Pfft

Jamen, så må jeg vel hellere få skiftet medicin, eller ændret dosis, så vi kan få ændret på den Bi-Polare konfigurering!

Eller med andre ord: Re-formateret den organiske harddisk.

I hører nærmere...

PL

TG950
PL skrev:
Har været der de første 2/3 af mit liv, det gider jeg sgu' ikke mere, befinder mig udmærket her bag skærmen.

Om 3 uger går turen til Vibystan, så står den på multi-kulti oplevelser og somtam'en skiftes ud med pizza og talebanp*kke! (Rullekebab, hvis du er en kulturel ignorant og ikke kender din Mujafa-slang).

Der er også Bingo hver aften ovre i Vibystan Centret, så det skal nok blive rigtig sjovt.Frown

PL

du glemmer de små søde thaier på 1ste Kick you
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Ja der er søde thaier på første i viby center,,,god thai massage,,, de kan anbefales.Wink men ellers ligger der jo efterhånden en på hvert gadehjørne i hele byen, de er eksploderet i antal de sidste par år.

PL
Ja sgu' - dem har jeg helt glemt!

Har kun prøvet få gange i Århus, men det er OK, og ja, der er godtnok mange efterhånden...

PL

Spring til debat: