Se indlæg
 Udskriv debat
Iphone billigt i Pattaya hvor?
vandango
Har i dumhed eller fuldskab måske begge, lovet min veninde en original Iphone i fødselsdagsgave.

Købte ellers 2 copy Iphones, der virker ad helvedes til i Thailand (især min), grundet luftfugtigheden og varmen, da jeg tog min til Danmark virkede den fint, hvorefter jeg hurtigt solgte den til en arbejdskammerat. Men dette copystunt, har ikke givet mig fred.

Hvilken butik har de rimeligste priser i Pattaya
, ligegyldig hvordan jeg prøver at snakke uden om, vil hun have sin fødselsdagsgave.

Hilsen Mr. ATM.

keniko
vandango skrev:
Har i dumhed eller fuldskab måske begge, lovet min veninde en original Iphone i fødselsdagsgave.

Købte ellers 2 copy Iphones, der virker ad helvedes til i Thailand (især min), grundet luftfugtigheden og varmen, da jeg tog min til Danmark virkede den fint, hvorefter jeg hurtigt solgte den til en arbejdskammerat. Men dette copystunt, har ikke givet mig fred.

, ligegyldig hvordan jeg prøver at snakke uden om, vil hun have sin fødselsdagsgave.

Hilsen Mr. ATM.

Hej

Carl som har Siam Garden Village, har lige fået en af konen..

6000 BHT.. dette var for 5 dage siden..

Men du er velkommen til at ringe til hende og spørge hvor den er købt
TLF : 038756966 Du kan bare spørge Ohh, og nævne du har snakket med kenth.

Mvh

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

sank
Smile Ja i Com Center på Pattaya Thai næsten over for Jens er der en hel etage med sådan noget Friends

vandango
sank skrev:
Smile Ja i Com Center på Pattaya Thai næsten over for Jens er der en hel etage med sådan noget Friends

Jeg kan ikke overskue alle de telebutikker, går efter hvad i selv ser på jeres vej.

vandango
keniko skrev:
vandango skrev:

Hilsen Mr. ATM.

Hej

Mvh

K.

Det vil jeg gøre, men tror du at det var en original?

keniko
vandango skrev:
keniko skrev:
vandango skrev:

Hilsen Mr. ATM.

Hej

Mvh

K.

Det vil jeg gøre, men tror du at det var en original?

Hej

Har lige snakket med Carl.... Ikke original!!!

Mvh

K
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

kro90
6.000 Baht det lyder dyrt, var forbi China Town, og der sad en sælger der solgte dem til 2.999. og de var ÆGTE, de fleste dog uden Apple 's mærke, pga af det var 2. sortering, direkte import osv. Ja tror jeg på den, men så heller ikke mere. Den ene virkede ikke med mit Th. simkort.
Kim

vandango
Gav selv 5200 baht for to Iphones, en der havde en original sagde, den føltes sgu rigtig.

Men hun har en uoriginal, og jeg lovede hende en original.
Redigeret af vandango d. 09/04-2010 14:06

bagerbager
vandango. fra walkingstreat går du mod 2 rosd og i lyskrydset til venstre og ca 200 m nede på højre side er der en der sælger tlf. han er til at handle med.

blume
En original Iphone baht 21.000 set i The Mall Bangkapi Bangkok, en uorginal med mærke klistret på mens du venter baht 2.000LOL LOL

Venlig hilsen fra FynCool
blume

blume
Ha ha må hellere komme foran brokken, ja jeg ved godt det var Pattaya, men bemærk priserneHammer
Varme hilsner fra FynLOL LOL
blume

vandango
bagerbager skrev:
vandango. fra walkingstreat går du mod 2 rosd og i lyskrydset til venstre og ca 200 m nede på højre side er der en der sælger tlf. han er til at handle med.

Dvs. 200 meter ned ad second road, på modsatte side?

vandango
blume skrev:
En original Iphone baht 21.000 set i The Mall Bangkapi Bangkok, en uorginal med mærke klistret på mens du venter baht 2.000LOL LOL

Venlig hilsen fra FynCool
blume

Ved godt at de kan købes lidt billigere i Bangkok, men en tur i Bangkok for første gang, vil også gøre Iphonen til en dyr fornøjelse.

chris70
iPhone, 22000 den ægte vare med gps og net forbindelse!!

vandango
chris70 skrev:
iPhone, 22000 den ægte vare med gps og net forbindelse!!

Jeps men hvor?, prisen ligger 2000 baht under hvad vi ellers har set i Pattaya.

TG950
har set flere originaler ( iphone's ) Patty & BKK & prisen ligger meget fast på 29.995 Bht.

så Flandango du må til lommerne.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

bagerbager
vandango skrev:
bagerbager skrev:

Dvs. 200 meter ned ad second road, på modsatte side?
ja

Payanak
ved jo ikke hvad du betaler for kvinder i Thailand, eller hvor du finder dem henne?, men jeg betaler ikke noget

Ja den Iphone skal man jo ikke medregne, så ja du får det HELT gratis.
Vågn op mand!!!

Locturian
En iPhone 3GS (de nye) koster efter model fra omkring 25,000 baht i Thailand. Hvis man får tilbudt en, til en latterlig lav pris, er det en kopi eller stjålet telefon. Man kan sige sig selv, at man ikke kan købe en telefon til 10,000 baht der bliver solgt for 25,000 de fleste andre steder. Butikkerne har også deres indkøbspris, og typisk tjener de ikke mere end 500-1000baht når du køber en sådan telefon. Vil man være med på moden og have en iPhone eller lign. må man til lommerne Wink
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Payanak
Hvad skal man egentligt bruge en 3G tlf til i Thailand???

Spring til debat: